-
Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Met welke auto rijden we momenteel en waarom die keuze ?
stonebiker
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 6 jan 2007
- Berichten
- 2.761
- Waarderingsscore
- 4
- Punten
- 38
paso;1863928 wrote:
Zoveel geld uitgeven aan een "Franse" Citroën? Gij "zijt" zot zeker…
Dat is in dezelfde prijsklasse als een Citroën DS5, ik zou het wel weten dan.
Zoveel geld uitgeven aan een "Franse" Citroën? Gij "zijt" zot zeker…
- Lid geworden
- 16 nov 2009
- Berichten
- 5.143
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 0
stonebiker;1863975 wrote:
Bestaan er dan ook niet Franse Citroëns?
paso;1863928 wrote:Dat is in dezelfde prijsklasse als een Citroën DS5, ik zou het wel weten dan.
Zoveel geld uitgeven aan een "Franse" Citroën? Gij "zijt" zot zeker…
Bestaan er dan ook niet Franse Citroëns?
stonebiker
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 6 jan 2007
- Berichten
- 2.761
- Waarderingsscore
- 4
- Punten
- 38
charles;1864057 wrote:
Confirmatief!
Verder gebruik ik ook nog quotes om de forum-schooljuffen van dienst erop te wijzen dat er dialect gebruikt werd…
ps. de smiley wil zeggen: I am just teasing you!
Hij zei het op die manier om goed te benadrukken dat zoveel geld voor een Franse wagen in zijn ogen nogal onverstandig is.
Confirmatief!
Verder gebruik ik ook nog quotes om de forum-schooljuffen van dienst erop te wijzen dat er dialect gebruikt werd…
ps. de smiley wil zeggen: I am just teasing you!
- Lid geworden
- 16 nov 2009
- Berichten
- 5.143
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 0
stonebiker;1864175 wrote:
:-o
shake hands
ps. de smiley wil zeggen: I am just teasing you!
:-o
shake hands
Terug ontopic.
Nieuwe V70 is geleverd. Die 5-cilinder klinkt schoon ... Nog nooit zoveel rondgereden zonder de radio opstaan
Qua rijcomfort echt een verschil met Audi. Nu snap ik waarom al m'n collega's die de overstap van Volvo naar Audi maakten altijd zo zaten te klagen ... Ik ben blij dat ik de omgekeerde overstap maak.
Nieuwe V70 is geleverd. Die 5-cilinder klinkt schoon ... Nog nooit zoveel rondgereden zonder de radio opstaan
Qua rijcomfort echt een verschil met Audi. Nu snap ik waarom al m'n collega's die de overstap van Volvo naar Audi maakten altijd zo zaten te klagen ... Ik ben blij dat ik de omgekeerde overstap maak.
- Lid geworden
- 22 okt 2012
- Berichten
- 3.062
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
Gisteren heb'k Tilt nog gezien op de baan. Allez, zijn prent hier op't forum toch. Zwarte camionet, met die gast (krak dezelfde foto) op de achterklep, met op de zijkant van de camionet in zwierige gouden letters "Grand Prix Classics" op.
PFuHu;1864859 wrote:
Ik snap helemaal wat je zegt
Vreselijk jammer dat Volvo de 5 cilinders binnenkort zal laten links liggen. De D4 van 181pk en 109gr CO2 is de eerste in het rijtje 4 cilinders die er heel snel zit aan te komen. Eerste wagens zouden al in december van de band rollen... zeer spijtig...
Terug ontopic.
Nieuwe V70 is geleverd. Die 5-cilinder klinkt schoon ... Nog nooit zoveel rondgereden zonder de radio opstaan
Qua rijcomfort echt een verschil met Audi. Nu snap ik waarom al m'n collega's die de overstap van Volvo naar Audi maakten altijd zo zaten te klagen ... Ik ben blij dat ik de omgekeerde overstap maak.
Ik snap helemaal wat je zegt
Vreselijk jammer dat Volvo de 5 cilinders binnenkort zal laten links liggen. De D4 van 181pk en 109gr CO2 is de eerste in het rijtje 4 cilinders die er heel snel zit aan te komen. Eerste wagens zouden al in december van de band rollen... zeer spijtig...
IK ben van een Peugeot 307 SW naar een A4 (B8) gegaan, ik vond dat qua rijdegrag een serieuze achteruitgang. Nadat iemand mijn auto 's nachts aan flarden heeft gereden overgestaot naar een BMW 5 (F11), dat was weer een hele stap voorwaarts.
Ik zie me niet snel nog een Audi nemen (te meer omdat ik stellig de indruk heb dat de plaatselijke audi-garage liever geen klanten heeft).
Ik zie me niet snel nog een Audi nemen (te meer omdat ik stellig de indruk heb dat de plaatselijke audi-garage liever geen klanten heeft).
PFuHu;1864859 wrote:
Is dat dan een D5? En manueel of automaat ?
Terug ontopic.
Nieuwe V70 is geleverd. Die 5-cilinder klinkt schoon ... Nog nooit zoveel rondgereden zonder de radio opstaan
Qua rijcomfort echt een verschil met Audi. Nu snap ik waarom al m'n collega's die de overstap van Volvo naar Audi maakten altijd zo zaten te klagen ... Ik ben blij dat ik de omgekeerde overstap maak.
Is dat dan een D5? En manueel of automaat ?
- Lid geworden
- 19 aug 2013
- Berichten
- 181
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
Firmasleur : golf V , 110pk versie
Madam haren otto : disco 1 200TDI van 89 ( diend int weekend om remork te trekken , is dus het werkpaard des huizes )
Werkpaard op rust : VW T3 syncro 112 wbx = onbetaalbaar zalig nostalgisch rijcomfort !
Het moeten niet altijd de nieuwste , zuinigste , correctste zijn hè
Madam haren otto : disco 1 200TDI van 89 ( diend int weekend om remork te trekken , is dus het werkpaard des huizes )
Werkpaard op rust : VW T3 syncro 112 wbx = onbetaalbaar zalig nostalgisch rijcomfort !
Het moeten niet altijd de nieuwste , zuinigste , correctste zijn hè
- Lid geworden
- 22 okt 2012
- Berichten
- 3.062
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
barteke;1865113 wrote:
Mits de juiste motor. Met bvb een 116D Eco drive gaat ge echt niks van rijplezier of achtertractie merken.
bmw heeft echt wel heel veel rijplezier he,het geluid de wegligging maar vooral ook de achtertractie.
Mits de juiste motor. Met bvb een 116D Eco drive gaat ge echt niks van rijplezier of achtertractie merken.
- Lid geworden
- 19 aug 2013
- Berichten
- 181
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
Mijn eerste firmasleur was een t3 1600 dieseltje (89') , ik hebdaar toen dikwijls op gevloekt omdat in 90 den t4 uitkwam met die Audi 5cil derin , nu vele jaren later een syncro op de kop getikt en ondertussen op goe jaar toch al 8000 km mee gereden ' just for fun ' en die gaat voor geen geld meer weg !
charles;1865132 wrote:
Handgeschakelde D3 (2liter, 136pk)
Inderdaad echt zonde dat Volvo van die 5-cilinder afstapt (een reden om bij Volvo te blijven )
PFuHu;1864859 wrote:Terug ontopic.
Nieuwe V70 is geleverd. Die 5-cilinder klinkt schoon ... Nog nooit zoveel rondgereden zonder de radio opstaan
Qua rijcomfort echt een verschil met Audi. Nu snap ik waarom al m'n collega's die de overstap van Volvo naar Audi maakten altijd zo zaten te klagen ... Ik ben blij dat ik de omgekeerde overstap maak.
Is dat dan een D5? En manueel of automaat ?
Handgeschakelde D3 (2liter, 136pk)
Inderdaad echt zonde dat Volvo van die 5-cilinder afstapt (een reden om bij Volvo te blijven )
Steellover;1865135 wrote:
Zoon rijdt met een VW Golf VI, da's pas een firmasleur (daarvoor een V 2 liter). Heeft nu als vervangwagen een Golf VII. Nog 20.000 km te gaan met zijn VI en hij mag een nieuwe kiezen. Hij was zo enthousiast over de VII dat ik al weet wat het gaat worden!
Firmasleur : golf V , 110pk versie
Zoon rijdt met een VW Golf VI, da's pas een firmasleur (daarvoor een V 2 liter). Heeft nu als vervangwagen een Golf VII. Nog 20.000 km te gaan met zijn VI en hij mag een nieuwe kiezen. Hij was zo enthousiast over de VII dat ik al weet wat het gaat worden!
Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.
Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties