• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2023 in gent aan! Niet geldig op zondag

Met welke auto rijden we momenteel en waarom die keuze ?

Kris77

Zeer Actief lid
Lid geworden
15 jun 2008
Waarderingsscore
5
Punten
38
er was wat discussie ontstaan rond autos kiezen, ben eens curieus wie allemaal met wat voor wagentje rijdt en vooral waarom; het kan mensen maar vooruit helpen bij hun keuze.

G

Guest

Guest
in dat geval mocht mijn man met de micra gaan werken, en reed ik wel met de BMW :)

nuja, ik kreeg al een opmerking op school dat mijn auto toch ook geen kleine is.. :evil: waar moeien die zich mee zeg??? ik geef les, ergo ik rijd met een opel corsa of wat??

om hun ogen uit te steken rij ik volgende week met man zijn auto se:)

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
MyriamC wrote:
Antje wrote:
Bij mij (en ik zal vast niet de enige zijn) is er een verschil tussen mijn verlanglijstje en de realistische keuzes :(

+1 :cry:

Bij mij is er geen lijstje meer :p

'k Heb ne coupé en ne 4X4 8) :twisted: :wink:

Wel geen geld meer voor winterbanden :D :oops:

Antje

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Waarderingsscore
36
Punten
48
tilt! wrote:
MyriamC wrote:
Antje wrote:
Bij mij (en ik zal vast niet de enige zijn) is er een verschil tussen mijn verlanglijstje en de realistische keuzes :(

De dag dat je stopt met dromen... is de dag dat je sterft...

Lid geworden
7 feb 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
binnekesmam wrote:
in dat geval mocht mijn man met de micra gaan werken, en reed ik wel met de BMW :)

nuja, ik kreeg al een opmerking op school dat mijn auto toch ook geen kleine is.. :evil: waar moeien die zich mee zeg??? ik geef les, ergo ik rijd met een opel corsa of wat??

Binnekesmam, dat ken ik ook hoor!!!

Mijn vrouwke geeft ook les en vorig jaar een nieuwe C-class gekocht voor haar. Krijgt daar toch ook heel wat opmerkingen over...

Ok, ik heb wat zot gedaan op de optielijst en het zit er zowat allemala op (automaat, cognac leder, navi, avantgarde,...) en dan heb ik er ook nog es het AMG-pakket op laten plaatsen met 18 inch velgen... Dat allemaal in de wondermooie kleur calcietwit :)

En dan spreken we nog niet van de keren dat ze met mijn kar gaat... Dan is het dat heel de parking precies van haar is en zo...

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
Antje wrote:
tilt! wrote:
MyriamC wrote:
Antje wrote:

De dag dat je stopt met dromen... is de dag dat je sterft...

Ik droom ... van winterbanden ! :)

Antje

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Waarderingsscore
36
Punten
48
binnekesmam wrote:

Dat mag hij niet van zijn werkgever :wink:

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ow ow ow... :)

Ik haat standaard en zonder opties (zeker op zo een type auto). Trekt op niks dan

Nu is het dus eentje geworden:

Leder Boston Schwarz

buitenkleur Spacegrau (donkergrijs)

Comfortline

18 duims velgen

Radio Professional

Bluetooth

...

En voor de lovers/haters hier in zij aanzicht:

zijt.jpg

Ben alleszins blij dat ik van die Mini vanaf ben, 260 km heen en terug naar Brussel... Brrrr verschrikkelijk... :?

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
naish wrote:
binnekesmam wrote:

Binnekesmam, dat ken ik ook hoor!!!

Mijn vrouwke geeft ook les en vorig jaar een nieuwe C-class gekocht voor haar. Krijgt daar toch ook heel wat opmerkingen over...

Ok, ik heb wat zot gedaan op de optielijst en het zit er zowat allemala op (automaat, cognac leder, navi, avantgarde,...) en dan heb ik er ook nog es het AMG-pakket op laten plaatsen met 18 inch velgen... Dat allemaal in de wondermooie kleur calcietwit :)

En dan spreken we nog niet van de keren dat ze met mijn kar gaat... Dan is het dat heel de parking precies van haar is en zo...

Die C klasse in AMG trim... Dat was mijn droom... Ik ben jaloers... :mrgreen:

helaas "iets" te duur... :?

amg63.thumbnail.jpg

Njam njam... :p

Ik ben een echte freak... :twisted:

G

Guest

Guest
in het onderwijs zijn het idd echte jaloerse tikken hoor. Een collega rijdt met BMW 5, en dan krijgt die achter haar gat " van hare vent zekerst"; nee, dus, de man rijdt met een 7 :)

Lid geworden
17 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
binnekesmam wrote:
in het onderwijs zijn het idd echte jaloerse tikken hoor.

Arana heeft binnekesmam haar account gehackt! :shock: :shock:

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
binnekesmam wrote:
hihi, ik bedoelde de leraars ten opzichte van elkaar he... :lol:

Een vriendin van mij zit ook in het onderwijs, bovenop wat je beweert zegt ze dat iedereen nog met elkaar "aan papt" ook... :? :lol:

Leuke boel daar int onderwijs... :twisted:

G

Guest

Guest
jaja, dat is ook schering en inslag! Op vorige school was 1 van de directeurs gescheiden van 1 van de leerkrachten daar, voor een andere leerkracht enz enz.

Maar ik heb nog niet veel gezien waar ik zou mee willen aanpappen... :lol:

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
binnekesmam wrote:
jaja, dat is ook schering en inslag! Op vorige school was 1 van de directeurs gescheiden van 1 van de leerkrachten daar, voor een andere leerkracht enz enz.

Maar ik heb nog niet veel gezien waar ik zou mee willen aanpappen... :lol:

Bij ons in IT ist gene vetten... weinig vrouwen dus ook geen geroddel en jaloezie... :p :lol:

Lid geworden
15 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Pulse wrote:
Ik haat standaard en zonder opties (zeker op zo een type auto). Trekt op niks dan

Ik zou natuurlijk ook wat opties nemen op zo'n wagen, maar om neer te kijken op personen die zo'n auto zonder opties kopen, dat vind ik er toch wa over.

- geen kritiek meer op antje, heb hare uitleg gelezen, maar toch, er zijn er veel die zo'n opmerkingen maken zonder de achtergrond te kennen...

Lid geworden
3 feb 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
thieu'ke wrote:
Pulse wrote:

Ik zou natuurlijk ook wat opties nemen op zo'n wagen, maar om neer te kijken op personen die zo'n auto zonder opties kopen, dat vind ik er toch wa over.

- geen kritiek meer op antje, heb hare uitleg gelezen, maar toch, er zijn er veel die zo'n opmerkingen maken zonder de achtergrond te kennen...

Persoonlijk zou ik ook geen kale versie meer moeten hebben. Op mijn vorige 3 reeks zat ook niets van opties en heb me dat enorm beklaagd. Begrijp natuurlijk wel dat er mensen zijn die dit wel doen. Waar ik ook geen geld aan kan geven is een splinternieuwe wagen. Je rijdt de garage uit en de prijs is al direct de dieperik in gegaan. Ga meestal voor een redelijk jonge 2dehands. En dan meestal rond de 50 tot 60.000 km.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan