Volgens architect is met een muurisolatie van 6cm harde platen en isolerende snelbouw een k waarde haalbaar van rond de 30.
Volgens hem gaat de meeste warmte verloren via de ramen.
Voor dak en vloer was volgens hem de waarde 20 cm en 10cm de norm. Maar voor de muur gaf hij bovenstaande. Nu ik had altijd gehoord van de 20/15/10 norm.
En daar ik graag goed isoleer had ik deze ook vermeld maar zoals reeds gezegd haalde hij de muurisolatie van6cm harde plaen en isolerende snelbouw aan.
Nu is dit voldoende en zoja wat is de best muurisalite in harde platen. Huis in onze straat gebruikt dacht ik Recticel met zo een grijze folie aan de buitenkant. Is dat goed, dacht dat de maximum dikte 7 cm is.
Kan iemand mij wat advies geven betreffende
1) advies van de architect i.v.b met de muurisolatie
2) beste merk voor de muurisolatie in harde platen
Dank je wel
Kurt
Volgens hem gaat de meeste warmte verloren via de ramen.
Voor dak en vloer was volgens hem de waarde 20 cm en 10cm de norm. Maar voor de muur gaf hij bovenstaande. Nu ik had altijd gehoord van de 20/15/10 norm.
En daar ik graag goed isoleer had ik deze ook vermeld maar zoals reeds gezegd haalde hij de muurisolatie van6cm harde plaen en isolerende snelbouw aan.
Nu is dit voldoende en zoja wat is de best muurisalite in harde platen. Huis in onze straat gebruikt dacht ik Recticel met zo een grijze folie aan de buitenkant. Is dat goed, dacht dat de maximum dikte 7 cm is.
Kan iemand mij wat advies geven betreffende
1) advies van de architect i.v.b met de muurisolatie
2) beste merk voor de muurisolatie in harde platen
Dank je wel
Kurt