• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor Batireno / Energie&Habitat 2024 in Namen aan! Let op: FR beurs

modulair bouwen staalskelet

bodi

Nieuw Lid
Lid geworden
2 mei 2020
Waarderingsscore
3
Punten
8
Heb een appartement waar de problemen (vocht, kapotte leidingen van anderen onder grond, enz) maar blijven duren en zit nu te denken om de bestaande woning af te breken en er een soort (zorg)woning in staalskelet te laten plaatsen maar enkele vragen bij.

Volgens de firma kan dit maar mijn woning is een appartement, op gelijkvloers en eigenlijk een achterbouw tegen de achtergevel hoofdgebouw aan. Naastt mijn woning is er nog een appartement waar ik plat dak mee deel.

Jammere is dat de firma waar ik mee in contact ben enkel de staalskeletwoning maakt/plaatst, de aanpassingen aan dak/muren buren doen zij niet en wou daarom navragen of dit mogelijk is, mijn dakdeel laten weghalen en dak buur dichtmaken.

Wat dient er dan evt nog te gebeuren aan de achtergevel van het hoofdgebouw, daaraan grenst nu mijn slaapkamer.

Groot voordeel zou zijn dat nieuwe steelhouse goed geisoleerd is alsook eigen fundering heeft dus vochtige grond onder mijn woning (nu geval) speelt dan geen rol meer.

Bijlagen

• gevdak.jpg
    gevdak.jpg
    295,2 KB · Weergaven: 27
  • gevdak0.jpg
    gevdak0.jpg
    231,3 KB · Weergaven: 27
  • gevel1.jpg
    gevel1.jpg
    189,9 KB · Weergaven: 27
Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan