• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Mooi betaalbaar schilderij?

Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Punten
0
Weet iemand waar ik nog een mooi betaalbaar schilderij kan vinden, en me niet blauwbetaal. Mijn voorkeur gaat ook uit naar een echt schilderij dus geen digitale producties op canvas.
 
Lid geworden
7 okt 2007
Berichten
99
Waarderingsscore
0
Punten
0
grypdonck wrote:
Weet iemand waar ik nog een mooi betaalbaar schilderij kan vinden, en me niet blauwbetaal. Mijn voorkeur gaat ook uit naar een echt schilderij dus geen digitale producties op canvas.



hallo,



een (amateur)schilder zoeken en vragen als die een schilderij wil maken voor u.

kan soms ook helpen :)



groetjes lieze
 
Lid geworden
7 okt 2007
Berichten
99
Waarderingsscore
0
Punten
0
kreeftman wrote:
Dit ga ik nu eens volgen zie.. ben eens benieuwd..

Deze heb ik eens gevonden, maar of het allemaal betaalbaar is :D



http://www.kunstzolder.be/nl



hallo,



de schilderij van 'koppel van Etienne Elias' hebben we hier ongeveer hangen (ietsje aangepast hé :)) en dat heeft helemaal niet veel gekost(was in een les van schilderen op doek, dat mijn mama heeft gevolgd)



groetjes
 
Lid geworden
23 jan 2007
Berichten
15.605
Waarderingsscore
1
Punten
0
ah, k ben te laat :p ik ging ook kunst in huis doorgeven.
 
Lid geworden
3 dec 2007
Berichten
20
Waarderingsscore
0
Punten
0
Probeer eens Josnijssen.be - ook op aanvraag.



Groet

Carlo
 
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Punten
0
Die kunstuitleen lijkt me wel leuk, heb je om de zoveel tijd toch eens iets anders in huis en je kan een saldo opsapren die je, indien je iets wenst aan te kopen na verloop van tijd, kan aftrekken van je aankoop. Ik ga alvast in Gent eens zien naar het volledig aanbod.
 
Lid geworden
2 jan 2008
Berichten
865
Waarderingsscore
2
Punten
0
al eens gedacht aan zelf maken ? met een beetje creativiteit kun je zelfs een Jan Hoet om de tuin leiden.
 
Lid geworden
24 mrt 2006
Berichten
569
Waarderingsscore
0
Punten
0
M'n zus heeft van in Vietnam enkele kunstreproducties meegebracht (geschilderd)

Thuis hangt er dus nen echte nageschilderde Dali aan de muur :)

Maar daar rij je niet ff naartoe voor'n schilderijke he ;-)



mvg



YoDo
 
Lid geworden
11 jul 2006
Berichten
474
Waarderingsscore
1
Punten
0
Rommel/2ehandsbeuren doen.

Soms vind je er een interessante, naast de klassieke huildende kindjes.
 

ALFIrE

Lid
Lid geworden
8 jun 2006
Berichten
870
Waarderingsscore
15
Punten
18
kunstzolder is idd bekend, maar er zijn er nog. kijk maar es op ebay.be!



ik heb zelf enkele duurdere werken, oa gekocht op een kunstveiling. als je weet wat je wil, en een goede basiskennis hebt, kan je zeker koopjes doen! zo heb ik een corneille uit 1954 is fijne balpen zien verkopen voor 800 euro. galerijprijs +2000 euro...



anders kan je ook kijken op tentoonstellingen van bv de lokale stedelijke leergangen. vaak hoge kwaliteit voor weinig geld, maar onbekend is onbemind. zo hebben wij ook werken gekocht van bevriende kunstenaars, die nu enkele jaren redelijk tot zeer bekend zijn in het milieu, en waarbij er een nulleke bijgekomen is in de prijs, achteraan weliswaar.



of wees zelf creatief? koop een canvas in de blokker ...
 
Lid geworden
17 okt 2006
Berichten
1.371
Waarderingsscore
0
Punten
0
ALFIrE wrote:
kunstzolder is idd bekend, maar er zijn er nog. kijk maar es op ebay.be!



ik heb zelf enkele duurdere werken, oa gekocht op een kunstveiling. als je weet wat je wil, en een goede basiskennis hebt, kan je zeker koopjes doen! zo heb ik een corneille uit 1954 is fijne balpen zien verkopen voor 800 euro. galerijprijs +2000 euro...



anders kan je ook kijken op tentoonstellingen van bv de lokale stedelijke leergangen. vaak hoge kwaliteit voor weinig geld, maar onbekend is onbemind. zo hebben wij ook werken gekocht van bevriende kunstenaars, die nu enkele jaren redelijk tot zeer bekend zijn in het milieu, en waarbij er een nulleke bijgekomen is in de prijs, achteraan weliswaar.



of wees zelf creatief? koop een canvas in de blokker ...



Kunst, tis me iets ! Ik heb me antieke chinese beelden gekocht als kunstdecoratie.

Dat kan je net als een mooi schilderij blijven bekijken.

Iedereen die binnenkomt kijkt meteen naar deze 'schatjes', je kan lekker gaan fantaseren over de periode waaruit het komt , ...

Zo'n beeldjes kosten tussen de 600 en xxxduizend euro.

Als je er neemt van een 600€ vind ik toch wel dat je er veel genot van hebt. Om er 2000€ aan te geven dat is weer iets anders :s

Als je ziet hoeveel je een 'design'-lamp betaalt die het jaar erna passé is dan weet ik rap wat kiezen :)
 
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heb site gevonden in nederland waar je echt heel toffe dingen kan terugvinden, zelfs binnen heel schappelijke prijzen! Zeer aangenaam verrast, nieuw opkomend talentof nog op de academie.



www.artolive.nl
 

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
29.898
Waarderingsscore
2.465
Punten
113
grypdonck wrote:
Weet iemand waar ik nog een mooi betaalbaar schilderij kan vinden, en me niet blauwbetaal. Mijn voorkeur gaat ook uit naar een echt schilderij dus geen digitale producties op canvas.



ik heb er ook zitten aan denken voor nog een paar kale muren en ook mijn nieuw bureau



ik ga zaterdag eens zien naar de "tekenacademie" of daar iets verkocht wordt?
 

k9

Lid
Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
625
Waarderingsscore
0
Punten
16
ebay heel veel terug te vinden ook heel mooie en meestal goed betaalbaar.
 
Lid geworden
3 apr 2006
Berichten
197
Waarderingsscore
0
Punten
0
Zoals gezegd, op e-bay kan je veel mooie schilderijen vinden voor nog geen 100 eur. Wij hebben er een paar in huis hangen en iedereen valt achterover als we zeggen dat we die op e-bay gevonden hebben.
 

k9

Lid
Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
625
Waarderingsscore
0
Punten
16
binnekesmam wrote:
wat noemt ge betaalbaar he???

100 euro of 1000 euro??

50-100 euro voor mooie schilderijn op canvas (of op verschillende stukken)denk dat je hier al bijna dat betaald voor enkel canvas en kader.
 
Lid geworden
20 feb 2007
Berichten
952
Waarderingsscore
0
Punten
0
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan