• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Niet tevreden van plaatsing

Jazzmine

Nieuw Lid
Lid geworden
16 mrt 2015
Berichten
82
Waarderingsscore
1
Punten
8
Hallo

Onze keuken is enkele maanden geleden geplaatst. Op zich zag het er op het eerste zicht goed uit maar na beter kijken heel wat fouten gevonden. Platen die qua maat niet kloppen, schroeven te ver doorgeboord wat een lelijk gat maakt, kapotte plank geplaatst etc..

De plaatser gaat al voor de 3de keer terug komen maar heb er geen goed oog in. Iemand tips hoe we hier verder mee moeten gaan.

Dank je
 

Tornadinho

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
1 mei 2017
Berichten
1.161
Waarderingsscore
824
Punten
113
Waarschijnlijk toch allemaal zaken die je direct hebt opgemerkt? Want lijken me toch dingen die je snel ziet?

Advies de standaard hier: alles op papier/e-mail en nog niet volledig betalen.

Hoe komt het dat het niet goed is bij al 2 keer terug komen, je zou toch verwachten dat die zaken dan in één keer worden opgelost, of komen er dan nieuwe zaken nog uit erachter? Heb je een volledige lijst met punten doorgestuurd die moeten opgelost worden?
 

Jazzmine

Nieuw Lid
Lid geworden
16 mrt 2015
Berichten
82
Waarderingsscore
1
Punten
8
De grote baas is zelf ook al langs geweest en heeft alles genoteerd. Ik begrijp dat ook niet waarom het niet goed opgelost kan worden.
Er zijn nog kleine dingen buiten de herstellingen die er moeten gebeuren ook dus het is niet enkel herstellen.

Wij mailen alles en bellen achteraf ook nog maar antwoord op mail is zelden dat we krijgen.

Financieel drukmiddel is er niet. Moest betaald worden voor de plaatsing. Wat idd erg stom was van ons maar helaas.

Ben het erg moe om er achter te lopen maar mijn geduld is op.
 

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.143
Waarderingsscore
6.697
Punten
113
Volledige betaling, daar is het nu te laat voor, maar daar onderhandel je toch over, of je kiest voor een andere.
Wat was er verder nog allemaal mis. Want 2 keer teruggekomen, dan was er heel anders nog fout, niet ?
Wat moeten we ons voorstellen met een schroef te diep ? Platen die niet kloppen ? Een gebroken plank ?
 

kieken10

Nieuw Lid
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
75
Waarderingsscore
0
Punten
6
aangetekend schrijven , in gebreke stellen en dreigen
 

Tornadinho

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
1 mei 2017
Berichten
1.161
Waarderingsscore
824
Punten
113
aangetekend schrijven , in gebreke stellen en dreigen
en duidelijke lijst van de problemen (met foto eventueel) zodat je ook niet overkomt als iemand die iedere 5 stappen iets nieuws gaat vinden.
 

grandscenicman

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
4 dec 2011
Berichten
2.413
Waarderingsscore
485
Punten
83
Bestaat er bij een keuken ook een soort van garantie ??? Beroep je daar dan op zou ik zeggen.
Maar maak in ieder geval een complete lijst met de gebreken die jullie vaststellen die zij ook in handen krijgen voor ze een zoveelste keer terugkomen...
"de plaatser" : is dit iemand van die firma zelf of een zoveelste zelfstandige plaatser die alsnog terug komt om zijn reputatie terug wat op te krikken na zoveel kritiek....
Wat wordt er bedoeld met "maten die niet kloppen" : een legplank die bvb 2 mm smaller is in dezelfde kastbreedte of een onderplaat die bvb 1 cm te kort is tov de volledige kastbreedtes is al een heel ander verhaal.....in geval van dat legbord kan het zijn dat de afplakmachine kuren heeft en dat ze dat plankje er 2 of 3 keer hebben doorgestoken en telkens freest die machine er de kantdikte af die er in c terug op komt gelijmd.....ik ken dat , onze afplakmachine is ook aan vervanging toe :)
foto's ??
 

Stefaan Van Slycken

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 mei 2017
Berichten
3.650
Waarderingsscore
1.752
Punten
113
Komt het van een keten met zelfstandige plaatsers of van een zelfstandige?
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan