• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Muurfrees of haakse slijper te leen??

Lid geworden
22 mei 2006
Berichten
28
Waarderingsscore
0
Punten
0
We willen starten met de sleuven te slijpen voor de electriciteit.



Aangezien dit maar een éénmalige klus is, zijn we op zoek naar iemand die tijdelijk een muurfrees of haakse slijper aan ons wilt uitlenen (omg. Sint-Truiden).



We beloven zeer zorgzaam te zijn voor het materiaal.



Vriendelijke groeten

Kirsten
 

rdr2180

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
18 mrt 2006
Berichten
2.674
Waarderingsscore
566
Punten
113
Een haakse slijper ziet nogal af tijdens de bouw, daarom is dat voor mij een van de toestellen die echt wel goed moeten zijn.

Een van mijn vrienden kocht echter een belachelijk goedkoop ding van PowerPlus (Hubo, een van die nieuwe gele reeks) dat helemaal perfect zijn ding gedaan heeft. Op het einde van zijn bouw heeft hij het toestel helemaal gedemonteerd en uitgekuist en terug verkocht voor 75% van de nieuwprijs.



Ik kocht zelf zo'n goedkope muurfrees (75€ betaald, denk ik) en die heeft ook haar ding wel gedaan - zij het na het vervangen van een afgebroken handvat.
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
2.352
Waarderingsscore
3
Punten
0
je kan deze toestellen ook huren..denk dat je daar meer succes gaat mee hebben...
 
Lid geworden
22 mei 2006
Berichten
28
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dankuwel voor jullie antwoorden.



We hebben ondertussen een haakske slijper van Bosch kunnen lenen van een kennis. Zelf een nieuwe slijpschijf voor steen gekocht en volgende week aan de slag!



Groeten

Kirsten
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan