• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Kostprijs Voegwerken

CJ

Lid geworden
9 feb 2007
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hoi iedereen



Ik kom hier maar even te rade, want ik krijg kop noch staart aan de opgegeven prijzen van de door mij reeds gecontacteerde voegers....



Wat is nu zo gemiddeld de prijs per m² voor voegwerken? De prijzen die ik tot nu toe heb binnengekregen variëren van 7 tot 12 euro...

Dat kan toch bijna niet, zo'n groot verschil???



Verder hetzelfde probleem voor het uitslijpen van de bestaande voegen? Elke voeger die ik contacteerde drukt zijn prijs per uur uit, maar ook hier weer enorme verschillen...



Kan iemand mij helpen aub??



Thx !

CJ
 
Lid geworden
23 okt 2006
Berichten
92
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb zopas 7,5 euro per m2 betaald om ons huis te voegen. Was met kleurvoegsel, dus zonder zand. Inhoud van beamix voegsel gemengd met hoeveelheid water. kostprijs per zak 10 euro. Met één zak kan voeger 3 a 4 m2 voegen. Dus totaalprijs inclusief voegsel van beamix 7,5 per m2.



Wanneer het een standaardkleur betreft, dus gemengd met zand vraagt mijn voeger 6,5 Euro per m2.



Wanneer oude voegen dienen te worden uitgescheven, weet ik dat veel voegers daar niet happig op zijn, omdat dit moeilijker in te schatten is hoe lang ze er zullen aan bezig zijn.
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
1.770
Waarderingsscore
0
Punten
0
suykie wrote:
Ik heb zopas 7,5 euro per m2 betaald om ons huis te voegen. Was met kleurvoegsel, dus zonder zand. Inhoud van beamix voegsel gemengd met hoeveelheid water. kostprijs per zak 10 euro. Met één zak kan voeger 3 a 4 m2 voegen. Dus totaalprijs inclusief voegsel van beamix 7,5 per m2.



Wanneer het een standaardkleur betreft, dus gemengd met zand vraagt mijn voeger 6,5 Euro per m2.



Wanneer oude voegen dienen te worden uitgescheven, weet ik dat veel voegers daar niet happig op zijn, omdat dit moeilijker in te schatten is hoe lang ze er zullen aan bezig zijn.



is wel goedkoop, welke regio?
 
Lid geworden
7 nov 2006
Berichten
432
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hier heb ik 200 euro betaalt om alles te voegen.



Wel zelf gedaan ;););)



Greetz
 
Lid geworden
31 jul 2006
Berichten
880
Waarderingsscore
0
Punten
0
Iemand recente prijzen voor voegwerken (Limburgse Kempen)?



Klopt het dat ik voor een schatting van de te voegen oppervlakte enkel rekening moet houden met grote ramen (>2m²?) en garagepoort, maar kleine ramen niet moet aftrekken?
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
6.938
Waarderingsscore
3
Punten
0
wel diegenen die voor 7 € en minder werken, goed voor hen, maar vraag mij af of die wel hun rekeningen goed maken.



Een meer recente prijs mag je toch al rond de 9 à 10 € nemen.
 
Lid geworden
8 mei 2007
Berichten
404
Waarderingsscore
16
Punten
18
@ kidcool



wat is danhet verschil tussen iemand die 12€ per m² vraagt en iemand die het doet voor 7€.



van de 15 voegers die ik gebeld heb hebben er 5 gereageerd. de duurste 4400€ de goedkoopste 1800€.



allemaal dezelfde opdracht. 330m² opvoegen in twee kleuren van grijstinten.



degene die nu komt, is iemand die alleen werkt; geen kosten heeft en zijn voegmolen op een aanhangwagen heeft staan.

Hij werkt keihard omdat hij het graag doet.



dus als ik hiermee meer dan 2000€ kan besparen, wie kan dan het beste tellen ?

De voeger of ik ?
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
1.770
Waarderingsscore
0
Punten
0
alfredgeel wrote:
@ kidcool



wat is danhet verschil tussen iemand die 12€ per m² vraagt en iemand die het doet voor 7€.



van de 15 voegers die ik gebeld heb hebben er 5 gereageerd. de duurste 4400€ de goedkoopste 1800€.



allemaal dezelfde opdracht. 330m² opvoegen in twee kleuren van grijstinten.



degene die nu komt, is iemand die alleen werkt; geen kosten heeft en zijn voegmolen op een aanhangwagen heeft staan.

Hij werkt keihard omdat hij het graag doet.



dus als ik hiermee meer dan 2000€ kan besparen, wie kan dan het beste tellen ?

De voeger of ik ?



Wij merken ook enorme verschillen in prijzen. Best even enkele referenties checken en niet alleen op prijs afgaan
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
6.938
Waarderingsscore
3
Punten
0
alfredgeel wrote:
@ kidcool



wat is danhet verschil tussen iemand die 12€ per m² vraagt en iemand die het doet voor 7€.



van de 15 voegers die ik gebeld heb hebben er 5 gereageerd. de duurste 4400€ de goedkoopste 1800€.



allemaal dezelfde opdracht. 330m² opvoegen in twee kleuren van grijstinten.



degene die nu komt, is iemand die alleen werkt; geen kosten heeft en zijn voegmolen op een aanhangwagen heeft staan.

Hij werkt keihard omdat hij het graag doet.



dus als ik hiermee meer dan 2000€ kan besparen, wie kan dan het beste tellen ?

De voeger of ik ?



jij zeker, je voeger weet ik niet.



1800 € voor 330 m², wreed weinig, dat is hard labeur voor weinig return als daar ook dan de prijzen van de grondstoffen en al inzitten. Maar ja, zoals bij alles: elke onderneming, zelfstandige bepaalt zijn eigen businessplan.
 
Lid geworden
15 mrt 2006
Berichten
2.402
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hier 9.90€ betaald per m² inclusief BTW.

Toon op toon... rood en zwart gevoegd.
 
Lid geworden
24 jun 2006
Berichten
1.412
Waarderingsscore
0
Punten
0
kawa wrote:
Hier 9.90€ betaald per m² inclusief BTW.

Toon op toon... rood en zwart gevoegd.
En is dat dan met kleurstof gekleurd of met voegmortel klaargemaakt in de fabriek ? Vb Seifert ?
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
1.770
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bdebouwer wrote:
kawa wrote:
Hier 9.90€ betaald per m² inclusief BTW.

Toon op toon... rood en zwart gevoegd.
En is dat dan met kleurstof gekleurd of met voegmortel klaargemaakt in de fabriek ? Vb Seifert ?



Voor die prijs kan dat nooit met Seifert
 
Lid geworden
8 nov 2006
Berichten
376
Waarderingsscore
0
Punten
0
ken iemand mij een richtprijs geven van het voegen van betonblokken? prijs die ik nu heb is 12 EUR/m² - dat lijkt mij enorm duur, voor die prijs kan ik het laten bezetten... (of zelf voegen na een aantal jaar?? - zijn de kelder muren)
 
Lid geworden
10 jun 2006
Berichten
816
Waarderingsscore
0
Punten
0
stefaanh wrote:
ken iemand mij een richtprijs geven van het voegen van betonblokken? prijs die ik nu heb is 12 EUR/m² - dat lijkt mij enorm duur, voor die prijs kan ik het laten bezetten... (of zelf voegen na een aantal jaar?? - zijn de kelder muren)



Ik ken dat, 'zelf voegen na een aantal jaren'. Dat wordt nu gezegd en na 10 jaar ligt het nog zo.

Mijn pa is begonnen met de kelder te voegen toen wij de laatste muren aan het metsen waren.

Zet u daar zelf aan, op een paar dagen is dat gedaan en daar hoef je nu ook weer geen cursus voor te volgen eh. It's peanuts!
 

stonebiker

Zeer Actief lid
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
2.761
Waarderingsscore
4
Punten
38
Zelf voegen allemaal goed en wel maar je moet wel stellingen hebben…
 
Lid geworden
10 jun 2006
Berichten
816
Waarderingsscore
0
Punten
0
stonebiker wrote:
Zelf voegen allemaal goed en wel maar je moet wel stellingen hebben…



Sorry, mijn reactie had betrekking op de post van stefaanh. Dat ging over kelderblokken en daar heb je geen stelling voor nodig.
 
Lid geworden
23 nov 2007
Berichten
104
Waarderingsscore
0
Punten
0
Weet er iemand waar je, eventueel, een cursus voegen kan volgen, liefst in Limburg?
 
Lid geworden
10 jun 2006
Berichten
816
Waarderingsscore
0
Punten
0
Misschien eens bij PCVO kijken? (alhoewel ik sterk twijfel dat er lessen 'voegen' gegeven worden). Bij ons zat dat in de opleiding bouw, maar was misschien maar 1 les. Hoe meer je het doet, hoe vlotter het gaat.
 

stonebiker

Zeer Actief lid
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
2.761
Waarderingsscore
4
Punten
38
Bestaan er ook antivries producten om bij voegsel te doen zoals voor gewone mortel? En wat kost da?
 

TomEnNatalie

Zeer Actief lid
Lid geworden
20 apr 2007
Berichten
1.398
Waarderingsscore
0
Punten
36
antivries? Normaal gezien is je verhouding zand-cement zodanig dat je voeg waterresistent is.
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan