Peter Beunnens
Nieuw Lid
- Lid geworden
- 31 jul 2010
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 6
Hallo,
Ik heb 5 x Flos Aim lampen op een dimmer NHC geplaatst, na enige tijd beginnen deze echter te "knipperen".
Op de technische fiche van de lampen vind ik het volgende terug:
Dimming type Mains Cut Dimming / The LED can be dimmed with a «Triac for Led» dimmer approved by Flos
Hoe moet ik mijn dimmer van NHC instellen?
LED 1 Dimbare ledlamp, halogeenlamp met elektronische transformator of gloeilamp - faseafsnijding
LED 2 Dimbare ledlamp of halogeenlamp met gewikkelde transformator - faseaansnijding
LED 3* Dimbare ledlamp of dimbare spaarlamp - faseafsnijding
LED 4* Dimbare ledlamp of dimbare spaarlamp - faseaansnijding
LED 5 Dimbare ledlamp – faseafsnijding
LED 6 Dimbare ledlamp – faseaansnijding
LED 7* Dimbare ledlamp – faseafsnijding
LED 8* Dimbare ledlamp – faseaansnijding
* Deze lampprofielen zijn uitgerust met een boostfunctie. Dit betekent dat de lamp bij het aanschakelen kort fel zal branden alvorens over te gaan naar het gewenste dimniveau (indien de geheugenfunctie geactiveerd is). Deze profielen zijn specifiek gemaakt voor lampen die zich niet opnieuw laten inschakelen in laaggedimde toestand.
Dank alvast !
Ik heb 5 x Flos Aim lampen op een dimmer NHC geplaatst, na enige tijd beginnen deze echter te "knipperen".
Op de technische fiche van de lampen vind ik het volgende terug:
Dimming type Mains Cut Dimming / The LED can be dimmed with a «Triac for Led» dimmer approved by Flos
Hoe moet ik mijn dimmer van NHC instellen?
LED 1 Dimbare ledlamp, halogeenlamp met elektronische transformator of gloeilamp - faseafsnijding
LED 2 Dimbare ledlamp of halogeenlamp met gewikkelde transformator - faseaansnijding
LED 3* Dimbare ledlamp of dimbare spaarlamp - faseafsnijding
LED 4* Dimbare ledlamp of dimbare spaarlamp - faseaansnijding
LED 5 Dimbare ledlamp – faseafsnijding
LED 6 Dimbare ledlamp – faseaansnijding
LED 7* Dimbare ledlamp – faseafsnijding
LED 8* Dimbare ledlamp – faseaansnijding
* Deze lampprofielen zijn uitgerust met een boostfunctie. Dit betekent dat de lamp bij het aanschakelen kort fel zal branden alvorens over te gaan naar het gewenste dimniveau (indien de geheugenfunctie geactiveerd is). Deze profielen zijn specifiek gemaakt voor lampen die zich niet opnieuw laten inschakelen in laaggedimde toestand.
Dank alvast !