News.99aanbiedingen.be

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Waarderingsscore
1.654
Punten
113
Wie kent dat ?
Volgens hun systeemheb ik al een oppo A5 smartphone , maar geen leveradres. Mail van 17/4/2021
Mail van 17/4/21 jaja dezelfde dag maar smorgens vroeg . Hebben ze het geleverd MAAR ze hebben me gemist. Pipo's om 3 uur snachts dan slaap ik . Tjiens en nu is het een samsung Galaxy Tab A
Mail vna 15/4/2021 vragen ze leveringsinformatie voor ...... een Huawei Nova 2

Dit is nu zo al een dikke maand bezig, nog iemand met die 99 aanbiedingen gezever?

Ik vind op t net nieks terug.

Ben hun gezever zo beu.

Caroto

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 okt 2019
Waarderingsscore
575
Punten
113
Amai jij hebt chance, zoveel krijgen voor niks :LOL:

Marburg

Gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
13 mrt 2006
Waarderingsscore
131
Punten
63

Nu7s

Gewaardeerd lid
Lid geworden
19 aug 2011
Waarderingsscore
213
Punten
63
Een emailadres van Gmail nemen, die filteren die zever er gewoon uit

getmixedup

Zeer Actief lid
Forumleiding
Lid geworden
21 jan 2019
Waarderingsscore
230
Punten
43
Je eigen mailserver laten voorzien van een spamfilter kan ook natuurlijk, dan moet je niet wisselen van adres. Je kan de spam ook altijd rapporteren (doorsturen) bij: verdacht@safeonweb.be

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Waarderingsscore
1.654
Punten
113
verdacht // al gedaan maar komt niet veel uit de bus.
Gmail , euh weet nie hoor maar is emailadres ( de persoonlijke) van de website
rare.

julien

Zeer Actief lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
50
Punten
48
Je kan ook het beste van de 2 werelden doen.
Ik laat mijn email (van eigen domein) binnen komen in gmail.
Zo heb ik mijn eigen adres, maar toch de filter van gmail.

Kwakkel

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 okt 2011
Waarderingsscore
115
Punten
43
En Gmail die toegang heeft tot je correspondentie?;)

getmixedup

Zeer Actief lid
Forumleiding
Lid geworden
21 jan 2019
Waarderingsscore
230
Punten
43
Handig, zo'n gmail-adres, krijg je ineens overal gepersonaliseerde reclame op basis van de inhoud van je mails. Moet je de zoekopdrachten niet meer zelf ingeven :p

Kwakkel

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 okt 2011
Waarderingsscore
115
Punten
43
Ik leg me er bij neer, tot er een valabel alternatief is ;) (schrijf ik op mijn Android telefoon :ROFLMAO:)

D I Y

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2013
Waarderingsscore
810
Punten
113
Ipv gmail, overstappen op Office 365. 4€/mnd en deftige professionele mailserver met antispam (en @ de naam van jouw bedrijf). En ook 1TB sharepoint en 1TB onedrive waar je al jouw documenten op kwijt kan en zelfs langs die weg delen met klanten.

je kan bij gmail overigens ook professionele mail kopen, met de naam van jouw website.dacht iets van 7€/mnd. En dan heb je ook veel ruimte om bestanden te bewaren.

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Waarderingsscore
1.654
Punten
113
Alle, dacht dat hier IT krakken zaten
:ROFLMAO:
Ik vraag geen gmail, hotmail, office of een of andere verandering in mijn configuratie.
Ik vraag hoe ik achter de zipgegevens kom van dat bedrijfke.
Want al eens laten nakijken. Hunne mail is geen oplichting volgens safe on web. Ze bieden iets aan. Hardnekkig en dagdagelijks en wree ambetant.
Enigste wat kan is belaging maar daarvoor is het 50-50 . Dus ook geen oplossing.
Dus maar een ding wat ik nodig heb is een telefoonnummer van die sandra als dat haar echte naam is.

Want dan bel ik die en dat zeg ik : schrappen uit jullie mailbestand of ik bel jullie elke keer als ik van jullie een mail krijg. Dit gesprek is opgenomen voor latere juridische stappen. En dan bel ik die effectief een paar keer op.

Heeft heel goed gewerkt met een callcenter uit gent /antwerpen waar ik op een of andere manier het telefoonnummer vd eigenaar te pakken had gekregen. Telkens dat zijn callcenter belde voor luminus aktie , hem vlak daarop opgebeld.
Raar maar na 3 telefoontjes was het gedaan.

AlfredJ

Lid
Lid geworden
21 dec 2013
Waarderingsscore
6
Punten
18
Wanneer ik naar die website surf, kom ik uit op "MAPP Customer Engagement Platform", als je daar dan onderaan op "Privacy notice" klikt kom je uit bij het bedrijf er achter. Daar is een "Contact Us" te vinden alsook veel medewerkers onder "About Us > Company". Ik betwijfel dat die op de hoogte zijn dat hun platform misbruikt wordt, dus misschien helpt die op de hoogte brengen? 😆

Als je daar nog niet genoeg aan hebt, raad ik je aan om naar www.dns.be te surfen en daar te kijken wie de eigenaar is van 99aanbiedingen.be ... Daar is een telefoonnummer te vinden uit Denemarken 😅

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Waarderingsscore
1.654
Punten
113
Denemarken had ik ook al gevonden. Maar mijn deens beperkt zich enkel tot ' elskadijkne ' Denk niet dat ze dat gere gaan horen aan de andere kant ... :unsure: alhoewel als dat zo'n ellenlange blonde is . :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

D I Y

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2013
Waarderingsscore
810
Punten
113
En er is geen ‘unsubscribe’ link of optie? Dan is het per definitie spam... en als die er wel is, en het bedrijf is ‘legit’ dan zal die link normaal ook wel werken.

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Waarderingsscore
1.654
Punten
113
Staat eronder en gebruikt, maar blijven nog altijd spammen.

julien

Zeer Actief lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
50
Punten
48
Ipv gmail, overstappen op Office 365. 4€/mnd en deftige professionele mailserver met antispam (en @ de naam van jouw bedrijf). En ook 1TB sharepoint en 1TB onedrive waar je al jouw documenten op kwijt kan en zelfs langs die weg delen met klanten.

je kan bij gmail overigens ook professionele mail kopen, met de naam van jouw website.dacht iets van 7€/mnd. En dan heb je ook veel ruimte om bestanden te bewaren.
office 365 is inderdaad een mooie deal.
Maar als het enkel over je domein gaat, dan kan je dat even goed gewoon gratis doen in gmail. Ik haal verschillende mails binnen in mijn gmail account en kan er verzenden met een 'van' adres van zo'n 5 domeinen.

En privacy. Tsja...
Ik heb thuis een AdGuardHome draaien, maar meer dan dat doe ik inderdaad niet actief.

• Leuk
Waarderingen: Nu7s

janus wago

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2009
Waarderingsscore
256
Punten
83
Blokkeer het adres gewoon op de server van je website, elke host (die ik ken) bied dat aan.

Bovenaan