Offerte omheining: duur of niet duur?

Lid geworden
18 jun 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
glen251 wrote:
andy666 wrote:
ik heb daarnet prijs gekregen van een firma uit Moerbeke.

2M hoog zonder betonplaat: 21€ l/m

2M hoog met betonplaat: 29€ l/m

staat wel niet bij of het met of zonder bovenbuis is (had het wel gevraagd in mijn mailtje). heb al een mailtje om duidelijkheid te krijgen hierover.

indien het met bovenbuis is lijkt de prijs me héél interessant!

EDIT: heb al een mailtje terug gekregen!

prijzen zijn dus MET bovenbuis, draad van Betafance (vroeger Bekaert), palen van 60mm gestort in beton en 2, mogelijk 3 spandraden.

Maakt het eigenlijk veel verschil of je 2 of 3 spandraden gebruikt?

Is dit inclusief plaatsing en btw?Dan denk ik dat deze mens veel werk gaat hebben de komende maanden. :D

ik wou net hetzelfde vragen ....

andy666

Zeer Actief lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
1
Punten
38
de prijs is inclusief plaatsing.

exclusief BTW (zoals alles in de bouw...)

T

Lid geworden
10 nov 2006
Waarderingsscore
1
Punten
0
@ ZaGeP,

Wij zitten ook met een hoogteverschil tov de buren. Hebben jullie dit gewoon opgelost met zo'n betonplaten, of hebben jullie daar nog een drainage bij gestoken ?

Wij zijn nog niet zover, maar onze buur (die lager ligt) heeft al eens laten vallen dat zijn architect over zo'n drainage gesproken had. Het gaat bij ons wel om weinig doorlaatbare kleigrond.

T.

Lid geworden
13 apr 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
26,80 Euro excl. BTW = geplaatst met betonplaten, met bovenbuis, palen van 60 dik.

Heb wel gehoord dat de prijs van de palen half maart sterk omhoog gegaan is. Onze offerte was 1 maand geldig en we hebben net op tijd beslist.

BT

Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb er vant weekend 29 stuks van 60mm op 2.40m gestoken en die kostten 19,4€ het stuk, draadhandel van kerckhoven in heist op den berg.

(als er iemand nen buizen snijder voor palen van 6 nodig heeft, ik verkoop de mijne voor 60€ np 79€)

Lid geworden
14 mei 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
De buurman, die al wat verder staat met de zijne bouw als wij, heeft me vandaag een offerte voor de omheining onder de neus geduwd.

Gezien we nu met de grondwerken bezig zijn (verwijderen van bomen e.d.), is omheining natuurlijk nog niet echt iets waar je aan denkt. Het liefst van al wil ik dit nog even uitstellen, gezien we ook nog niet weten hoe hoog/laag we onze tuin willen. Tweede reden is dat je je eerste centjes nog niet aan omheining wil uitgeven maar aan belangrijkere zaken.

Maar goed, de offerte is de volgende:
  • Betafence Plasitor (zwart) - 1.80m
  • betonplaat: 2,5m l * 0.30m h
  • Palen diameter van 60 - met bovenbuis

Prijs: 28€ /lm inclusief levering en plaatsing, exclusief BTW.

Wat denken jullie? Eerlijke prijs?

Lid geworden
15 mei 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Amai Dries, dat is een zeer goede prijs. Mag ik weten bij welke aannemer je zo'n goede prijs gekregen hebt? Dan kan ik daar ook eens langsgaan.

Alvast bedankt!

Groeten,

Johan

Dries_De_Bouwer wrote:
De buurman, die al wat verder staat met de zijne bouw als wij, heeft me vandaag een offerte voor de omheining onder de neus geduwd.

Gezien we nu met de grondwerken bezig zijn (verwijderen van bomen e.d.), is omheining natuurlijk nog niet echt iets waar je aan denkt. Het liefst van al wil ik dit nog even uitstellen, gezien we ook nog niet weten hoe hoog/laag we onze tuin willen. Tweede reden is dat je je eerste centjes nog niet aan omheining wil uitgeven maar aan belangrijkere zaken.

Maar goed, de offerte is de volgende:

* Betafence Plasitor (zwart) - 1.80m

* betonplaat: 2,5m l * 0.30m h

* Palen diameter van 60 - met bovenbuis

Prijs: 28€ /lm inclusief levering en plaatsing, exclusief BTW.

Wat denken jullie? Eerlijke prijs?

Lid geworden
14 mei 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hier de gegevens:

Gebroeders Pérée - Afsluitingen & Poorten
Winkelstraat 2A
3730 Hoeselt
089/51.42.37

Lid geworden
23 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
En zijn er ook goeie ervaringen met betaalbare west-vlaamse plaatsers?

Lid geworden
20 feb 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Nja kzou ook wel wat referenties uit omgeving Brugge kunnen gebruiken voor tuinafsluiting! Niemand?

Lid geworden
23 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik zie ook dat quasi iedereen een bovenbuis neemt. Is dat dan zo interessant? indien ik die niet neem gaat die draad dan na verloop van tijd doorhangen misschien?

Heeft iemand daar meer info over?

Lid geworden
15 sep 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
davyd wrote:
Ik zie ook dat quasi iedereen een bovenbuis neemt. Is dat dan zo interessant? indien ik die niet neem gaat die draad dan na verloop van tijd doorhangen misschien?

Heeft iemand daar meer info over?

Normaal niet. Bovenbuis is wel een must indien je bvb klimop gebruikt.

Lid geworden
1 sep 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
andy666 wrote:
ik krijg de laatste dagen verschillende pb'tjes van mensen die de gegevens vragen van de persoon die mij die goede offerte gemaakt heeft.

Daarom hieronder zijn gegevens. Ik heb dus wel nog geen afsluiting van hem, enkel maar een offerte.

Greto afsluitingen

Heidewegel 61

Moerbeke

09/336.57.44

0485/51.15.50

heb je je afsluiting ondertussen al laten plaatsen? Content van? Wij wonen niet zo ver van Moerbeke, dus het is wel interessant voor ons. en we hebben wel wat honden-bestendige afsluiting nodig voor onze tuin.

andy666

Zeer Actief lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
1
Punten
38
LiesdeBouwer wrote:
andy666 wrote:
ik krijg de laatste dagen verschillende pb'tjes van mensen die de gegevens vragen van de persoon die mij die goede offerte gemaakt heeft.

Daarom hieronder zijn gegevens. Ik heb dus wel nog geen afsluiting van hem, enkel maar een offerte.

Greto afsluitingen

Heidewegel 61

Moerbeke

09/336.57.44

0485/51.15.50

heb je je afsluiting ondertussen al laten plaatsen? Content van? Wij wonen niet zo ver van Moerbeke, dus het is wel interessant voor ons. en we hebben wel wat honden-bestendige afsluiting nodig voor onze tuin.

plaatsing is voorzien voor het einde van de deze maand.

Lid geworden
20 feb 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
davyd wrote:
En zijn er ook goeie ervaringen met betaalbare west-vlaamse plaatsers?

Moest je nog geïnteresseerd zijn: wij hebben een offerte binnen van AA-tuincentrum (Loppem- Zedelgem) en voor een goeie 50 lopende meter zouden we zo'n 1800 euro moeten betalen, btw in en plaatsing enzo ook. Specificaties: 
  • 1,80m hoog
  • betonplaten onderaan
  • bovenbuizen

Twordt deze zomer geplaatst!

Lid geworden
10 jun 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo,

We hebben een afsluiting laten plaatsen door de firma Greto.Wij zijn zeer tevreden!!! De afsluiting staat perfect! Wij hebben bij verschillende bedrijven prijs laten maken en Greto was de goedkoopste!

Het is een firma uit Moerbeke, maar ik heb horen zeggen van mensen dat ze zelfs plaatsen tot aan de kust!

Zeker een aanrader!

Groetjes

Lid geworden
8 nov 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Miekedk wrote:
maar ik heb horen zeggen van mensen dat ze zelfs plaatsen tot aan de kust!

Dat wordt een kostelijke affaire! Rondom mijnen hof is al ver genoeg :)

Lid geworden
23 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
bartoli wrote:
Miekedk wrote:
maar ik heb horen zeggen van mensen dat ze zelfs plaatsen tot aan de kust!

Dat wordt een kostelijke affaire! Rondom mijnen hof is al ver genoeg :)

jawadde, wat voor een "tuinpoortje" kan je daar niet in steken.. :wink:

Lid geworden
1 sep 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Nog een vraagje: valt het mee om zelf zo'n afsluiting te plaatsen? (draad, bovenbuis en betonplaat) Of doe ik mezelf (en mijn vader) hiermee een hernia cadeau?

G

Guest

Guest
Enkele vragen omtrent omheining:

- Bestaan er naast Bekaert draad nog andere alternatieven?

- Wat is de meerkost voor betonnen platen onderaan?

- Is er een meerkost om zwarte draad te nemen ipv de gebruikelijke groene?

Bedankt!

Bovenaan