• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

L-plaatjes onder kast vergeten

RonC

Nieuw Lid
Lid geworden
27 apr 2022
Waarderingsscore
3
Punten
8
De plaatsers zijn onder mijn kolomkast en wasbakken blijkbaar vergeten om L-plaatjes verstevigingen te plaatsen want de kolomkast hangt onderaan precies wat los.
Ik had het zelf niet gezien maar een andere aannemer zei het en dat zodra die kasten vol zitten ze ooit gaan lossen.

Probleem: de ververs hebben mijn marmeren tablet van wastafel al afgekit.. bestaat er een andere oplossing want dit allemaal terug losmaken is geen optie denk ik.
Ik heb ook eens bij familie thuis gekeken en daar zie ik ook wel geen L-plaatjes..

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
7.083
Punten
113
Hoe is jou kast bevestigd ?
Want heb hier nergens 'L-plaatjes' die mee de hangende kasten dragen

Tomvdw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
28 jun 2017
Waarderingsscore
3.233
Punten
113
Probleem: de ververs hebben mijn marmeren tablet van wastafel al afgekit.. bestaat er een andere oplossing want dit allemaal terug losmaken is geen optie denk ik.
Kit los snijden en opnieuw kitten is nu ook geen ramp he? Dat is een paar minuten werk.

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
2.570
Punten
113
een kolomkast, die staat toch op pootjes of een sokkel? De kasten die ik omhoog heb gehangen, (ikea keukenkasten in de berging, die hangen vast bovenaan, en nergens anders... Die hangen daar al een jaar of 10... Dus daar zou je je geen zorgen over mogen maken...

RonC

Nieuw Lid
Lid geworden
27 apr 2022
Waarderingsscore
3
Punten
8
Zo hangen ze vast. Tegen de muur gewoon. Dus het is normaal dat kolomkast onderaan loshangt? Er lag in de kast een L-plaatje dus dacht hiervoor was.

Bijlagen

• b5cd9638-cf35-43ef-a47f-7f892384f5d7.jpeg
    b5cd9638-cf35-43ef-a47f-7f892384f5d7.jpeg
    73,7 KB · Weergaven: 31
  • IMG_9006.jpeg
    IMG_9006.jpeg
    800,9 KB · Weergaven: 32

RonC

Nieuw Lid
Lid geworden
27 apr 2022
Waarderingsscore
3
Punten
8
een kolomkast, die staat toch op pootjes of een sokkel? De kasten die ik omhoog heb gehangen, (ikea keukenkasten in de berging, die hangen vast bovenaan, en nergens anders... Die hangen daar al een jaar of 10... Dus daar zou je je geen zorgen over mogen maken...
Ik heb foto’s toegevoegd in een reactie.

RonC

Nieuw Lid
Lid geworden
27 apr 2022
Waarderingsscore
3
Punten
8
Volgens mij is dit de L plaat die onder de wastafel (foto eerder toegevoegd in andere reactie) moet voor het te dragen. Dit zou dus normaal ook houden zonder?

Bijlagen

• 56D64089-66C1-401A-AD09-F07F2CAD776B.jpeg
    56D64089-66C1-401A-AD09-F07F2CAD776B.jpeg
    115,8 KB · Weergaven: 34

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
7.083
Punten
113
Zo hangen ze vast. Tegen de muur gewoon. Dus het is normaal dat kolomkast onderaan loshangt? Er lag in de kast een L-plaatje dus dacht hiervoor was.
Je kan zo niet zien hoe ze vasthangen natuurlijk.
Maar mijn meubelen hangen enkel vast aan haken aan de bovenkant .

off topic, ik zou die wastafelkast tot tegen de linkermuur laten komen. Nu is dat zo een onhandige gleuf ertussen

Brecht g

Zeer Actief lid
Lid geworden
15 dec 2021
Waarderingsscore
117
Punten
43
Tegen de muur gewoon. Dus het is normaal dat kolomkast onderaan loshangt?
Als de kast bovenaan in de haken hangt, dan kan het dat ze onderaan ietwat loshangt maar miniem dan.
Door haar eigen gewicht en met "vol te stouwen", zal dat beperkt zijn. :cool:

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan