kredietaanvraag Crelan alsnog annuleren

Lid geworden
15 jul 2014
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben een kredietaanvraag ingediend bij Crelan, 4 weken geleden.

Toen vertelden ze ons dat de goedkeuring zou binnen zijn ten laatste na 6 werkdagen...

Kunnen wij alsnog die aanvraag annuleren of laten schrappen, zodat we bij een andere bank onze hypothecaire lening kunnen nemen?

Zoja wat zou dit ons kunnen kosten?

Lid geworden
20 aug 2014
Waarderingsscore
0
Punten
0
MAIKEREBECCA;1970030 wrote:
Wij hebben een kredietaanvraag ingediend bij Crelan, 4 weken geleden.

Toen vertelden ze ons dat de goedkeuring zou binnen zijn ten laatste na 6 werkdagen...

Kunnen wij alsnog die aanvraag annuleren of laten schrappen, zodat we bij een andere bank onze hypothecaire lening kunnen nemen?

Zoja wat zou dit ons kunnen kosten?

Ben het niet 100% zeker, dossierkosten + een boete ..

lady

Lid
Lid geworden
13 mrt 2006
Waarderingsscore
3
Punten
18
Ik ben het ook niet zeker, maar volgens mij enkel dossierkosten. Je hebt voor de rest nog niets ondertekend. Volgens mij is het kredietaanbod dat ze dan doen enkel bindend voor de bank, en ben je dan nog vrij om te ondertekenen of niet.

Karmar

Lid
Lid geworden
10 mrt 2009
Waarderingsscore
1
Punten
18
Bel, en zeg dat jullie beiden op staande voet ontslaan zijn. Maar dat jullie zeker nog geïnteresseerd zijn in het krediet. Afkeuring zal snel volgen. Einde verhaal. :cool:

Lid geworden
31 jul 2014
Waarderingsscore
0
Punten
0
Je hebt enkel nog maar een simulatie aangevraagd? of heb je de papieren voor de lening al getekend?

Lid geworden
25 jun 2014
Waarderingsscore
0
Punten
0
MAIKEREBECCA;1970030 wrote:
... zodat we bij een andere bank onze hypothecaire lening kunnen nemen?

Waarom geen tegenvoorstel doen met de documentatie van de andere bank bij de hand?

Lid geworden
15 jul 2014
Waarderingsscore
0
Punten
0
Onze lening is rond... bij Crelan...

Overal vertragingen wegens herfinancieringen en nieuwe leningen van mensen die dit jaar nog willen afsluiten voor de woonbonus.

Dus, OEF... eindelijk...

Het werd dus 20 werkdagen ipv 6...

Bedankt voor jullie reacties!

Bovenaan