• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Onderdak celit 4d

Lid geworden
18 jan 2022
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Een vraagje

Binnenkort renoveer ik mijn hellend dak met Celit platen (uitbouw van keuken en badkamer). Lijkt mij een vlotte en correcte manier van werken om een dak te renoveren.

De onderste rij platen voorzie ik van een folie om het water onder de pannen in de dakgoot te laten lopen.

Mijn te renoveren dak loopt tegen de achtergevel van mijn huis.
Hoe zorg ik ervoor dat er geen water tussen het dak en de achtergevel komt?

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • 43EEF2BC-767F-45E1-A6F0-6A9CECCBF555.jpeg
    43EEF2BC-767F-45E1-A6F0-6A9CECCBF555.jpeg
    190,8 KB · Weergaven: 11

Michielr_999

Gewaardeerd lid
Lid geworden
17 jan 2021
Berichten
492
Waarderingsscore
316
Punten
63
Celit van onder naar boven aftapen met een tape van proclima (mogelijk primer nodig) en deze tape ook opstaand tegen muur plakken (mogelijk lijm a la orcon F? nodig, ik weet eigenlijk niet of deze waterbestendig is). Dan pannen leggen en lood of loodvervanger inslijpen/kleven (ook weer van onder naar boven). Op de website van proclima vind je alle benodigdheden en productbeschrijvingen. En anders even informeren bij Ecomat of leverancier Celit.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan