• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

News.99aanbiedingen.be

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.935
Waarderingsscore
6.588
Punten
113
Wie kent dat ?
Volgens hun systeemheb ik al een oppo A5 smartphone , maar geen leveradres. Mail van 17/4/2021
Mail van 17/4/21 jaja dezelfde dag maar smorgens vroeg . Hebben ze het geleverd MAAR ze hebben me gemist. Pipo's om 3 uur snachts dan slaap ik . Tjiens en nu is het een samsung Galaxy Tab A
Mail vna 15/4/2021 vragen ze leveringsinformatie voor ...... een Huawei Nova 2

Dit is nu zo al een dikke maand bezig, nog iemand met die 99 aanbiedingen gezever?

Ik vind op t net nieks terug.

Ben hun gezever zo beu.
 

Enk

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 mrt 2011
Berichten
9.421
Waarderingsscore
405
Punten
83
of wacht de 99ste aanbieding af.
Als ze er dan een 100ste doen zijn ze in fout :D
 

D I Y

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
16.036
Waarderingsscore
4.939
Punten
113
gratis in gmail
Doe ik voor mijn privé-domeinen ook, maar voor business vertrouw ik die pipo’s voor geen haar. Hun betaalde abonnement scant geen inhoud, maar gratis wel, en dat vind ik zakelijk een probleem.
Je kan overigens voor de gratis diensten van google geen verwerkersovereenkomst krijgen, en van elke leverancier waar je persoonsgegevens opslaat (en emailadressen zijn dat zeker) MOET je dat hebben. Zelfs de betalende diensten van google zijn niet conform omdat ze weigeren te garanderen dat jouw data de EU niet verlaat.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan