Offerte omheining: duur of niet duur?

Lid geworden
9 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
normaal kun je op betafence zeker 15% korting krijgen bij doe het zelf zaken, soms zelfs 20% als je goed kan onderhandelen. U hebt al prijs van materialen. Zou nog ergens anders eens informeren. Kom je dan terug rond dezelfde prijs zou ik die afsluiting laten zetten voor die 433e...

ik ben momenteel aan het wachtten op 2 tuincentra hun offertes, volgens kenissen zouden die iets goedkoper kunnen zijn. Afwachten...

Zelf plaatsen zou ik in niet doen. Dit klusje moet direkt perfekt zijn. Eventueel help ik wel mee met hun, kan me 200e besparen dan...

Voor mij is de prijs niet het allerbelangrijkst wel de materialen en referenties. Heb al vele km 's rondgereden en afsluitingen vergeleken van verschillende aannemers , degene die niet met betafence werken vind ik niet zo mooi van kleur...

Lid geworden
5 nov 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb een offerte gekregen deze week voor regio Kortrijk. Het gaat om (gemeenschappelijk stuk) van 19m voorzien van draadafsluiting, betonplaat, bovenbuis, 1m80 met 57 klimopplantjes en maasnet. Het gaat om 1650 euro excl. BTW (ofte 105 euro/m). Mij lijkt dit veel?

Lid geworden
9 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
ik heb beslist wie ik ga nemen voor afsluitingen te zetten. Prijzen variëren van 3100e tot 6500e ...(btw incl, materiaal en plaatsing)

Jawel !!! zoveel verschil tussen verschillende aannemers die afsluitingen plaatsen. Denk dat sommige een cruise wilden maken met ons geld...!!

Wij moetten een 70tal lopende meters plaatsen plus 2 tuinpoortjes.

Uiteindelijk zijn dit de beste prijzen voor Plasitor (tennis)draad van 1,5m plus bovenbuis plus betonplaat 2,5mx0,3m : 30e per lopende meter (excl btw), palen 60mm.

Lid geworden
29 jun 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Indien iemand nog recente goeie ervaringen heeft in Vlaams-Brabant, laat maar iets weten.

Bedankt.

Lid geworden
12 dec 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heeft er iemand een goede offerte uit de regio Zuid-Limburg (Sint-Truiden en omstreken) ?

Ik zou een nieuwe draadafsluiting willen vooraan mijn huis maar dit is op klinkers. Is het nodig dan gebruik te maken van een betonplaat onderaan bij de gewoonlijke draadafsluiting hier reeds vermeld? We hebben namelijk 2 honden en ik wil absoluut vermijden dat ze uitbreken.

Kan ik misschien best aan afsluiting (stevige panelen) zoals Bekafor zetten?

Alle tips zijn welkom?

Lid geworden
28 aug 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
als ik die prijzen zie word ik zot :lol:

man man

wat sommigen durven te vragen

niet te doen.

nuja

kijk

ook al laat je het plaatsen.

laat eens een offerte maken bij een betafence verdeler voor je gaat horen bij een plaatser.

zo kan je dus wel degelijk het verschil maken en zelf zien hoeveel hij of zij teveel vraagt of te weinig.

inderdaad zoals sommigen hier zeggen

bij verdelers kan je kortingen krijgen

bij de kinder in buggenhout is het zo

+250€ = -10%

+375€ = -15%

+500€ = -20%

ok dat de aankoper/plaatser de korting in zijn zak steekt.

maar dan nog zoveel vragen

amai mijn voeten

Lid geworden
9 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
heb ook bij betafence verdelers geweest, max 20% korting op materialen, zou aan 2300e a 2500e liggen voor materiaal. Laten plaatsen kost me ongeveer 3000e alles in !! Voor die 400a500e laat ik dat wel plaatsen, het is direkt perfekt gedaan.

Sommige andere vroegen zelfs tot 6500e voor hetzelfde... Ze kunnen maar proberen hé.

Lid geworden
22 apr 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ter info. Onze finale offerte is getekend. Betafence Plasitor met bovenbuis voor klimop, palen in beton, hoogte 2 meter: 26 euro /lm. Er zitten serieus was verschillen op die offertes.

Lid geworden
9 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Trekstaal,

uw afsluiting is dan zonder betonplaat? Had prijs gekregen voor 2m met bovenbuis en betonplaat : 36e per lopende meter. Verschil van 7e met of zonder betonplaat...

Lid geworden
8 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Plasitor 150cm met bovenbuis, in betonnen palen en met betonnen onderpanelen: 34 euro

Zelfde maar 180 cm: 36 euro

Is dit duur de dag van vandaag?

Lid geworden
9 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ellen,

de goedkoopste zijn momenteel Brackx uit torhout en Greto uit moerbeke-waas en die vragen 30e(excl btw) per lopende meter met bovenbuis en betonplaat

Lid geworden
9 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
voor Plasitor draad van 1,5m

voor die van 1,8m vragen ze 36e per lopende meter

Lid geworden
8 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Maar greto vraagt blijkbaar nog extra voor hoekpalen.

Waar mijn prijzen vandaan komen, zijn het allemaal palen van 60 dik

Lid geworden
1 sep 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ultrax in Brasschaat zitten ook zeer scherp geprijsd... +-25e/lm plaatsing inbegrepen....

Ultrax.be

Lid geworden
9 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Begin juli komen ze onze draadafsluiting plaatsen. Heb 10tal offertes gekregen en verschil is enorm!!

heb in totaal 67lm Plasitor draad 1,5m + bovenbuis + betonplaat, 10lm Plasitor draad 1m + bovenbuis = betonplaat en 2 tuinpoorten 1mx1m50 nodig.

Fakturen variëren van 2900e tot 6500e...jawel, zoveel verschil en allemaal voor dezelfde materialen.

In west-vlaanderen zijn Brackx en Boussemare de goedkoopste plaatsers, Greto uit Moerbeke is ook goedkoop maar had daar geen referenties van.

Lid geworden
20 feb 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
simba wrote:
Begin juli komen ze onze draadafsluiting plaatsen. Heb 10tal offertes gekregen en verschil is enorm!!

heb in totaal 67lm Plasitor draad 1,5m + bovenbuis + betonplaat, 10lm Plasitor draad 1m + bovenbuis = betonplaat en 2 tuinpoorten 1mx1m50 nodig.

Fakturen variëren van 2900e tot 6500e...jawel, zoveel verschil en allemaal voor dezelfde materialen.

In west-vlaanderen zijn Brackx en Boussemare de goedkoopste plaatsers, Greto uit Moerbeke is ook goedkoop maar had daar geen referenties van.

Al eens geprobeerd bij AA-tuincentrum in Loppem (Zedelgem)? Onze kwam van daar en toch mooi van prijs hoor, weet het nu niet meer vanbuiten maar was bij ons de goedkoopste!

Lid geworden
29 jun 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Indien iemand nog recente goeie ervaringen heeft in Vlaams-Brabant, laat maar iets weten.

Bedankt.

tpc

Lid geworden
18 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
simba wrote:
Ellen,

de goedkoopste zijn momenteel Brackx uit torhout

niet twijfelen ... al meerdere werken in onze familie gedaan, perfecte afwerking !!!

Bovenaan