Een metalen tuinhuis van 270 x 200cm moet 5 jaar onderdak bieden aan tuinmateriaal.
Na wat zoeken lijkt hout de goedkoopste tijdelijke fundering te zijn. Ik denk een houten kader te bouwen waar de rand van het tuinhuis op komt te staan.
Ik vermeld de prijs omdat ik wil vermijden dat er fundering voorstellen worden gedaan duur zijn ten opzichte van de prijs van het tuinhuis.
Ik zoek vooral naar feedback over mijn voorstel. En of ik technische fouten maakt i.v.m. vocht?
Zo zie ik het:
Is het een goed idee om het tuinhuis op de folie op het kader te installeren?
Zijn er nog manieren waardoor ik het rottingsprocess kan vertragen? Een beter alternatief voor lijnolie, dat misschien de grond niet vervuild?
Hoe veranker ik best het kader in de grond zodat het tuinhuis tegen rukwinden bestand is?
Ik dacht eraan dikke betonijzers in de grond te slaan en deze te fixeren aan het kader?
Na wat zoeken lijkt hout de goedkoopste tijdelijke fundering te zijn. Ik denk een houten kader te bouwen waar de rand van het tuinhuis op komt te staan.
Ik vermeld de prijs omdat ik wil vermijden dat er fundering voorstellen worden gedaan duur zijn ten opzichte van de prijs van het tuinhuis.
Ik zoek vooral naar feedback over mijn voorstel. En of ik technische fouten maakt i.v.m. vocht?
Zo zie ik het:
- Oppervlakte van het tuinhuis 10cm diep uitgraven
- Kader maken met houten balken van 59 x 144mm
- Kader behandelen met lijnzaadolie om het rottingsprocess te vertragen
- Kader in uitgegraven holte plaatsen
- Dikke landbouwfolie of dergelijke over het kader plaatsen
- Ruimte binnen het kader opvullen met grind
- Ruimte buiten het kader opvullen met grind om ophopen water tegen te gaan
- Tuinhuis op de folie op het kader installeren
- Overtollige folie afsnijden
Is het een goed idee om het tuinhuis op de folie op het kader te installeren?
Zijn er nog manieren waardoor ik het rottingsprocess kan vertragen? Een beter alternatief voor lijnolie, dat misschien de grond niet vervuild?
Hoe veranker ik best het kader in de grond zodat het tuinhuis tegen rukwinden bestand is?
Ik dacht eraan dikke betonijzers in de grond te slaan en deze te fixeren aan het kader?