• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Offerte omheining: duur of niet duur?

Lid geworden
12 apr 2006
Berichten
21
Waarderingsscore
0
Punten
0
We hebben vandaag een offerte ontvangen voor het leveren en plaatsen van een omheining met volgende kenmerken:
  • Hoogte: 180 cm
  • Met bovenbuis
  • Met betonplaat
  • Aantal: 92 lopende meter

 
  • Prijs materiaal: € 19,50 lm
  • Prijs plaatsing: € 17,50 lm
  • Totaal: € 37,00 x 92 lm = € 3.404

Kan iemand me zeggen of dit een correcte prijs is of eerder een dure?
Ikzelf vind de prijs voor de plaatsing ietwat aan de hoge kant.
Graag uw reactie aub.
 
Lid geworden
9 mrt 2009
Berichten
91
Waarderingsscore
0
Punten
0
hallo,



ik ben momenteel ook op zoek naar een goede prijs voor afsluitingen.

We zijn van gistel ( west-vlaanderen).

Ik heb een 67tal lopende meters draad nodig op 1,80m hoogte en 10tal meters draad op 1,25m hoogte MET bovenbuis EN betonplaat onderaan. Alsook 2 poortjes van 1mx1m75. Momenteel is de goedkoopste offerte die ik kreeg 36e per lopende meter +600e voor de poortjes.

Volgens mij kan dit nog een stuk lager. Iemand betere prijzen gekregen? Laat het ons weten aub.



Mvg
 
Lid geworden
9 dec 2008
Berichten
35
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mijn buurman en ik zijn gestart met de aanvraag van offertes (Wel, eigenlijk doet mijn buurman het werk :D )voor draad 1,8m hoog met bovenbuis en betonplaat onderaan, net zoals jij. We hebben ca. 150m nodig. Tot nu toe hebben we nog niets binnen. Wil je in variante eventueel vragen wat de prijsverandering is wanneer je er 150m meer zou bestellen? Wij zijn van Jabbeke... Als ik iets binnenkrijg, laat ik je de prijs weten. Stuur eventueel als je geïnteresseerd bent eens je email adres door.
 
Lid geworden
9 mrt 2009
Berichten
91
Waarderingsscore
0
Punten
0
stefanmo,



misschien is het wel eens interessant om eens af te spreken als u offertes binnen hebt. Zeg maar gerust tegen die gasten die prijs maken dat ze er mogelijk nog 77 lopende meters bij hebben + 2 tuinpoortjes. Heb vandaag nog iemand langsgehad die prijs ging maken(heb hem gezegd dat hij mogelijk nog 150 extra meters kon plaatsen als zijn prijs goed is). Er was zelfs mogelijkheid om hem te helpen en zo nog wat uit te sparen. Ie zou beide mogelijkheden op offerte zetten.

Ofwel kom ik eens naar jabbeke ofwel kom jij eens naar gistel. Mij eender.

Mvg philip
 
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
444
Waarderingsscore
0
Punten
0
Misschien moeten we afspreken in Gistel :p ik woon in Snaaskerke en ook nog op zoek naar een geschikte offerte. Is wel niet voor onmiddelijk maar t moet er wel komen...
 
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
72
Waarderingsscore
0
Punten
0
Naar 't schijnt is Noyez uit Zonnebeke heel goedkoop en ook heel goed !
 
Lid geworden
9 mrt 2009
Berichten
91
Waarderingsscore
0
Punten
0
ik wacht nog op prijsofferte van Dumarey en Boussemaere, voorlopig is Greto (Moerbeke) met 33e per lopende meter bij de goedkoopste.



Brackx uit torhout zou ook redelijk goedkoop zijn.



Segaf zat op 37e per lopende meter.



Als er nog mensen zijn die offertes gekregen hebben of net afsluitingen geplaatst hebben, alle info is welkom!!!
 
Lid geworden
8 apr 2009
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo!

Wij zijn ook op zoek naar tuinomheining, voor ons huis regio Kortrijk (West-vlaanderen). Ik stuurde al verschillende prijsaanvragen door en wacht daar nu op... Zodra ik ze heb stuur ik het ook door via deze site, want hier gaat het ook om 54m. inclusief deurtje. :lol:
 
Lid geworden
21 sep 2007
Berichten
1.106
Waarderingsscore
0
Punten
0
simba wrote:
ik wacht nog op prijsofferte van Dumarey en Boussemaere, voorlopig is Greto (Moerbeke) met 33e per lopende meter bij de goedkoopste.



Brackx uit torhout zou ook redelijk goedkoop zijn.



Segaf zat op 37e per lopende meter.



Als er nog mensen zijn die offertes gekregen hebben of net afsluitingen geplaatst hebben, alle info is welkom!!!



Ik heb ook met Greto gewerkt. Tevreden van de afhandeling, maar wel opletten met de prijzen, want ze rekenen nog wat hoek - en eindpalen aan 25 euro per stuk. Geen idee wat ze daarmee bedoelen, want er is niks van verschil te zien aan die palen i vgl met de andere.
 
Lid geworden
26 mrt 2008
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij zouden graag omheining van Segaf plaatsen, staalmatten. Deze zijn heel wat steviger, maar natuurlijk ook een stuk duurder. Heeft iemand hier ervaring mee en waar kun je van hen een deftige prijslijst bekomen?

Wij willen ze eventueel zelf plaatsen, regio Oostende.
 
Lid geworden
9 mrt 2009
Berichten
91
Waarderingsscore
0
Punten
0
ga draad plaatsen van 1,5m met bovenbuis en betonplaat,



voorlopig Brackx uit Torhout de goedkoopsten maar verwacht nog 4 tal offertes, iemand ervaring met Brackx?



29,76e per lopende meter (excl btw), goeie prijs?
 
Lid geworden
11 feb 2007
Berichten
587
Waarderingsscore
0
Punten
0
simba wrote:
ga draad plaatsen van 1,5m met bovenbuis en betonplaat,



voorlopig Brackx uit Torhout de goedkoopsten maar verwacht nog 4 tal offertes, iemand ervaring met Brackx?



29,76e per lopende meter (excl btw), goeie prijs?

Geplaatst of enkel materiaal?
 
Lid geworden
9 mrt 2009
Berichten
91
Waarderingsscore
0
Punten
0
is er iemand die dit zelf geplaatst heeft? Hoeveel zou het kostten voor enkel de materialen? draad, bovenbuis, palen, betonplaat...



ga eens een doe het zelf binnenstappen dit weekend
 
Lid geworden
17 apr 2009
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mr. B wrote:
simba wrote:
ik wacht nog op prijsofferte van Dumarey en Boussemaere, voorlopig is Greto (Moerbeke) met 33e per lopende meter bij de goedkoopste.



Brackx uit torhout zou ook redelijk goedkoop zijn.



Segaf zat op 37e per lopende meter.



Als er nog mensen zijn die offertes gekregen hebben of net afsluitingen geplaatst hebben, alle info is welkom!!!



Ik heb ook met Greto gewerkt. Tevreden van de afhandeling, maar wel opletten met de prijzen, want ze rekenen nog wat hoek - en eindpalen aan 25 euro per stuk. Geen idee wat ze daarmee bedoelen, want er is niks van verschil te zien aan die palen i vgl met de andere.



Toevallig lees ik dit alles. Wij hebben sinds vorige week ook een afsluiting laten plaatsen door Greto. Zeer tevreden van de werken. Er worden idd. hoek en eindpalen gerekend maar stond wel vermeld op de offerte die wij eerst hadden ontvangen. Naar het schijnt worden die overal gerekend. En er zit wel een verschil op met gewone palen. (zijn langer en dikker)
 
Lid geworden
9 mrt 2009
Berichten
91
Waarderingsscore
0
Punten
0
30e per lopende meter voor 1,5m met bovenbuis en betonplaat en 27e per lopende meter voor 1m met bovenbuis en betonplaat. Dit zijn de prijzen die ik net van Greto gekregen heb. Plus die eind/hoekpalen??? Ga hem eens bellen hiervoor volgende week.



Deze offerte lijkt me redelijk goed van prijs...



weet wel niet als ie op 2m of op 2m50 palen zet, ga het ook eens vragen



iemand fotos van werk van Greto??
 
Lid geworden
22 apr 2009
Berichten
50
Waarderingsscore
0
Punten
0
Recent hebben wij deze offerte gekregen.



- Bekaert tennisdraad, hoogte 2 m

- Palen van 60 mm in beton geplaatst om de 2,5 m

- Bovenbuizen en hoekpalen inbegrepen



In totaal 70 meter. Prijs per meter is 37 euro, excl BTW. Er wordt garantie gegeven op het doorzakken van de draad.



Is dat een goede prijs voor het geleverde? Wij plaatsen geen betonplaat, maakt dat een groot verschil in prijs / werk?
 
Lid geworden
9 mrt 2009
Berichten
91
Waarderingsscore
0
Punten
0
trekstaal,



denk dat dit wat aan de hoge kant is, heb offerte gekregen met betonplaat voor 36e per lopende meter dus zonder betonplaat moet dit zeker minder zijn!!!
 
Lid geworden
22 apr 2009
Berichten
50
Waarderingsscore
0
Punten
0
simba wrote:
trekstaal,



denk dat dit wat aan de hoge kant is, heb offerte gekregen met betonplaat voor 36e per lopende meter dus zonder betonplaat moet dit zeker minder zijn!!!



Merci. Hoeveel euro per meter verschil zou dat zijn ... Wel of geen betonplaat?



FYI

Leveren en plaatsen van 70 m Plasitor voor klimop, 2 m hoog, bovenbuis en met garantie komt op 3133 euro. (37 / m)

Hetzelfde materiaal zelf aankopen komt op 2700 euro. De prijzen heb ik van "ikwileenhek.nl".

Palen 60: 1000 euro

Bovenbuis: 500 euro

Draad: 750 euro

Snelbeton: 140 euro

Steunpalen: 92 euro

Klein mat: 50 euro

Kopstukken: 126 euro

Spandraad: 50 euro



Het laten plaatsen kost mij dus 433 euro extra (6 euro per meter), maar ik krijg ook garantie. Dan lijkt me dat toch een redelijke prijs te zijn?
 
Lid geworden
9 mrt 2009
Berichten
91
Waarderingsscore
0
Punten
0
trekstaal,



36e per lopende meter (excl btw) zou ik ook moeten betalen als ik draadafsluiting wil van 1,8m + bovenbuis + betonplaat. Jouw draad is 2m hoog. Bij wie hebt u die offerte gekregen? vanwaar ben je?



een betonplaat kost ongeveer 14e denk ik (2,5m x 0,3m)
 
Lid geworden
9 mrt 2009
Berichten
91
Waarderingsscore
0
Punten
0
normaal kun je op betafence zeker 15% korting krijgen bij doe het zelf zaken, soms zelfs 20% als je goed kan onderhandelen. U hebt al prijs van materialen. Zou nog ergens anders eens informeren. Kom je dan terug rond dezelfde prijs zou ik die afsluiting laten zetten voor die 433e...



ik ben momenteel aan het wachtten op 2 tuincentra hun offertes, volgens kenissen zouden die iets goedkoper kunnen zijn. Afwachten...



Zelf plaatsen zou ik in niet doen. Dit klusje moet direkt perfekt zijn. Eventueel help ik wel mee met hun, kan me 200e besparen dan...



Voor mij is de prijs niet het allerbelangrijkst wel de materialen en referenties. Heb al vele km 's rondgereden en afsluitingen vergeleken van verschillende aannemers , degene die niet met betafence werken vind ik niet zo mooi van kleur...
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan