Zoals de titel van het topic al laat uitschijnen wens ik nieuwe draad te steken in een bestaande flexbuis. Er zouden drie draden (XVB - 1,5m2) door moeten getrokken worden over een afstand van circa 4 meter. De flex vertrekt aan een lichtknop en eindigt bij een lichtpunt. Het parcours dat afgelegd moet worden, bevat 2 bochten.
Ik heb me letterlijk de haren uit de kop getrokken omdat ik momenteel op geen enkele manier verder kom. Hoop via deze weg wat professionele meningen te horen te krijgen over een mogelijke oplossing voor dit probleem. Jammer genoeg zijn er geen bestaande draden meer aanwezig in de flex.
Ik heb me letterlijk de haren uit de kop getrokken omdat ik momenteel op geen enkele manier verder kom. Hoop via deze weg wat professionele meningen te horen te krijgen over een mogelijke oplossing voor dit probleem. Jammer genoeg zijn er geen bestaande draden meer aanwezig in de flex.
- Reeds geprobeerd om met een trekveer door de buis te geraken maar ik loop constant vast in de bochten. Trekveer die gebruikt is, kan je hieronder terugvinden. Is dit een trekveer van het verkeerde type? Heb die kop al eens proberen bol maken met wat tape maar ook dat lukt niet.
- Ik heb een kleine camera waarmee ik de buizen reeds geïnspecteerd heb en deze zijn gewoon open. (ik geraak hier ook niet verder dan de bochten)
- om uit te sluiten dat de buizen niet open zouden zijn heb ik met een stofzuiger geprobeerd aan de ene kant een propje papier er door te zuigen. Dit kwam aan de andere kant aan dus de buizen zijn open. Jammer genoeg niet genoeg zuigkracht om er een touwtje door te krijgen. (Stofzuiger te lomp om te zuigen in het potje aan de muur en de flex zit een kleine 5 cm verzonken in het plafond waar ook daar geen goede zuigkracht mogelijk is)
- Dreft, Talkpoeder, vaseline en zelf Durex pleasure gel hebben geen soelaas geboden.