• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Met welke auto rijden we momenteel en waarom die keuze ?

Kris77

Zeer Actief lid
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
9.316
Waarderingsscore
7
Punten
38
er was wat discussie ontstaan rond autos kiezen, ben eens curieus wie allemaal met wat voor wagentje rijdt en vooral waarom; het kan mensen maar vooruit helpen bij hun keuze.
 
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
2.780
Waarderingsscore
0
Punten
0
De laatste tijd met van alles en nog wat gereden ... vooral de Evolution zal ik niet snel vergeten :mrgreen:



Volgende week rondkarren met een Nissan Leaf, ben eens curieus wat dat gaat geven 8)
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
1.596
Waarderingsscore
0
Punten
0
StijnVdV wrote:
On-topic



Sinds drie weken een Peugeot 508 (Allure 2.0 163 pk automaat) en na 3200 km zeer zeer tevreden over. Prijs / kwalilteit is enorm hoog.

Ik hou wel van zijn looks.
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
6.938
Waarderingsscore
3
Punten
0
tilt! wrote:
kidcool wrote:
opgegroeid met Mercedes en mijn ouders hebben het nog steeds.

Ipv het hele forum proberen laten in te zien hoe dom we wel zijn om een mooie auto te kopen... zou je niet eens op kleinere schaal beginnen? :twisted: :wink:



hoe, hou jij ook van italiaanse wagens. Je spreekt hier over mooi hé :mrgreen: :twisted:



trouwens je trekt die uitspraak uit zijn context 8)
 

Tommie1

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
15 apr 2011
Berichten
5.182
Waarderingsscore
1.026
Punten
113
StijnVdV wrote:
On-topic



Sinds drie weken een Peugeot 508 (Allure 2.0 163 pk automaat) en na 3200 km zeer zeer tevreden over. Prijs / kwalilteit is enorm hoog.



3 weken is een beeje kort om al over kwaliteit te spreken, laat staan betrouwbaarheid.





Laat ons hopen dat Peugeot en Citroen serieus wat vooruit gegaan zijn op afwerkingskwaliteit, bouwkwaliteit en servicekwaliteit.

Ik heb 2 jaar met een C8 gereden, en dat was op geen enkel vlak kwaliteit.

Het eerste jaar ziet alles er nog wat OK uit, maar daarna begint het verval. Als ze je auto dan in totaal 2 maand vasthouden om een injector te vervangen, dan heb je er minder zin in.

Dat was nog onder garantie, maar ze wouden eerst dus niks doen omdat de motor nog draaide. Dat een diesel 12l verbruikte vonden ze binnen de normale grenzen. Verder was er ook 30pk (van de 110pk) weg. Allemaal normaal volgens Citroen België....





In elk geval wens ik je veel succes met die mooie 508!
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
6.938
Waarderingsscore
3
Punten
0
Tommie1 wrote:
StijnVdV wrote:
On-topic



Sinds drie weken een Peugeot 508 (Allure 2.0 163 pk automaat) en na 3200 km zeer zeer tevreden over. Prijs / kwalilteit is enorm hoog.



3 weken is een beeje kort om al over kwaliteit te spreken, laat staan betrouwbaarheid.





Laat ons hopen dat Peugeot en Citroen serieus wat vooruit gegaan zijn op afwerkingskwaliteit, bouwkwaliteit en servicekwaliteit.

Ik heb 2 jaar met een C8 gereden, en dat was op geen enkel vlak kwaliteit.

Het eerste jaar ziet alles er nog wat OK uit, maar daarna begint het verval. Als ze je auto dan in totaal 2 maand vasthouden om een injector te vervangen, dan heb je er minder zin in.

Dat was nog onder garantie, maar ze wouden eerst dus niks doen omdat de motor nog draaide. Dat een diesel 12l verbruikte vonden ze binnen de normale grenzen. Verder was er ook 30pk (van de 110pk) weg. Allemaal normaal volgens Citroen België....





In elk geval wens ik je veel succes met die mooie 508!



U projecteert Uw problemen op een gans merk



Ik heb indertijd 2 jaar een BMW 323 Ci gehad (nieuw aangekocht)



problemen op die 2 jaar



- defecte thermostaat

- waterinsijpeling langs wel elke rubber zijramen

- electronicaproblemen

- scheurtjes in de draagarmen van de voorste wielen

- schuifdak dat dienst weigerde



zegt dit nu iets over het ganse merk! Is het ganse merk BMW dan echt "Brol Met Wielen". Volgens U redenering wel.



Dat iedereen nu toch eens stopt met dat clichématig denken.
 

Tommie1

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
15 apr 2011
Berichten
5.182
Waarderingsscore
1.026
Punten
113
Nee, ik wil geen stempel op Citroen drukken als Merk.



Ik wil alleen aangeven dat ze behoorlijk wat last hebben om hun problemen op te lossen, en dat stoort me mateloos meer dan een probleempje wat eens voorvalt.
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
6.938
Waarderingsscore
3
Punten
0
Tommie1 wrote:
Nee, ik wil geen stempel op Citroen drukken als Merk.



Ik wil alleen aangeven dat ze behoorlijk wat last hebben om hun problemen op te lossen, en dat stoort me mateloos meer dan een probleempje wat eens voorvalt.



je wil niet weten hoe lang het bij mij duurde, eer de BMW garage een expert van hen liet komen ivm die rubbers. Volgens de garage was dat normaal en overdreef ik
 

masjienist

Zeer Actief lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
1.911
Waarderingsscore
0
Punten
36
Arana,



Heb je nu die Stepway gekocht??? :mrgreen:
 

masjienist

Zeer Actief lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
1.911
Waarderingsscore
0
Punten
36
kidcool wrote:
Tommie1 wrote:
Nee, ik wil geen stempel op Citroen drukken als Merk.



Ik wil alleen aangeven dat ze behoorlijk wat last hebben om hun problemen op te lossen, en dat stoort me mateloos meer dan een probleempje wat eens voorvalt.



je wil niet weten hoe lang het bij mij duurde, eer de BMW garage een expert van hen liet komen ivm die rubbers. Volgens de garage was dat normaal en overdreef ik





Een halve eeuw ofzo :wink: geleden reed mijn schoonbroer met een VW Vento. Toen we met de familie met verschillende wagens op reis gingen naar Hongarije kwamen zij horendol aan van het gerammel vanachter. De relatief nieuwe wagen was daarvoor al 4x binnen geweest maar nooit waren die rammels opgelost. Na een rit van 1400km waren alle inzittenden nu horendol. Dus heb ik dat daar terplekke eens bekeken :mrgreen: en de twee rubberstops van het kofferdeksel 2cm uitgedraaid. Weg rammels... :lol: :lol: :lol:



Na 10 dagen verlof terug naar huis en toen viel onderweg het raampje in de bestuurdersdeur naar beneden. :lol:
 
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
10.613
Waarderingsscore
0
Punten
0
Tommie1 wrote:
Ik heb 2 jaar met een C8 gereden, en dat was op geen enkel vlak kwaliteit.

Tja, jij zal een maandagauto gehad hebben hé. Echtgenoot is nu aan zijn vierde Citroën (op 35 jaar tijd met af en toe eens een zijsprongske naar een andere Fransman) en hij heeft nooit kosten gehad aan zijn auto's, buiten de normale sleet.
 
Lid geworden
10 okt 2008
Berichten
1.677
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bart Aertgeerts wrote:
Arana,



Heb je nu die Stepway gekocht??? :mrgreen:



Vandaag worden de nieuwe winterbanden geplaatst. Woensdag gaat die naar de keuring en vrijdag ga ik hem ophalen. Dus ja, of toch bijna ... :D
 

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
29.898
Waarderingsscore
2.465
Punten
113
Arana wrote:
Bart Aertgeerts wrote:
Arana,



Heb je nu die Stepway gekocht??? :mrgreen:



Vandaag worden de nieuwe winterbanden geplaatst. Woensdag gaat die naar de keuring en vrijdag ga ik hem ophalen. Dus ja, of toch bijna ... :D



pas op hiermee

meestal worden winterbanden in maat kleiner genomen dan dan de gewone en daar kunnen ze op de keuring niet overal en altijd mee lachen

dus eerst nakijken af afmetingen goedgekeurd zijn voor je wagen ! :wink:
 
Lid geworden
19 aug 2006
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Punten
0
Nu dacht ik even dat Arana niet alleen een "segway" gekocht had, maar er ook nog winterbanden voor gevonden had.



De gedachte " nu is de wereld helemaal gek geworden" kwam even in me op.... :lol:











en zie: de realiteit overtreft steeds de fictie :



http://www.youtube.com/watch?v=IhbmuLQUm0U
 
Lid geworden
26 jan 2010
Berichten
155
Waarderingsscore
0
Punten
0
Nen oude groen Micra, oud model ( dus nog dat vierkantig model ).

Vervangwagen van de garage. Man dat is klein. Mijn C2 is groter.



Nog geen bericht gehad van de garage dus het zal wellicht nog een dagje Micra worden.

( aangezien ik diezel in mijn eigen wagen reuk, denk ik dat ze alles nen keer aan het nazien zijn )
 
Lid geworden
10 okt 2008
Berichten
1.677
Waarderingsscore
0
Punten
0
stefan wrote:
pas op hiermee

meestal worden winterbanden in maat kleiner genomen dan dan de gewone en daar kunnen ze op de keuring niet overal en altijd mee lachen

dus eerst nakijken af afmetingen goedgekeurd zijn voor je wagen ! :wink:



Dank je voor de tip.



yabba wrote:
Nu dacht ik even dat Arana niet alleen een "segway" gekocht had, maar er ook nog winterbanden voor gevonden had.



De gedachte " nu is de wereld helemaal gek geworden" kwam even in me op.... :lol:



LOL yabba :mrgreen:
 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
kidcool wrote:
trouwens je trekt die uitspraak uit zijn context 8)

I blame Antje! :mrgreen:

Zij heeft deze kunst verheven tot nieuwe ongekende hoogtes! 8)



't Onderhoud van mijn hok viel mee, zo hard zelfs dat ik aan't zien ben voor nog een ouder hok.

Moest er iemand een pré-impact 911 of 912 weten staan...

Da's dus zoiets, maar meestal zien ze er niet echt zo uit... :? :wink:



77_resize1265945428.jpg
 

masjienist

Zeer Actief lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
1.911
Waarderingsscore
0
Punten
36
Nnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiice one!!!! 8) 8) 8)

Me want! de voorste hè
 
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
5.143
Waarderingsscore
1
Punten
0
You kin kloppen, den Tilt was eerst. :lol:

Wel ferm dien eerste met die Oscars. 8)
 

masjienist

Zeer Actief lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
1.911
Waarderingsscore
0
Punten
36
I'll have to stick with this one then...



porsche229.jpg




:mrgreen:
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan