Moderne HOB (11 x 17m)

Antje

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Waarderingsscore
1
Punten
38
Pickles wrote:
Ik wou nog eens naar jullie plannen kijken maar kan ze nergens terug vinden... Ligt het aan mij of zijn ze van het forum gehaald???

In de post waarin ze stonden, staat nu "op vraag van ts verwijderd".

't Is blijkbaar in de mode om plannen weer te verwijderen. :?

A-G

Lid geworden
7 jun 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wie geïnteresseerd is kan een persoonlijk berichtje sturen en dan sturen we met veel plezier de plannetjes door.

We vinden het echter niet zo fijn dat het topic zoveel wordt bekeken zonder dat er een reactie wordt nagelaten...

Bedankt voor diegene die wel moeite gedaan hebben om kritiek te geven. We hebben hier rekening mee gehouden en de plannen zijn zeer naar onze zin.

We zijn nu ideetjes op aan het doen voor de gevels.

Groetjes

archiklusser

Zeer Actief lid
Lid geworden
20 sep 2007
Waarderingsscore
41
Punten
48
A-G wrote:
We vinden het echter niet zo fijn dat het topic zoveel wordt bekeken zonder dat er een reactie wordt nagelaten...

Volgens mij heb je last van koudwatervrees, het online zetten van bouwplannen is best wel confronterend als daar veel kritische reacties op komen. Zie het zo: je krijgt één kans om je droomhuis te bouwen en dan wil je je keuzes goed overwegen. Dit forum helpt je daarbij.

chime

Zeer Actief lid
Lid geworden
10 apr 2007
Waarderingsscore
1
Punten
36
Veel mensen weten ook niet direct wat te zeggen, of het is al gezegd.

De door jullie voorgestelde voorgevel is inderdaad precies een gezichtje.

En het is hier een forum ... mensen gaan echt geen moeite doen om je een PB te sturen voor de plannen.

Ook zijn er veel mensen die de plannen eens bekijken om zelf ideetjes op te doen, die gaan ook niet reageren omdat ze het zelf nog niet goed weten.

A-G

Lid geworden
7 jun 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
archiklusser wrote:
A-G wrote:

Volgens mij heb je last van koudwatervrees, het online zetten van bouwplannen is best wel confronterend als daar veel kritische reacties op komen. Zie het zo: je krijgt één kans om je droomhuis te bouwen en dan wil je je keuzes goed overwegen. Dit forum helpt je daarbij.

Archiklusser,We ervaren de reacties niet echt als confronterend. We zijn zeer content met de indeling van de woning. Aan de gevels is inderdaad nog wat werk. Dit vinden we zelf moeilijker.

We zullen de definitieve plannen terug online zetten als we de maten end. er bij opgezet hebben.

We hadden graag reacties en liever kritische dan andere, zodat we kunnen aanpassen waar nodig.

archiklusser

Zeer Actief lid
Lid geworden
20 sep 2007
Waarderingsscore
41
Punten
48
Over de gevels ben ik allang klaar: geen symmetrie (ramen boven) en bij voorkeur de voordeur in de voorgevel.

Lid geworden
20 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
archiklusser wrote:
Over de gevels ben ik allang klaar: geen symmetrie (ramen boven) en bij voorkeur de voordeur in de voorgevel.

Archiklusser: dat hierboven was je 5000e bericht. Gefeliciteerd!

(en nu op zoek naar een echte baan ;) )

archiklusser

Zeer Actief lid
Lid geworden
20 sep 2007
Waarderingsscore
41
Punten
48
Momenteel ben ik meer klusser dan archi, heerlijk om af en toe los te gaan en alle kennis en ervaring toe te passen... de smaak van het maken! :D

Bovenaan