• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Kwaliteit vliegenschuifraam

koenge

Nieuw Lid
Lid geworden
9 aug 2021
Waarderingsscore
9
Punten
8
Dag allen,

Onze nieuwbouw is intussen al enkele maanden in gebruik en de laatste afwerking wordt afgerond. Zo ook de vliegenramen.
Het is al een hele historie geweest met foute maatvoering van meerdere vliegenramen, ontbreken van stukken en no-shows op afspraken.

Het laatste stuk, een groot vliegenschuifraam, is al eens geplaatst, met meerdere kleine gaatjes, en een hele boel metaalschilfers tussen het gaas en frame.
Dit is opgepikt en na een maand opnieuw geinstalleerd.
Nu blijkt ook hier dat er nog steeds gaatjes inzitten en dat het gaas extra beschadigd is, zie foto's. Ik vermoed dat het dezelfde doek is die ze los gemaakt hebben?

Mijn vragen zijn vooral:
  • is dit te verwachten kwaliteit, van een grote verdeler van reynaers alu ramen
  • moeten we ons zorgen maken dat dit - in huidige staat - verder zou scheuren, of zwakke punten vormt in het gaas ?

Bijlagen

• vliegenraam_4.jpg
    vliegenraam_4.jpg
    173,4 KB · Weergaven: 53
  • vliegenraam_3.jpg
    vliegenraam_3.jpg
    214,5 KB · Weergaven: 53
  • vliegenraam_2.jpg
    vliegenraam_2.jpg
    263 KB · Weergaven: 51
  • vliegenraam_1.jpg
    vliegenraam_1.jpg
    198 KB · Weergaven: 53

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
2.215
Punten
113
Niet OK
nieuw gaas in kader is nu ook niet DE grote kost voor plaatser

minoeske

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 dec 2012
Waarderingsscore
1.712
Punten
113
Niet OK
nieuw gaas in kader is nu ook niet DE grote kost voor plaatser
Da nie, maar hij zal wel Handige Harry het werkje moeten laten uitvoeren en niet Sus of Klus , anders zal het resultaat hetzelfde zijn.
Die muggengaas is namelijk -zoals u wellicht zelf ook wel weet- niet al te sterk. ;)

Stefaan Van Slycken

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 mei 2017
Waarderingsscore
1.495
Punten
113
Dit zou ik ook niet aanvaarden. Dat dat aan die rubber wat scheurt, tja, liefst ook niet, maar die gaten verder van de rubber, dat is toch van slordigheid. Vragen dat ze een nieuw doek plaatsen. Eventueel ter plaatse, dat ze 't niet ruïneren in hunne camion.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan