leiepisser
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 20 feb 2016
- Waarderingsscore
- 667
- Punten
- 113
Leuk *, maar als het enkel om binnenruimte te doen zou zijn, heb je veel praktischere en goedkopere alternatieven, de e-Berlingo bijvoorbeeld, om er maar een te noemen.Je hebt de BMW iX (groot, en behoorlijk duur), maar ook de Tesla Model Y. Kwa binnenruimte kan die perfect vergeleken worden met de auto's uit jouw lijstje, en dan zit je aan prijzen van ca 60-65k voor een versie met de grote batterij.Of wegens niet beschikbaar in bepaalde categorieën. Zoek maar eens een volledig elektrische grote stationwagon (V90, Mondeo, Passat, E-klasse, 5-serie, Suberb, A6, Talisman, Insignia,...), zowat alle als (plug-in)hybride te krijgen, maar geen enkele "full EV".Die van mn schoonpa is een privé aankoop. Hij had graag een full EV gehad, gezien de massa panelen dat hij liggen heeft, en het naderende pensioen. Helaas was de prijs gewoon véél te hoog om het haalbaar te houden.
Schoonbroer is een auto van't werk. Verplicht een plug-in te nemen gezien het fiscale voordeel.
Inderdaad willen maar niet kunnen, den ene door budget, den andere door verplichting uit.
(*) naar mijn persoonlijke mening is die retedure iX hondslelijk en dan excuseer ik me maar meteen bij de honden.
Laatst bewerkt: