DigitalOverdose
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 12 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 16
- Punten
- 38
Wij zijn een HSB woning aan't zetten met in de binnenmuren 12cm minerale wol. Om nu toch nog een beetje extra isolatie te hebben en vooral om de woning zo goed mogelijk luchtdicht te maken, dacht ik er aan om een laagje PUR te laten spuiten op de buitenkant (dus in de spouwmuur) van de binnenmuren, voor de gevelsteen gemetst wordt natuurlijk. Zo'n 2cm had ik in gedachten.
Wat is jullie idee hierover? Gaat dit de moeite zijn? Wat zou dit ongeveer kosten per m2 voor een laagja van 2cm? Zou dit praktisch uit te voeren zijn mbt de wind en dergelijke?
De hele spouw laten opspuiten met PUR zie ik ni zitten aangezien het door diverse mensen al afgeraden is geweest. Ook ff zeggen dat we een balansventilatiesysteem hebben en we voor een gezond klimaat in de woning dus voorzien zijn.
Wat is jullie idee hierover? Gaat dit de moeite zijn? Wat zou dit ongeveer kosten per m2 voor een laagja van 2cm? Zou dit praktisch uit te voeren zijn mbt de wind en dergelijke?
De hele spouw laten opspuiten met PUR zie ik ni zitten aangezien het door diverse mensen al afgeraden is geweest. Ook ff zeggen dat we een balansventilatiesysteem hebben en we voor een gezond klimaat in de woning dus voorzien zijn.