Borgersbaas
Actief Lid
- Lid geworden
- 19 apr 2021
- Waarderingsscore
- 37
- Punten
- 28
Ik vraag me af of we in onze nieuwe keuken de microgolf nog veel zullen gebruiken. We hebben een fornuis (kookplaat + oven) van 90cm. En daarnaast wil ik nog een combi stoomoven van 60x60 omdat ik graag kook en bak en dus over alle mogelijkheden wil beschikken. Momenteel staat er ook een combi microgolf van 45cm in het ontwerp. Maar ik vraag me dus af of we de combi microgolf niet kunnen weglaten.
Ik kook iedere dag vers, dus geen kant en klare maaltijden. De combi stoomoven heeft ook de optie om te regenereren. Hier heb ik zelf nog geen ervaring mee en vraag me dus af of dit effectief maar 10 a 15min opwarmen is dan.
Welk merk van combistoomoven is momenteel aan te raden Atag (magma) of Siemens Studioline? Miele is gewoon te duur tov de rest.
Ik kook iedere dag vers, dus geen kant en klare maaltijden. De combi stoomoven heeft ook de optie om te regenereren. Hier heb ik zelf nog geen ervaring mee en vraag me dus af of dit effectief maar 10 a 15min opwarmen is dan.
Welk merk van combistoomoven is momenteel aan te raden Atag (magma) of Siemens Studioline? Miele is gewoon te duur tov de rest.