• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Nieuwe kasten bij Eggo keuken

Lid geworden
19 mrt 2010
Berichten
481
Waarderingsscore
1
Punten
18
Goedemorgen,

4 jaar geleden hebben we een eggo keuken laten plaatsen en daar zijn we min of meer content over, eerder min dan meer.

Nu ben ik op zoek naar een apothekerkast met hoogglansfont, bij Eggo hebben ze dat niet en wil ik ook niet maar heeft er iemand een idee waar ik dat wel kan vinden ? mag ook online zijn.
 

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.143
Waarderingsscore
6.697
Punten
113
Hoe groot moet die zijn ?
Want is eigenlijk gewoon een kast met binnenlades die tegen het front zijn vastgamaakt
Elke lokale schrijnwerker/keukenbouwer kan dat maken. Als je front meeneemt van EGGO, zullen ze dat wss in hetzelfde kunnen doen.
Bij Ikea kan je ook eens kijken.
 

Patrico

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
7 okt 2019
Berichten
2.036
Waarderingsscore
779
Punten
113
We hebben hier een ingekmaakt kast laten maken door dezelfde plaatser als bij Eggo, uit welke regio kom je?
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan