mijn offerte laminaat en plaatsingkosten: duur?

Lid geworden
17 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Tom DB wrote:
Icecoldkillahh wrote:
als gij als pro maar 30m² legt per dag is dat uw probleem...

toen ik voor de eerste keer 24m² moest leggen heeft me dat geen 8u werk gekost.... Dus...

Ik heb mijne boven in lamelparket gelegd, dus moeilijker dan laminaat (tand-groef systeem). Onzen boven is een 80m², wij hebben daar 5 dagen met 2 man aan gewerkt, alles moest perfect zijn. Geen overeenkomstige onderbrekingen in lijn of toch zo weinig mogelijk... . Ne kliklaminaat zal wel sneller vooruit gaan, maar het is ook bepalend hoe goed ge u werk wilt doen dat belangrijk is.

Sommige stielmannen ("pro's") werken goed maar trager en zullen ook een betere reputatie genieten bij de klanten. En sommige mensen zijn met alles content ... .

En altijd dat "gekak" op mensen die iets door stielmannen laten doen... :roll: pff. Niet iedereen heeft de zin (en kan het) om alles zelf te doen en ja sommigen hier hebben alles zelf gedaan... dat weten we ondertussen al. Dat zijn keuzes die ge maakt voor uzelf ... .

lamelparket <> laminaat he schatje.... :wink:

Laminaat kan zeer mooi, zeer goed en zeer precies gelegd worden op een snelle manier. En ZEKER als je pro bent, want dan heb je ervaring in dat soort zaken.

Trouwens eens je eerste rij laminaat CORRECT ligt is de rest kinderspel. De eerste rij duurt even lang als de rest van de kamer.

deco1966

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
16 sep 2008
Waarderingsscore
324
Punten
83
Ook ik ben zelfstandige.

Ook ik kom in interieurs die eerst door een DHZ zijn gedaan en waar men dan tot de conclusie kwam dat ze beter op reis waren gegaan met dat geld en een stielman gevraagd hadden.

Plafonfs (gyprocqs) die eruit zien alsof men het vlaams-heuvelland wilde nabootsen en dan geschilderd zodat je erop kon schaken of dammen door al de vierkanten die je zag.

Allez meneer t'is schandalig en ze zeiden dat ze het konden hé en kheb zoveel betaalt hé...

Maar gij gaat da wel kunnen rechttrekken en tzal zoveel nie kosten want t'is al opgestopt....

:shock: :roll:

Tuurlijk madam...eerst gaan we de plafond met grof schuurpapier bewerken en hopen dat we door de verf , die plaaster wegschuren....dan gaan we hem helemaal vlak uitplaasteren en schuren.

Moet ge echt niks zien?....dan fixeren en plakken we er effen vlies op en 3 lagen schilderen.

Amaaai da kost geld!!!!!

Jahaa kan ik eraan doen dat er een klutser voor mij gekomen is?

Ik ben het ook beu dat velen denken dat ze weten wat en hoe ze moeten werken en dan nog stielmannen kunnen verbeteren in hun raad.

Als het dan toch zo winstgevend is en zo makkelijk....waarom begint u dan niet als zelfstandige in hetgeen ge goed kunt....ge gaat geld met zakken verdienen (als je het hier goed leest soms).

Sorry moest er even allemaal uit.

Mijn eerste reactie was dat het veel was voor wat je uitlegde...als er veel hoeken (buiten en binnenhoeken) en uitzwaaiende muren zijn...is het nog duur maar al meer begrijpelijk.

Lid geworden
17 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
sorry deco, maar gyproc en laminaat vergelijken :roll:

Ik stel voor dat de 'stielmannen' die laminaat leggen, hier recht hebben van spreken, al de rest die gyproc zet, metser is of eender wat, bijt u tong af of werk uw frustratie ergens anders uit he, want dit zijn onnozele vergelijkingen.

Hier gaat het over het plaatsen van LAMINAAT, niets anders. Laminaat is trouwens HET DHZ product... Zoals iemand hier al aanhaalde... Ge kunt gewoon (bijna) NIKS verkeerd doen.

c00kie

Big boss
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
439
Punten
83
dit is een laminaattopic, geen gyproc topic. De vraag ging over de offerte, en verschillende pro's hebben gezegd dat ze te duur is... Case closed zou ik zo zeggen. (anders beginnen jullie weer op mekaar te schieten.)

@TS : Nog bijkomende vragen? Geef mij een seintje, dan open ik het topic opnieuw.

Bovenaan