Offerte omheining: duur of niet duur?

Lid geworden
11 jun 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
Zelf prijs voor Bekaertdraad met bovenbuis 30eur/m excl gekregen.

osdorp

Lid
Lid geworden
8 jan 2008
Waarderingsscore
0
Punten
16
even update - zelf plaatsten zou op een 30euro/m gekomen zijn ... voor die 800 euro verschil had ik er geen gebroken rug (betonplaten en ander gerief moest 100 meter diep op perceel gedragen worden) en kostbare weekends voor over. Achteraf gezien zeer tevreden van beslissing: met 5 man en het juiste materiaal was alles geplaatst in net geen 4 uur tijd ... kaarsrecht en strak als een snaar: zou ik zelf nooit beter kunnen doen hebben ;) Volgend jaar mogen ze terugkomen voor deel 2!

Lid geworden
7 jul 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Iemand goede ervaring regio Brugge ( Jabbeke )?

Het betreft draad 180 hoog met bovenbuis en betonplaat.

Lid geworden
26 aug 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hier in de buurt is er een klusjesman in bijberoep die omheining plaatst aan 25 eu (excl btw ) voor 1,8m hoogte met bovenbuis de lopende meter .

Incl betonplaat van 30 cm telt hij 30 eu (excl btw )

Hij werkt wel niet met bekaert draad . Hij heeft een leverancier van een bepaald merk waar hij rechtstreeks aan kan kopen. (wou natuurlijk niet prijsgeven welk merk) Hierdoor plaatst hij aan dezelfde prijs als een zelfplaatser dit kan doet met een bekaert draad.

Voor dat geld begin ik er zelf niet aan .

Hij doet wel bijna niks anders meer als omheiningen plaatsen en zit naar het schijnt voor een half jaar vol geboekt . (werkt voor een paar tuinaannemers als onderaannemer )

Iemand die ik ken vanop de fitness heeft een tuincentrum . Hij verkoopt zowel bekaert draad als een goedkopere alternatief . Dit zou een draad zijn uit Polen , Maar volgens hem zit er geen verschil in .Hij heeft veel tuinmannen die deze via hem aankopen . Hij heeft deze bij zijn thuis ook geplaatst en beweerd dat bekaert gewoon de naam is waar men geld voor betaald . De prijs zou ongeveer 1/3de lager liggen als die van Bekaert. Ik vermoed dat de klusjesman ook met zo een draad werkt

bregt14

Nieuw Lid
Lid geworden
2 dec 2009
Waarderingsscore
0
Punten
6
Als ik al deze prijzen lees, slaat mijn maag in een knoop..

Ik heb alles samen 500 meter afsluiting nodig..

aartwessels

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 mrt 2014
Waarderingsscore
16
Punten
38
Tja, dat is zelfs als je t zelf doet een grote kostenpost.

Ik zie al op tegen mijn 160 meter, maar 500 is echt veel!

GunSmoke007

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 nov 2011
Waarderingsscore
0
Punten
36
Ik moet ook+- 200meter afsluiting voorzien.

Bij mij zal dit deels met haag, deels met houten wand aan tuinhuis en deels met draad zijn.

Ik veronderstel dat de haag het goedkoopste zal worden.

Je kan bij die 500 meter draad ook opteren voor iets goedkopers hé. Rond uw huis kan je bv mooie draad zetten met betonplaat, maar waar je bv dieren zou houden of moestuin of bomen of iets dergelijks kan je perfect gewoon houten paaltjes met draad zelf zetten...

Zijn genoeg mensen dat dit doen en dat hoeft zeker niet minder mooi te zijn.

Lid geworden
23 aug 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Topic is intussen reeds gedateerd, iemand een idee wat hier momenteel zoal de gangbare prijzen voor zijn? Ik heb 180 lopende meter dat moet omheind worden. Voorkeur voor het gekende ruitjesgaas op 1m80 met bovenbuis en betonnen onderplaat. Zwarte kleur als dat er ook nog toe doet. Wat is hier momenteel een normale prijs voor per meter, plaatsing inclusief? Omgeving Oost-Vlaanderen.

Alvast bedankt!

Gizmoke

Lid
Lid geworden
29 jul 2012
Waarderingsscore
1
Punten
16
Ik heb een offerte gekregen van 19-25 euro/m (1m50-2m) excl btw geplaatst, voor betonplaat komt er nog zo'n 15 euro/m bij.

Lid geworden
23 aug 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bedankt voor je reactie, bij welke aannemer is dit? Als dit niet te ver uit de regio is vraag ik er ook eens een offerte. Alvast bedankt!

GunSmoke007

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 nov 2011
Waarderingsscore
0
Punten
36
Bij mij geplaatst aan 28€/lm  bestaande uit zwarte tennisdraad. Palen van ø8 en een hoogte van 2m inclusief betonplaten.

Prijs van de pôortjes die ik gebruikt heb weet ik niet meer. Maar viel ook best mee.

Kwaliteit van uitvoering is ook in orde.

Gizmoke

Lid
Lid geworden
29 jul 2012
Waarderingsscore
1
Punten
16
Aannemer is van Limburg, dus niet meteen in de buurt.

Lid geworden
4 mrt 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Waar ergens in Limburg Gizmo? 

Ik ben momenteel op zoek naar iemand. Kan je me eventueel de gegevens in pm bezorgen? Bedankt alvast! 

Lid geworden
6 dec 2013
Waarderingsscore
0
Punten
0
Iemand nog een goed adres hiervoor?

Regio Limburg.

Lid geworden
8 mrt 2018
Waarderingsscore
0
Punten
0
Iemand nog een goed adres voor afsluiting met draad van 180 en 120 hoog met bovenbuis en betonplaat, geplaatst ?  In regio Limburg. 

Bovenaan