• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

metalen gevelbekleding

Lid geworden
12 jun 2007
Berichten
556
Waarderingsscore
0
Punten
0
hallo mede-bouwers :)



Ik ben op zoek naar metalen gevelbekleding voor onze nieuwbous. Heb nu al verschillende firma's gecontacteerd maar weinig reacties of peperduur.



Blijkbaar zijn er verschillende metalen verkrijgbaar zoals alu, inox, gewoon metaal als je dat zo mag zeggen.



Het zijn de gevelcassettes waar we naar op zoek zijn. (met RAL9006)



Ik heb al firma's gecontacteerd zoals Splen, Ursus maar zij hebben offertes van +/- 10000 euro. Er is een firma Finn-roof die metalen cassettes levert aan +/- 70 euro/m² echter krijg ik hiervan geen gehoor.



Mijn speciefieke vragen zijn dus:

1. Heeft iemand meer ervaring met deze materie kwestie metaal keuze?

2. Weet er iemand een goede firma hiervoor?



Alvast bedankt,



Roberto
 

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
29.898
Waarderingsscore
2.465
Punten
113
70 € is niet realistisch, reken eerder op het dubbele tot 3x
 
Lid geworden
12 jun 2007
Berichten
556
Waarderingsscore
0
Punten
0
voor de alu cassettes was het idd iets van +/- 250 euro

bij finn-roof (product ruukki) waren het stalen cassetes
 

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
29.898
Waarderingsscore
2.465
Punten
113
vandaag nog even gecontroleerd, vb limeparts, ongeveer 200 € nu ook nieuw gamma met kleinere panelen minstens 140 €



voor 70 kunnen ze echt niets aanbieden



deze prijzen zijn altijd inclusief structuur en plaatsing, excl isolatie
 
Lid geworden
12 jun 2007
Berichten
556
Waarderingsscore
0
Punten
0
limeparts werken dacht ik niet voor particulieren hé?
 
Lid geworden
20 okt 2008
Berichten
26
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heb je Finn-roof in de oostkantons al gecontacteerd ? Heb er vorig jaar snelle feedback ontvangen, incl. referenties in de hele provincie.
 

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
29.898
Waarderingsscore
2.465
Punten
113
rpili1313 wrote:
limeparts werken dacht ik niet voor particulieren hé?



vanaf 200 of 300 m² zei hij mij, zeker die nieuwe reeks met kleine panelen was voor particuliere markt
 
Lid geworden
12 jun 2007
Berichten
556
Waarderingsscore
0
Punten
0
@ geronimo



heb jij daar antwoord gehad? Ik heb al vanalles geprobeerd krijg daar geen reactie van.

Heb je toevallig in het duits overlegt met hun en een contactpersoon?



Alvast bedankt





@ stefan,



ik heb maar een +/- 50m² nodig
 
Lid geworden
31 mei 2009
Berichten
54
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij zijn importeur en hebben het alleenrecht in de Benelux voor Alubond gevelbeplating. In onze showroom te Genk kunt u hierover meer informatie verkrijgen.



Echter, in het algemeen en dit geldt ook voor ons, wordt gevelbeplating niet voor de particuliere markt aangeboden. In principe slechts omdat de vraag er niet is en het leveren en plaatsen van kleinere hoeveelheden niet voor elke leverancier aantrekkelijk is.



Onze Alubond beplating kan op velerlei manieren worden geleverd en geplaatst. Wij nodigen u daarom uit ons per email of persoonlijk een omschrijving van uw wensen te sturen. Mochten wij u vervolgens daarmee kunnen helpen dan zullen wij u een vrijblijvende prijs offerte toe doen komen.
 
Lid geworden
12 jun 2007
Berichten
556
Waarderingsscore
0
Punten
0
@alubond



er is mij aan telefoon vlak af gezegd dat jullie niet leveren aan particulieren dan weet ik niet goed wat ik er van moet denken.



Ofwel wordt er geleverd ofwel niet, eventueel van een min. m² dat zou ik nog begrijpen maar goed....
 
Lid geworden
4 jun 2009
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wat betreft stalen dak en gevelbekleding kunt u zeker terecht bij Joris Ide nv te Zwevezele. www.joriside.be

U kunt het uitgebreide gamma zien op de website en een offerte vragen via mail of via het contactformulier op de website.

Joris Ide levert ook aan particulieren, vooral producten uit stock.
 
Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
257
Waarderingsscore
0
Punten
0
Kijk eens bij almet (werken met alucobonb panelen)gaan dat bij ons doen, plooien de platen zo dat je de vijzen bijna onzichtbaar kan wegwerken en valt redelijk goed mee van prijs
 
Lid geworden
12 jun 2007
Berichten
556
Waarderingsscore
0
Punten
0
bedankt voor de tip, ik ga zeker eens informeren
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan