- Lid geworden
- 31 mei 2016
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
Hoi iedereen,
We hebben net een offerte gekregen maar we vinden die nogal aan de dure kant.
We hebben wat grondwerken en afbraak, over dat getal kunnen we moeilijk veel zeggen.
De rest hebben we wel wat vragen bij.
Ik vind dat er wat vreemde zaken bij zitten. Zoals dat het pad met kiezel achteraan 2700 Euro zou kosten en een klein stukje omheining met poort al direct 1430 Euro.
Deze is prijs is opgemaakt in Vlaams Brabant tussen Leuven en Tienen.
Wat denken jullie?
Ik hoef trouwens niet de scherpste prijzen te hebben, de werkmannen zijn heel gemotiveerd en zijn nog wel langs geweest. Maar moet natuurlijk bij benadering wel marktconform zijn.
Bedankt,
Christoffel
We hebben net een offerte gekregen maar we vinden die nogal aan de dure kant.
We hebben wat grondwerken en afbraak, over dat getal kunnen we moeilijk veel zeggen.
De rest hebben we wel wat vragen bij.
- Afbraak/afvoer puin + grondwerken - 4800 Euro
- Leveren + plaatsen L profielen 0,75m hoog 23m en 8m -> 4780 Euro
- Terras 17 m² in 60 cm blauwe steen + aanleg traptredes 1,2 m breed en 1 m diep -> 4534 Euro
- Pad maken met boordstenen + kiezel, 15 m², 1,2 m breed -> 2693 Euro
- Pad maken vooraan met boordstenen + kiezel + stapstenen (blauwe steen), 15 m², 1,5 m breed -> 2380 Euro
- Leveren en plaatsen omheining 8,7 m + draadpoort van 1,5 m -> 1430 Euro
- Leveren en plaatsen namaak kassei, klinkers, 54 m² met boordsteen. Op gestabiliseerd zandbed. -> 4930 Euro
- Aanleg gazon -> 1480 Euro
- Totaal: 27.000 euro Excl btw.
Ik vind dat er wat vreemde zaken bij zitten. Zoals dat het pad met kiezel achteraan 2700 Euro zou kosten en een klein stukje omheining met poort al direct 1430 Euro.
Deze is prijs is opgemaakt in Vlaams Brabant tussen Leuven en Tienen.
Wat denken jullie?
Ik hoef trouwens niet de scherpste prijzen te hebben, de werkmannen zijn heel gemotiveerd en zijn nog wel langs geweest. Maar moet natuurlijk bij benadering wel marktconform zijn.
Bedankt,
Christoffel