• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Nieuwe toekomstige mod

Icecoldkillahh

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jul 2006
Berichten
8.192
Waarderingsscore
1
Punten
38
Voila,



Vermits ik er zeker van wil zijn dat het forum voor de rest van de komende 50 jaar goed gemodereerd gaat worden heb ik besloten een opvolger te voorzien om jullie de komende 50 jaar te pesten :twisted: .

Daarnaast kreeg ik vaak kritiek dat ik niet mocht meespreken over kinderen en hun problemen omdat ik er zelf geen heb. Hewel dus heb ik besloten er maar rap eentje te maken om van da gezaag af te zijn. :twisted:



Serieus nu...

Voila madam ice is ondertussen 12 weken zwanger. Uitgerekend voor 19 mei... Tis blijkbaar een ziekte onder de modjes...



Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen van de bouwwerkzaamheden...
 
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
1.010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Proficiat!

allé ge weet weer wat te doen (kinderkamer in orde maken, meubeltjes in elkaar steken, winkels aflopen voor geboortelijst, naam kiezen...)
 
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
1.551
Waarderingsscore
1
Punten
0
awel...das EXACT dezelfde dag als dat die van ons is uitgerekend



gaan we er een wedstrijdje van maken? :p



Proficiat man !!! (ik wist daar precies al iets van? :wink: )
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
2.209
Waarderingsscore
0
Punten
0
Proficiat Ice, goed bezig :). En dat terwijl je werkt, modereert, bouwt en naar the block kijkt. Wanneer doe je het toch allemaal...
 
Lid geworden
23 nov 2006
Berichten
1.268
Waarderingsscore
0
Punten
0
Poficiat!!! Inderdaad een "vruchtbare" bezigheid mod zijn :lol:
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
13.921
Waarderingsscore
8
Punten
0
Jonge jonge toch...

Vraagt eerst zo iets voor ge er aan begint. Maar nu kunt ge ni meer terug.

Allé, proficiat zeker?







:wink:



Ne dikke proficiat en dat de zwangerschap goed mag verlopen!



Al een volgend project in gedachten nu gij uw deel hebt afgerond? :lol:
 
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
898
Waarderingsscore
0
Punten
0
Woehoe !!!!!!!!



Ik wou dat ik hier een thumbs up smiley had, of een springende smiley (of de tijd om er zelf eentje op te zoeken, maar is nu effie net het geval).



Anyhoo: congrats !!! :lol: :lol: :lol: :lol: (you're in for a wild ride voor de komende decennia)
 
Lid geworden
23 jan 2007
Berichten
7.182
Waarderingsscore
0
Punten
0
oeie nen mini-ice in de maak.
a038.gif




Proficiat hé gastjes. :D
 
Lid geworden
17 mrt 2006
Berichten
1.392
Waarderingsscore
0
Punten
0
Icecoldkillahh wrote:
Daarnaast kreeg ik vaak kritiek dat ik niet mocht meespreken over kinderen en hun problemen omdat ik er zelf geen heb. Hewel dus heb ik besloten er maar rap eentje te maken om van da gezaag af te zijn. :twisted:



Da's een verloren strijd: vanaf nu wordt dat gewoon "jamaar, Ice, uw kinderen zijn nog jong, wacht tot ..." :twisted:



proficiat, ook aan mevrouw Ice!
 
Lid geworden
24 jan 2007
Berichten
1.753
Waarderingsscore
0
Punten
0
ik had precies al iets in de mot toen recent over maxi-cosi's of een dergelijk onderwerp werd gesproken en den ice precies nogal vlot kon meebabbelen... 't kon niet anders of hij was zich ook aan't verdiepen in het onderwerp...



een dikke proficiat!!!
 
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
6.447
Waarderingsscore
2
Punten
0
Icecoldkillahh wrote:
Voila,



Vermits ik er zeker van wil zijn dat het forum voor de rest van de komende 50 jaar goed gemodereerd gaat worden heb ik besloten een opvolger te voorzien om jullie de komende 50 jaar te pesten :twisted: .

Daarnaast kreeg ik vaak kritiek dat ik niet mocht meespreken over kinderen en hun problemen omdat ik er zelf geen heb. Hewel dus heb ik besloten er maar rap eentje te maken om van da gezaag af te zijn. :twisted:



Serieus nu...

Voila madam ice is ondertussen 12 weken zwanger. Uitgerekend voor 19 mei... Tis blijkbaar een ziekte onder de modjes...



Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen van de bouwwerkzaamheden...



Huisje, tuintje..... proficiat :lol:
 
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
6.580
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dikke proficiat Iceke! En ook aan 'de madam' natuurlijk!
 
Lid geworden
23 jan 2007
Berichten
15.605
Waarderingsscore
1
Punten
0
AAAaargh it's multiplying. :p proficiat hoor mevrouw en meneer ice.
 

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
12.110
Waarderingsscore
2.340
Punten
113
wa ne pizza 4 kazen met 3 kazen nie allemaal kan doen hé... diene nacht is er hevig gewerkt zenne ;).



Anyway, 'k wist het al, maar toch nog maar eens een héél dikke proficiat...
 
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
6.580
Waarderingsscore
0
Punten
0
c00kie wrote:
Anyway, 'k wist het al, maar toch nog maar eens een héél dikke proficiat...



Jaja, gij weet altijd alles :wink: Moete gij trouwens dezer dagen niet dichter bij uwe foon dan uwe pc zitten?
 

Icecoldkillahh

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jul 2006
Berichten
8.192
Waarderingsscore
1
Punten
38
c00kie wrote:
wa ne pizza 4 kazen met 3 kazen nie allemaal kan doen hé... diene nacht is er hevig gewerkt zenne ;).

Als ge het maar weet... :wink:



Zoals ze zeggen he, eerst de stal en dan de varkens...



@liesbethje:inderdaad, dat was met reden, maar kprobeerde me op de achtergrond te houden
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan