Marshalls ardena rustica dark blue

Lid geworden
20 mrt 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo,

Iemand die toevallig in zijn tuin de keramische tegel 'Ardena rustica dark blue' van Marshalls heeft liggen en mij eens eens een paar foto's wil bezorgen?
We twijfelen dus deze tegel en nog een andere tegel. De andere tegel hebben we op groot formaat gezien, degene van Marshalls enkel zo 1 tegel tegen de muur... Moeilijk kiezen dus. 
We hebben pastorij stijl gebouwd en zoeken naar een degelijke keramische tegel blauwe steen look.

Groeten 

jan88

Nieuw Lid
Lid geworden
13 feb 2015
Waarderingsscore
0
Punten
6
Wij hebben ons terras geplaatst met rustica dark blue 80 x 80 tegels. Indien je nog moest twijfelen, dan wil ik wel een foto posten.

Wij zijn zeer tevreden van het resultaat.

Mc Mudface

Actief Lid
Lid geworden
16 okt 2010
Waarderingsscore
44
Punten
28
Wij hebben Marshalls Rustica (50*50 of 60*60, ik weet het niet meer), geen idee ook niet meer of dat nu 'ardena' rustica is. En de 20*20 of is het nu 30*30 ook. Ik heb recent mijn eigen topic vervuild met foto's van mijn terras (renovatie in baal).

Wij hadden een stuk of 15 slechte tegels van dat groot formaat (zichtbare barsten). Toen we belden, zijn ze DE DAG ZELF met een gewone auto tot hier gereden om de resterende tegels aan te brengen. De foute hebben we gewoon mogen houden, die liggen nu in de moestuin als 'stepstones'.  Service!

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan