• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Met welke auto rijden we momenteel en waarom die keuze ?

Kris77

Zeer Actief lid
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
9.316
Waarderingsscore
7
Punten
38
er was wat discussie ontstaan rond autos kiezen, ben eens curieus wie allemaal met wat voor wagentje rijdt en vooral waarom; het kan mensen maar vooruit helpen bij hun keuze.
 

stonebiker

Zeer Actief lid
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
2.761
Waarderingsscore
4
Punten
38
paso;1863928 wrote:
Dat is in dezelfde prijsklasse als een Citroën DS5, ik zou het wel weten dan.:cool:





Zoveel geld uitgeven aan een "Franse" Citroën? Gij "zijt" zot zeker… ;)
 
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
5.143
Waarderingsscore
1
Punten
0
stonebiker;1863975 wrote:
paso;1863928 wrote:
Dat is in dezelfde prijsklasse als een Citroën DS5, ik zou het wel weten dan.:cool:





Zoveel geld uitgeven aan een "Franse" Citroën? Gij "zijt" zot zeker… ;)



Bestaan er dan ook niet Franse Citroëns?:confused:
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
1.596
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hij zei het op die manier om goed te benadrukken dat zoveel geld voor een Franse wagen in zijn ogen nogal onverstandig is.
 

stonebiker

Zeer Actief lid
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
2.761
Waarderingsscore
4
Punten
38
charles;1864057 wrote:
Hij zei het op die manier om goed te benadrukken dat zoveel geld voor een Franse wagen in zijn ogen nogal onverstandig is.







Confirmatief!





Verder gebruik ik ook nog quotes om de forum-schooljuffen van dienst erop te wijzen dat er dialect gebruikt werd…







ps. de smiley wil zeggen: I am just teasing you!:p
 
Lid geworden
27 apr 2008
Berichten
616
Waarderingsscore
0
Punten
0
Terug ontopic.



Nieuwe V70 is geleverd. Die 5-cilinder klinkt schoon ... Nog nooit zoveel rondgereden zonder de radio opstaan :)



Qua rijcomfort echt een verschil met Audi. Nu snap ik waarom al m'n collega's die de overstap van Volvo naar Audi maakten altijd zo zaten te klagen ... Ik ben blij dat ik de omgekeerde overstap maak.
 
Lid geworden
22 okt 2012
Berichten
3.062
Waarderingsscore
0
Punten
0
Gisteren heb'k Tilt nog gezien op de baan. Allez, zijn prent hier op't forum toch. Zwarte camionet, met die gast (krak dezelfde foto) op de achterklep, met op de zijkant van de camionet in zwierige gouden letters "Grand Prix Classics" op.
 
Lid geworden
11 aug 2006
Berichten
2.311
Waarderingsscore
0
Punten
0
ziet ge die ook voorbij rijden tilt;-)ik dacht dat hij sneller passeerde dan het licht:cool:
 
Lid geworden
31 mrt 2008
Berichten
3.738
Waarderingsscore
1
Punten
0
PFuHu;1864859 wrote:
Terug ontopic.



Nieuwe V70 is geleverd. Die 5-cilinder klinkt schoon ... Nog nooit zoveel rondgereden zonder de radio opstaan :)



Qua rijcomfort echt een verschil met Audi. Nu snap ik waarom al m'n collega's die de overstap van Volvo naar Audi maakten altijd zo zaten te klagen ... Ik ben blij dat ik de omgekeerde overstap maak.





Ik snap helemaal wat je zegt :)



Vreselijk jammer dat Volvo de 5 cilinders binnenkort zal laten links liggen. De D4 van 181pk en 109gr CO2 is de eerste in het rijtje 4 cilinders die er heel snel zit aan te komen. Eerste wagens zouden al in december van de band rollen... zeer spijtig...
 

supermasj

Lid
Lid geworden
1 okt 2010
Berichten
892
Waarderingsscore
1
Punten
18
IK ben van een Peugeot 307 SW naar een A4 (B8) gegaan, ik vond dat qua rijdegrag een serieuze achteruitgang. Nadat iemand mijn auto 's nachts aan flarden heeft gereden overgestaot naar een BMW 5 (F11), dat was weer een hele stap voorwaarts.

Ik zie me niet snel nog een Audi nemen (te meer omdat ik stellig de indruk heb dat de plaatselijke audi-garage liever geen klanten heeft).
 
Lid geworden
11 aug 2006
Berichten
2.311
Waarderingsscore
0
Punten
0
bmw heeft echt wel heel veel rijplezier he,het geluid de wegligging maar vooral ook de achtertractie.
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
1.596
Waarderingsscore
0
Punten
0
PFuHu;1864859 wrote:
Terug ontopic.



Nieuwe V70 is geleverd. Die 5-cilinder klinkt schoon ... Nog nooit zoveel rondgereden zonder de radio opstaan :)



Qua rijcomfort echt een verschil met Audi. Nu snap ik waarom al m'n collega's die de overstap van Volvo naar Audi maakten altijd zo zaten te klagen ... Ik ben blij dat ik de omgekeerde overstap maak.



Is dat dan een D5? En manueel of automaat ?
 
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
10.613
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij rijden de komende twee weken met een Alfa Romeo Mito. Vinnig bakske, zeer prettig om mee te rijden. Ik ben al fan!
 
Lid geworden
19 aug 2013
Berichten
181
Waarderingsscore
0
Punten
0
Firmasleur : golf V , 110pk versie

Madam haren otto : disco 1 200TDI van 89 ( diend int weekend om remork te trekken , is dus het werkpaard des huizes )

Werkpaard op rust : VW T3 syncro 112 wbx = onbetaalbaar zalig nostalgisch rijcomfort !



Het moeten niet altijd de nieuwste , zuinigste , correctste zijn hè :)
 
Lid geworden
22 okt 2012
Berichten
3.062
Waarderingsscore
0
Punten
0
barteke;1865113 wrote:
bmw heeft echt wel heel veel rijplezier he,het geluid de wegligging maar vooral ook de achtertractie.



Mits de juiste motor. Met bvb een 116D Eco drive gaat ge echt niks van rijplezier of achtertractie merken.
 
Lid geworden
24 mei 2011
Berichten
330
Waarderingsscore
0
Punten
0
vw t3 syncro, nice ride ;)



heb tijd gewone t3 gehad, al veel spijt gehad dak hem had verkocht. Geweldig bij het vluchtheuvel nemen ect :)
 
Lid geworden
19 aug 2013
Berichten
181
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mijn eerste firmasleur was een t3 1600 dieseltje (89') , ik hebdaar toen dikwijls op gevloekt omdat in 90 den t4 uitkwam met die Audi 5cil derin , nu vele jaren later een syncro op de kop getikt en ondertussen op goe jaar toch al 8000 km mee gereden ' just for fun ' en die gaat voor geen geld meer weg !
 
Lid geworden
27 apr 2008
Berichten
616
Waarderingsscore
0
Punten
0
charles;1865132 wrote:
PFuHu;1864859 wrote:
Terug ontopic.



Nieuwe V70 is geleverd. Die 5-cilinder klinkt schoon ... Nog nooit zoveel rondgereden zonder de radio opstaan :)



Qua rijcomfort echt een verschil met Audi. Nu snap ik waarom al m'n collega's die de overstap van Volvo naar Audi maakten altijd zo zaten te klagen ... Ik ben blij dat ik de omgekeerde overstap maak.



Is dat dan een D5? En manueel of automaat ?

Handgeschakelde D3 (2liter, 136pk)



Inderdaad echt zonde dat Volvo van die 5-cilinder afstapt (een reden om bij Volvo te blijven :) )
 
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
10.613
Waarderingsscore
0
Punten
0
Steellover;1865135 wrote:
Firmasleur : golf V , 110pk versie

Zoon rijdt met een VW Golf VI, da's pas een firmasleur (daarvoor een V 2 liter). Heeft nu als vervangwagen een Golf VII. Nog 20.000 km te gaan met zijn VI en hij mag een nieuwe kiezen. Hij was zo enthousiast over de VII dat ik al weet wat het gaat worden!
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan