-
Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden! -
Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2024 in gent aan!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Met welke auto rijden we momenteel en waarom die keuze ?
tilt! wrote:
Gij zit zeker weer alleen naar de velgen te kijken :roll: :wink:
De buurvrouw rijdt met een rode (geen metaalkleur) cabrio met zo'n mottig zwart zeildoek als dak (weet niet of dit altijd zo is) en in de meest kale versie verkrijgbaar (een 116i zonder opties)... maar ze rijdt dus wél BMW hè :lol:
De eend vind ik mooi, maar in dakloze versie... nee, sorry (net als ik de coupé of berline-versie of wat is 't van de eend ook maar niks vind).
Maar de kleur (moest het die zijn die Pulse postte) is wel knap! Zou bij mijne BMW ook die kleur geworden zijn, ofwel dat typische vrouwen-kleurke (bruin-grijs).
Ik vind dat niet mis, 't is gene P natuurlijk maar ja ...
Gij zit zeker weer alleen naar de velgen te kijken :roll: :wink:
De buurvrouw rijdt met een rode (geen metaalkleur) cabrio met zo'n mottig zwart zeildoek als dak (weet niet of dit altijd zo is) en in de meest kale versie verkrijgbaar (een 116i zonder opties)... maar ze rijdt dus wél BMW hè :lol:
De eend vind ik mooi, maar in dakloze versie... nee, sorry (net als ik de coupé of berline-versie of wat is 't van de eend ook maar niks vind).
Maar de kleur (moest het die zijn die Pulse postte) is wel knap! Zou bij mijne BMW ook die kleur geworden zijn, ofwel dat typische vrouwen-kleurke (bruin-grijs).
tilt!
Zeer Actief lid
- Reaction score
- 10
Dammit !! :x
Nen echte cabrio *heeft*een*stoffen*dak !! :evil:
Wie een cabrio koopt zou er moeten mee open rijden zodra dat mogelijk is, I know I did 8)
Airco zou moeten verboden zijn in een cabrio !! :twisted:
Maarja, met al die would-be cabrio's met hun buiten proportie opgeblazen dikke koffers en lange voorruiten ...
Hierzie :
't Is wel gene coupé 4S, maar kom ... 8)
Wie een cabrio koopt zou er moeten mee open rijden zodra dat mogelijk is, I know I did 8)
Maarja, met al die would-be cabrio's met hun buiten proportie opgeblazen dikke koffers en lange voorruiten ...
Hierzie :
tilt! wrote:
Leg nu eens haarfijn uit wat jij hier zo speciaal aan vindt!
Dammit !! :x
Hierzie :
Arana wrote:
Alles...
Dit is gewoon perfectie voor het oog en nog belangrijker om mee te rijden ook!
tilt! wrote:Dammit !! :x
Hierzie :
Alles...
Dit is gewoon perfectie voor het oog en nog belangrijker om mee te rijden ook!
Antje wrote:
daarom is't ne cabrio hé, om dat naar beneden te halen...
Schonen auto, zonde van dat tentzeil op zijn kop :roll:
bvanwese wrote:
Ge hebt er ook met blikken dekselkes hè :wink: (maar ben sowieso niet zo'n fan van de look van cabrio's, de "feel" weet ik nie, nog nooit dakloos gereden...)
Antje wrote:Schonen auto, zonde van dat tentzeil op zijn kop :roll:
Ge hebt er ook met blikken dekselkes hè :wink: (maar ben sowieso niet zo'n fan van de look van cabrio's, de "feel" weet ik nie, nog nooit dakloos gereden...)
tilt!
Zeer Actief lid
- Reaction score
- 10
Arana wrote:
Either you get it, or you don't
Yabba, Stefan, back me up !!
http://vimeo.com/7654976
Filmpje in HD, best full screen te bekijken... 8)
Either you get it, or you don't
Yabba, Stefan, back me up !!
http://vimeo.com/7654976
Filmpje in HD, best full screen te bekijken... 8)
Antje wrote:
is nochtans plezant.
was net aan't denken... liedje presidents of the usa... blabla... riding with the top down blabla...
topless rijden?
bvanwese wrote:Antje wrote:Schonen auto, zonde van dat tentzeil op zijn kop :roll:
is nochtans plezant.
was net aan't denken... liedje presidents of the usa... blabla... riding with the top down blabla...
topless rijden?
bvanwese wrote:
ook daar... nog geen ervaring mee...
Arana? :mrgreen:
liedje presidents of the usa... blabla... riding with the top down blabla...
topless rijden?
Antje wrote:
we moesten nog iets zoeken voor een volgende bouwinfo-meeting, niet?
bvanwese wrote:liedje presidents of the usa... blabla... riding with the top down blabla...
topless rijden?
@ Tilt,
je kan dat niet beschrijven, je moet het gewoon voelen. Probleem is dat een Porsche een beetje is als Chrystal Meth, je moet er maar één keer van proeven en je bent levenslang hooked, en al de rest lijkt alleen nog maar een flauw surrogaat... :twisted:
En dan zeker een cabrio, je hoort, voelt en ruikt alles nog een fractie sterker dan in een coupé...
je kan dat niet beschrijven, je moet het gewoon voelen. Probleem is dat een Porsche een beetje is als Chrystal Meth, je moet er maar één keer van proeven en je bent levenslang hooked, en al de rest lijkt alleen nog maar een flauw surrogaat... :twisted:
En dan zeker een cabrio, je hoort, voelt en ruikt alles nog een fractie sterker dan in een coupé...
bvanwese wrote:
Er was gezegd "ijsschaatsen" :lol:
Antje wrote:bvanwese wrote:liedje presidents of the usa... blabla... riding with the top down blabla...
topless rijden?
Antje wrote:
ben in gedachten aan't combineren...
bvanwese wrote:Antje wrote:bvanwese wrote:liedje presidents of the usa... blabla... riding with the top down blabla...
topless rijden?
ben in gedachten aan't combineren...
yabba wrote:
Oowkeey... :shock:
* schrapt Porsche snel van verlanglijstje *
@ Tilt,
Nurnburgring in de sneeuw, en dan topless, ik ga zeker mee!!!!
@tilt: kunnen we meteen eens zien wat nu het beste is , middenmotor of 4x4 op glad ijs...
http://www.youtube.com/watch?v=_Ng4mUrEvfQ
@tilt: kunnen we meteen eens zien wat nu het beste is , middenmotor of 4x4 op glad ijs...
tilt!
Zeer Actief lid
- Reaction score
- 10
Antje wrote:
Blijft over : Volvo en Ford :twisted: :wink:
yabba wrote:@ Tilt,
Blijft over : Volvo en Ford :twisted: :wink:
Antje wrote:
Hé, dat lijkt me wel leuk. Meteen afspraken maken? Een paar datums in januari in een Doodle zetten en mogelijke locaties zoeken? En een ijsschaats-topic openen waar we 67 pagina's kunnen vollullen (wat een woord) voor we effectief gaan schaatsen? :lol:
bvanwese wrote:Antje wrote:bvanwese wrote:liedje presidents of the usa... blabla... riding with the top down blabla...
topless rijden?
Hé, dat lijkt me wel leuk. Meteen afspraken maken? Een paar datums in januari in een Doodle zetten en mogelijke locaties zoeken? En een ijsschaats-topic openen waar we 67 pagina's kunnen vollullen (wat een woord) voor we effectief gaan schaatsen? :lol:
tilt!
Zeer Actief lid
- Reaction score
- 10
yabba wrote:
Aan alle "driftende" voorwieltrekkertjes : *dit* is driften !!
Aan alle "driftende" voorwieltrekkertjes : *dit* is driften !!
Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.
Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties