• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Monolith van Casabath hetzelfde als dekton?

Lid geworden
25 jan 2024
Waarderingsscore
1
Punten
3
Wij zijn onze badkamer aan het plannen en hebben een tablet van Casabath gekozen:
WIj vragen ons af wat voor materiaal het is. De verkoper zei dat het gelijk is aan Dekton, maar daar twijfel ik aan:
Iemand ervaring hiermee? Is het vlek en krasbestendig? Is het niet beter om een keramisch tablet te kiezen?

Neen, dat is absoluut niet hetzelfde materiaal. Google eens op solid surface, daaruit is deze tablet vervaardigd. Ik vermoed dat er een spraakverwarring was in het gesprek en de verkoper Corian bedoelde in plaats van Dekton.

Een keramische tablet kan natuurlijk niet in de uitvoering die jullie kiezen, daar zal je altijd een aparte waskom hebben.

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Subject
Aangemaakt door
Laatste reactie
Comments
Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan