• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Meubel aan gyprocwand?

Lid geworden
30 dec 2021
Waarderingsscore
0
Punten
1
Ik heb de muren van een badkamer opgetrokken in metalstud, daarop OSB (18mm dacht ik) , daarover gyproc en dan een laagje bezetting. We kijken nu uit naar een badkamermeubel. Kan ik aan zulke wand een meubel ( lavabo met schuif eronder, 120cm breed) ophangen? Of moet ik echy uitkijken naar een meubel op pootjes of tot de grond?

Kan eraan, hier ook zo. Enkel CLS ipv metalstub

Moet lukken hoor , bvb voorboren met max 2.5 MM al is het maar om de schroef goed te geleiden en dan schroeven met een dikke draad , bvb 5 x ... Of zelfs 6 x ... .Als je bvb een ophanplaatje vast schroeft dan voel je gelijk of dit echt vastvtrekt of niet... Neem wel schroeven met volledige draad.
Kijk ook eens op het www voor hollewandpluggen. TIG van mogelijkheden.

onderaan een L- profiel schroeven waar het meubel op rust helpt ook.
juiste schroeven gebruiken zoals al aangehaald, als er hout achter zit komt dat wel goed.

onderaan een L- profiel schroeven waar het meubel op rust helpt ook.
juiste schroeven gebruiken zoals al aangehaald, als er hout achter zit komt dat wel goed.
Kan ook een houten balkje zijn, of een paar houten blokjes

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Subject
Aangemaakt door
Laatste reactie
Comments
Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan