lucht vochtigheid

Lid geworden
27 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
ramen slaapkamer worden veel open gezet,maar bij welke luchtvochtigheid doe ik dat best niet

er zijn van die dagen dat wanneer ik de garage poets met water en

vrouwtje binnen het gewoon niet opdroogd na een lange tijd

dus bepaalde dagen denk ik dat het beter is geen raam open te zetten ,voor de vochtigheid in de slaapkamer,die daar toch al aan onderhevig is

heb daar regelmatig een electronise ontvochtiger staan,werkt heelgoed,maar verslint nogal wat kw stroom

Lid geworden
11 aug 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wanneer onze badkamervloer weer eens volledig nat wordt gemaakt door onze kinderen, duurt het een tijd om op te drogen. Maar als ik dan het venster openzet, is het allemaal droog binnen het kwartier... Ik zou toch eens proberen om een ruit of twee open te zetten wanneer de vloer nog eens volledig nat is. Wanneer je dan tocht creëert, zal het sneller opdrogen.

Ramen openzetten is ook goed om eens te verluchten. Ik moet ook een ontvochtiger gebruiken omdat ik vaak +65% vochtigheid heb in huis. Je moet tocht proberen creëren. Als ik enkel in onze slaapkamer de ruit openzet, daalt de vochtigheid maar zeer traag. Zet ik in andere kamer ook 1 open, gaat het plots sneller!

Ik zou dus gewoon elke dag je raam even openzetten, het ventileert en verfrist.

w.g.b.

Zeer Actief lid
Lid geworden
28 okt 2008
Waarderingsscore
80
Punten
48
Dit is gaan lezen. Bouwen en Verbouwen. Helemaal naar beneden, Probleem behandeling, Bovenste rubriek Het Grote Condens Topic. (wink)

Bovenaan