Nieuwe site

• Tags administratie nieuwbouw renovatie woningbouw zelfbouw
  • c00kie

Beheerder
    Forumleiding
    Lid geworden
    22 mrt 2006
    Waarderingsscore
    3.734
    Punten
    113
    Hey hey,

het is niet allemaal van een leien dakje gelopen, maar met de historie van bouwinfo had ik dat ook niet echt verwacht.  In ieder geval staat onze nieuwe site live, en kunnen we verder bouwen aan een pracht van een site waar we iedereen zo goed mogelijk gaan proberen te helpen bij hun bouwproblemen!

Zal alles van een leien dakje lopen met deze nieuwe site?  In eerste instantie niet!  We hebben héél veel testing gedaan, maar dikwijls komen de echte fouten maar naar boven op het moment dat er véél gebruikers zijn.  We willen dus ook vragen om in dit topic jullie opgemerkte fouten te melden, en indien jullie vragen hebben mag je die hier ook stellen.  Ik ga proberen opvolgen, en alles proberen bundelen in mijn openingsbericht.  Op die manier moeten vragen geen 6 keer gesteld worden.

Ondertussen zul je ook wel gemerkt hebben dat nog niet ieder forumtopic op zijn plaats staan.  Wel, daar is een team aan bezig om dit manueel te doen.  Het gaat hem hier over 110.000 forumtopics, en aangezien vele handen het werk lichter maken, mag je jezelf altijd aanbieden om te komen helpen via info at bouwinfo punt be. 

Voila, de kogel is door de kerk, veel plezier op onze nieuwe site!

c00kie

Oorspronkelijk bericht geplaatst door Gery

Het kan dus nog gortiger: AL MIJN BERICHTEN UIT ALLE TOPICS ZIJN VERDWENEN !!!

*shok* Ze zijn u aan het erasen jong, gelijk in een dictatuur.

Hmm, ik zal es proberen zien of ik iets vind in de database. 't Zou me sterk lijken moesten ze weg zijn.

This account has 60 nodes and 9236 comments.

Ik denk niet dat ze weg zijn dus, om een of andere reden toont 'm ze niet :/

'k ga iets proberen. Ik ken de nieuwe interface nog niet zo goed, ik hoop dat het lukt.

Sorry, niks wat ik doe lukt blijkbaar. c00kie zal er naar moeten zien.

Hij is zowiezo op de hoogte via pm.

Zijn jullie aan de site bezig want ik krijg weer '502' codes.

Er moet me nog iets van het hart (oei oei  wat nu weer)

Het systeem van persoonlijke berichten en de wijze van opslag en weergave is nu veel en veel beter dan het ooit geweest is. Je kan nu je eigen persoonlijke mailcommunicatie volgen zoals je een topic leest met vraag en antwoord.

Prima.

Oorspronkelijk bericht geplaatst door Woumen

Zijn jullie aan de site bezig want ik krijg weer '502' codes.

Heb die 502 ook al enkele keren gehad het laatste half uur.

Oorspronkelijk bericht geplaatst door charel

Er moet me nog iets van het hart (oei oei  wat nu weer)

Het systeem van persoonlijke berichten en de wijze van opslag en weergave is nu veel en veel beter dan het ooit geweest is. Je kan nu je eigen persoonlijke mailcommunicatie volgen zoals je een topic leest met vraag en antwoord.

Prima.

Inderdaad, was me ook al opgevallen.

Gery, ik zie je bericht

alle berichten zijn terug gery!  Sinds gisterenmiddag waren er een hééééél deel berichten die niet meer zichtbaar waren voor niet geregistreerde gebruikers.  God mag weten waarom, maar ik heb ze terug kunnen zetten.

Ik ga dit topic nu wel echt sluiten, om de eenvoudige reden... Er wordt op zoveel plaatsen over de vernieuwde site gesproken, dat het niet meer eenvoudig is om alles gegroepeerd te houden... 

hier kan er verder gegaan worden : http://www.bouwinfo.be/forum/bouwen_en_verbouwen/algemeen/306173-hoe_zit_dat_nu_met_het_forum

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Terug
Bovenaan