• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwe versie van het forum

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
3.215
Punten
113
Hey,

de afgelopen weken, maanden hebben we hard gewerkt om een nieuw forum te bouwen. Met enige fierheid & trotsheid kan ik zeggen dat alles hier volgens plan is verlopen.

Er moeten nog een paar zaken gebeuren, maar dat houdt ons niet tegen om jullie al gebruik te laten maken van het nieuwe forum. Ook al is er getest op verschillende toestellen, toch kan het dat er nog problemen zijn. Aarzel dan zeker niet om je opmerkingen in dit topic te zetten.

Zaken die je niet moet melden:
1. Het aantal berichten dat iemand geplaatst heeft staat op 0. Dit moet nog goed gezet worden.
2. De "abonnementen" van topics die je volgt moeten nog geïmporteerd worden.

De functies van dit forum zijn een pak uitgebreider dan van het vorige forum, in het begin zal het wat zoeken zijn en zullen er vragen naar boven komen. Ik zal proberen deze zo goed & zo kwaad als het kan hier op te antwoorden ;).

Have fun op het forum,
grtz,
c00kie aka Tom

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit de juiste plaats voor een feature request?

Indien wel: is het mogelijk om bijlages bij een post aan te bieden zonder dat deze gedownload moeten worden? Daarom niet voor alles, maar bvb een PDF is wel handig als ik die gewoon kan openen ipv te downloaden, zeker op een GSM/tablet ...
mmm
  1. misschien moeten we daar maar eens een plaats voor maken... Voor feature requests :).
  2. dan kan er "gevote" worden wat voor gebruikers echt belangrijk is. (want ik weet wat ik belangrijk vind, maar dat is daarom geen waarheid)
  3. Ik zal dit eens voorleggen aan onze ontwikkelaars. Hier bestaat een plugin voor, dat weet ik, maar het mag de rest nie kapot doen natuurlijk.

Op apple is het downloaden van pdf’en een echte plaag. Om eoa reden slaagt het ding er niet meer in om pdf’en gewoon te openen…
(niet enkel hier dus)

Is dit de juiste plaats voor een feature request?

Indien wel: is het mogelijk om bijlages bij een post aan te bieden zonder dat deze gedownload moeten worden? Daarom niet voor alles, maar bvb een PDF is wel handig als ik die gewoon kan openen ipv te downloaden, zeker op een GSM/tablet ...
mmm
  1. misschien moeten we daar maar eens een plaats voor maken... Voor feature requests :).
  2. dan kan er "gevote" worden wat voor gebruikers echt belangrijk is. (want ik weet wat ik belangrijk vind, maar dat is daarom geen waarheid)
  3. Ik zal dit eens voorleggen aan onze ontwikkelaars. Hier bestaat een plugin voor, dat weet ik, maar het mag de rest nie kapot doen natuurlijk.
Daarvoor bestaan ook losstaande platformen, dan gaat er niets kapot ;)

Daarvoor bestaan ook losstaande platformen, dan gaat er niets kapot ;)
goh, met een extra subforum aan te maken, waar gevote kan worden (wat standaard in de software zit, alleen niet gedesigned is) kan er weinig kapot gaan :p.

Ik heb een vreemd gedrag op iOS: wanneer er pdf-bestanden als attachment in een bericht staan, dan kan ik die niet rechtstreeks openen, enkel downloaden, dan naar de downloads gaan en dan openen die gewoon in de browser.
Ik vermoed dat het ligt aan hoe de link naar het document in html is gedefinieerd, maar het is bijzonder ergerlijk…
Op de PC heb ik dit vreemd genoeg niet (ook Chrome).

Hebben anderen dit ook op hun iPad, of ligt het aan een configuratie-instelling bij mij? Het gebeurt zowel in Chrome als in Safari.
Ik heb intussen iPadOS 15, maar in 14 was het ook al. Daarvoor dacht ik eigenlijk dat dit niet zo was.

Ik heb een vreemd gedrag op iOS: wanneer er pdf-bestanden als attachment in een bericht staan, dan kan ik die niet rechtstreeks openen, enkel downloaden, dan naar de downloads gaan en dan openen die gewoon in de browser.
Ik vermoed dat het ligt aan hoe de link naar het document in html is gedefinieerd, maar het is bijzonder ergerlijk…
Op de PC heb ik dit vreemd genoeg niet (ook Chrome).

Hebben anderen dit ook op hun iPad, of ligt het aan een configuratie-instelling bij mij? Het gebeurt zowel in Chrome als in Safari.
Ik heb intussen iPadOS 15, maar in 14 was het ook al. Daarvoor dacht ik eigenlijk dat dit niet zo was.
Hier ook zoals je beschrijft

strange want er is aan de software eigenlijk niks veranderd... Ik zal dit eens laten nakijken.

strange want er is aan de software eigenlijk niks veranderd... Ik zal dit eens laten nakijken.
Is daar al iets uit gekomen? Ik heb dit gedrag sporadisch ook bij andere websites, maar meestal openen PDF’s gewoon in de browser.

Onderstaande gebeurt regelmatig de laatste maanden…

FF5393C9-03ED-49D4-BEAB-4E5E68AE6950.jpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Subject
Aangemaakt door
Laatste reactie
Comments
Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan