• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Naam quizploeg - kwisploeg

Jockari

Zeer Actief lid
Lid geworden
18 feb 2009
Berichten
1.089
Waarderingsscore
1
Punten
38
Elk jaar organiseert onze personeelsvriendenkring een kwis (quiz).

Wij veranderen ieder jaar van naam om uniek te blijven (we winnen toch nooit, maar doen graag mee).

Nog eens op zoek naar een originele naam. Graag jullie hulp.

Tips: presentator heet Marc ("Ik geef een vat", "Quiztetni", ... is bijv. al gebruikt)
 

Jockari

Zeer Actief lid
Lid geworden
18 feb 2009
Berichten
1.089
Waarderingsscore
1
Punten
38
Moeilijk uit te spreken hè :)
 
Lid geworden
17 okt 2010
Berichten
2.195
Waarderingsscore
1
Punten
0
Kga het zeggen ,marc!

Rapzat ( alleen als je graag drinkt :) )

Ziedewel
 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
The sore losers
 

D I Y

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
16.037
Waarderingsscore
4.939
Punten
113
"Gatlelijk vies verliezen"
 

tjay

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 jun 2011
Berichten
8.688
Waarderingsscore
27
Punten
38
Altijd een goei gevonden om te gebruiken: "De jury is corrupt", of als de echtgenoot/genote van iemand uit de jury meedoet: "wij slapen met de jury".



Ook altijd een succes, in dit geval:

"Straks een tournee generale"

"Marc z'n broek staat open"

"Dienstmededeling: voor mij ne grote met mayonaise en een portie bitterballen"

...
 

Jockari

Zeer Actief lid
Lid geworden
18 feb 2009
Berichten
1.089
Waarderingsscore
1
Punten
38
Funny !

Hebben we al gehad:

- De beste vrienden van de jury

- De ne nieuwe intelligente alliantie

- Ik geef een vat

- loemp is ook vis



...
 
Lid geworden
22 okt 2012
Berichten
3.062
Waarderingsscore
0
Punten
0
"Ik zat liever bij {naam concurrent}"



Of nog, als gelle toch sowieso verliest... "De winnaar" / "De winnaars" / "De winnende ploeg". Bij het aankondigen van de winnaars zeggen ze dan: "De winnaar is ..."
 

tjay

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 jun 2011
Berichten
8.688
Waarderingsscore
27
Punten
38
Enneuh... wie organiseert de eerste bouwinfo quiz? Uiteraard met een "algemene vragen" ronde, een "ruwbouw" ronde, een "ventilatie" ronde, een "elektriciteit" ronde, een "schilderronde" en niet te vergeten: een "tuin" ronde, vragen opgesteld door de experts ter zake ;)...



Ik zie de ploegnamen al voor me: "de baksteen in de maag", "wij leggen beton onder ons terras" of "the c00kie monsters" (da's voor C00kie en z'n trawanten dan he :p).
 
Lid geworden
29 mei 2012
Berichten
85
Waarderingsscore
0
Punten
0
Op de jaarlijkse quiz die wij organiseren heb ik ooit 'Sushisauzenshop Chez José' moeten afroepen, een hele beproeving!
 
Lid geworden
22 okt 2012
Berichten
3.062
Waarderingsscore
0
Punten
0
tjay;1977142 wrote:
Enneuh... wie organiseert de eerste bouwinfo quiz? Uiteraard met een "algemene vragen" ronde, een "ruwbouw" ronde, een "ventilatie" ronde, een "elektriciteit" ronde, een "schilderronde" en niet te vergeten: een "tuin" ronde, vragen opgesteld door de experts ter zake ;)...



Ik zie de ploegnamen al voor me: "de baksteen in de maag", "wij leggen beton onder ons terras" of "the c00kie monsters" (da's voor C00kie en z'n trawanten dan he :p).



"Ik leg mijn houten terrasplanken met de antislip naar boven" 8)
 

m0117627

Lid
Lid geworden
25 apr 2012
Berichten
747
Waarderingsscore
10
Punten
18
tjay;1977142 wrote:
Enneuh... wie organiseert de eerste bouwinfo quiz? Uiteraard met een "algemene vragen" ronde, een "ruwbouw" ronde, een "ventilatie" ronde, een "elektriciteit" ronde, een "schilderronde" en niet te vergeten: een "tuin" ronde, vragen opgesteld door de experts ter zake ;)...



Ik zie de ploegnamen al voor me: "de baksteen in de maag", "wij leggen beton onder ons terras" of "the c00kie monsters" (da's voor C00kie en z'n trawanten dan he :p).



en "Quantakosta?", die ploeg gaat ook veel leden hebben
 

NicoP

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
2.887
Waarderingsscore
1.326
Punten
113
Wie bij ons geen groepnaam opgeeft voor aanvang van de quiz, daar kiezen we zelf als jury een naam voor:

Bv. ": 't Jeukend gat en de stinkende vinger" of "sofaking fast" (dat spreek je uit als so fucking fast) zijn er twee die ik me nu voor de geest kan halen
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.937
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
tjay;1977142 wrote:
Enneuh... wie organiseert de eerste bouwinfo quiz? Uiteraard met een "algemene vragen" ronde, een "ruwbouw" ronde, een "ventilatie" ronde, een "elektriciteit" ronde, een "schilderronde" en niet te vergeten: een "tuin" ronde, vragen opgesteld door de experts ter zake ;)...



Ik zie de ploegnamen al voor me: "de baksteen in de maag", "wij leggen beton onder ons terras" of "the c00kie monsters" (da's voor C00kie en z'n trawanten dan he :p).



Raf V;1977150 wrote:
tjay;1977142 wrote:
Enneuh... wie organiseert de eerste bouwinfo quiz? Uiteraard met een "algemene vragen" ronde, een "ruwbouw" ronde, een "ventilatie" ronde, een "elektriciteit" ronde, een "schilderronde" en niet te vergeten: een "tuin" ronde, vragen opgesteld door de experts ter zake ;)...



Ik zie de ploegnamen al voor me: "de baksteen in de maag", "wij leggen beton onder ons terras" of "the c00kie monsters" (da's voor C00kie en z'n trawanten dan he :p).



"Ik leg mijn houten terrasplanken met de antislip naar boven" 8)



m0117627;1977151 wrote:
tjay;1977142 wrote:
Enneuh... wie organiseert de eerste bouwinfo quiz? Uiteraard met een "algemene vragen" ronde, een "ruwbouw" ronde, een "ventilatie" ronde, een "elektriciteit" ronde, een "schilderronde" en niet te vergeten: een "tuin" ronde, vragen opgesteld door de experts ter zake ;)...



Ik zie de ploegnamen al voor me: "de baksteen in de maag", "wij leggen beton onder ons terras" of "the c00kie monsters" (da's voor C00kie en z'n trawanten dan he :p).



en "Quantakosta?", die ploeg gaat ook veel leden hebben





strijk en plat

moa brengt c00kie na niet op ideeën,



mmm met ne bbq :?
 

macfall

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 dec 2008
Berichten
5.094
Waarderingsscore
0
Punten
36
Wij gebruiken al jaren de naam Speagle Eye Cherry.



Ne leuke is ook altijd: "De Jan wordt aan de jury tafel gevraagd". Met wat sjans is er ne Jan in de zaal en staat die recht. Als de mop lukt, altijd lachen gieren brullen. Als de mop mislukt, niet opgeven, volgende keer meer geluk.
 

monalisa

Zeer Actief lid
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
7.633
Waarderingsscore
5
Punten
38
hottentot;1977143 wrote:
Op de jaarlijkse quiz die wij organiseren heb ik ooit 'Sushisauzenshop Chez José' moeten afroepen, een hele beproeving!



Deze vind ik geweldig. Volgende week ga ik meedoen aan een quiz die mijn ploeg vorig jaar gewonnen heeft, spijtig genoeg zijn we al ingeschreven, anders had ik deze naam gekozen. :)
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan