• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

laminaat doorleggen over gehele verdiep ?

Buildyo

Actief Lid
Lid geworden
25 jan 2022
Waarderingsscore
34
Punten
28
Hi,

Ik zou in mijn nieuwbouw overal laminaat willen leggen op het verdiep (buiten badkamer). Ik zou graag willen doorleggen aan één stuk in de verschillende kamers, echter vroeg ik me af of dit mogelijk is zonder tussenprofiel? iemand ervaring hiermee ?

1731148464733.png

Met samengesteld parket kon ik dat wel, op voorwaarde dat ik de parket lijm de op de chape. Zo gedaan zonder problemen na 4 jaar.

Dat hangt van je laminaat af. verschillende soorten laminaat en verschillende producenten adviseren andere dingen.

Bleek inderdaad moeilijk te realiseren. We hebben het met onderbreking moeten doen hoewel dat minder strak is.

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan