Leven na de bouw?

Lid geworden
31 okt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb de indruk dat er bijna een clubje van bouwinfo gebruikers bestaat. Ik kan me inbeelden dat je tijdens je bouw of verbouwingswerken als zelfbouwer heel veel tijd doorbrengt op deze site. Wat doen jullie als de bouwwerken af zijn? Komen jullie dan nog veel op bouwinfo?

Lid geworden
17 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik ben hier terechtgekomen omdat ik ging bouwen, ja, maar nu de bouw bijna gedaan is zal ik hier zeker evenveel blijven komen...

Lid geworden
18 mrt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
tis onwaarschijnlijk verslavend, voor mij praktisch alleen nog de off topic. ik heb er vele zien komen en gaan op die jaren, maar nu heb ik de indruk dat het toch de die hards zijn die nog op de off topic zitten en blijven zitten. ik zou graag eens een ander forum vinden om het eens over andere dingen te kunnen hebben, maar welk???

Lid geworden
17 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
forum.belgiumdigital.com

Daar zwerf ik ook veel rond de laatste tijd... En het Gunkforum en het blauwzwartforum en het 9lives forum en het crohnforum en.... :oops:

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
mystica wrote:
tis onwaarschijnlijk verslavend, voor mij praktisch alleen nog de off topic. ik heb er vele zien komen en gaan op die jaren, maar nu heb ik de indruk dat het toch de die hards zijn die nog op de off topic zitten en blijven zitten. ik zou graag eens een ander forum vinden om het eens over andere dingen te kunnen hebben, maar welk???

http://www.happymama.be

't hoeft daar niet altijd over kindjes te gaan hoor, bijlange niet. De off topic noemt daar "diversen" :wink:

Bovenaan