janus wago
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 5 dec 2009
- Waarderingsscore
- 2.013
- Punten
- 113
Misschien hebben jullie iets gelezen over het noodweer aan de Costa Blanca?
Wij zaten er dus midden in :-(
Niets bleef ons bespaart, 600 mm regen, sneeuw, hagel en een flinke storm.
Daar bovenop nog een blikseminslag op de muur tussen ons en de buren.
Resultaat veel elektra kapot en wat ik het ergste vindt, al mijn domotica (2 PLC's en een raspberry.)
Gelukkig heb ik altijd alles dubbel aangesloten zodat met wat draadjes te verplaatsen het meeste weer werkt met drukknoppen of tijdelijke schakelaars.
De logging en het weerstation zullen er wel voor weken uitleggen vrees ik, ben de moed bij elkaar aan het zoeken om voor nieuwe te gaan kijken.
Ook de telefoonlijn was getroffen waardoor we ook 6 dagen zonder internet gezeten hebben, een zware straf voor mij ;-)
Wij zaten er dus midden in :-(
Niets bleef ons bespaart, 600 mm regen, sneeuw, hagel en een flinke storm.
Daar bovenop nog een blikseminslag op de muur tussen ons en de buren.
Resultaat veel elektra kapot en wat ik het ergste vindt, al mijn domotica (2 PLC's en een raspberry.)
Gelukkig heb ik altijd alles dubbel aangesloten zodat met wat draadjes te verplaatsen het meeste weer werkt met drukknoppen of tijdelijke schakelaars.
De logging en het weerstation zullen er wel voor weken uitleggen vrees ik, ben de moed bij elkaar aan het zoeken om voor nieuwe te gaan kijken.
Ook de telefoonlijn was getroffen waardoor we ook 6 dagen zonder internet gezeten hebben, een zware straf voor mij ;-)