• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

onafgewerkte werken

Lid geworden
20 feb 2024
Waarderingsscore
0
Punten
1
Beste
Wie kan er mij helpen? Ik ben ondertussen al meer dan 2 jaar mijn huis aan het verbouwen (totaalrenovatie), we hebben een contract waar er geen einddatum opstaat maar in december 2024 ga ik een boete krijgen omdat er nog geld openstaat op de lening. Ik heb nog altijd geen badkamer, een verwarming, toestellen in de keuken, een warmteketel,… met andere woorden er moet nog veel gebeuren. Als ik hem bel neemt hij niet op en als ik hem wel dan roept hij lettetlijk voor te zeggen dat ik moet stoppen met bellen. Ik ben het echt beu en vraag me af wat ik kan doen.

getmixedup

Moderator
Forumleiding
Lid geworden
21 jan 2019
Waarderingsscore
1.191
Punten
113
Aangetekend in gebreke stellen en een aanvaardbare termijn afspreken. Lees ook de talloze andere topics over vergelijkbare problemen van andere mensen op het forum erop na.

In dat schrijven moet je alle emotie negeren. Enkele factuele informatie erin zetten.

Lid geworden
20 feb 2024
Waarderingsscore
0
Punten
1
Aangetekend in gebreke stellen en een aanvaardbare termijn afspreken. Lees ook de talloze andere topics over vergelijkbare problemen van andere mensen op het forum erop na.

In dat schrijven moet je alle emotie negeren. Enkele factuele informatie erin zetten.
ik heb al eens een aangetekende brief gezonden via mijn advocaat maar dat heeft niets opgeleverd.

getmixedup

Moderator
Forumleiding
Lid geworden
21 jan 2019
Waarderingsscore
1.191
Punten
113

ik heb al eens een aangetekende brief gezonden via mijn advocaat maar dat heeft niets opgeleverd.
Dan kan je best met jouw advocaat de volgende stappen eens bespreken. Want een aangetekend schrijven heeft juridisch waarde. Uiteraard moet het contract gevolgd worden

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan