lukanar
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 27 mrt 2007
- Waarderingsscore
- 8.632
- Punten
- 113
Omdat de camionette verkocht is , moet ik nu al die spullen van in de camionette naar een van de carports verhuizen .
Omdat ik 5 boxen heb die allemaal eivol staan, zit ik dus met een grote schoonmaak.
Ik begin dus met de eerste box want daar moet dat gerief in van die camionette EN mijne indian scout natuurlijk.
Heb wat uitgemest ( om in het vak te blijven ) en ik zen benieuwd of er iets bij zit waar ge van zegt : dat is na just iets wat ik zoek se.
Minimum BOD is altijd 1 EURO , tenzij anders vermeld.
Je mag ook een totaal bod doen maar dan doe ik een veiling.
Als je komt is het met coronamaatregelen en cash geld.
Op factuur kan maar voor die factuur te maken zen ik al bijna een dik uur bezig dus minimum 35€
alles is inclusief BTW !
Nog iets speciaals ??
Je koopt wat je ziet en je mag op het moment zelf altijd keuren testen of discussiëren of zeveren of kado's geven maar eenmaal mee is het a probleem.
IK STUUR NIETS OP of je betaalt de kosten.
als je het komt afhalen kun je de rest ook zien , vandaar dat ik nieks wil opsturen

remorque : 2500€ 5 meter x2.20 cm 40 cm hoog . Inclusief 2 naftbidons ( leeg maar niet 100% in orde) Ik denk een 6 tal spanbanden van 8 ton , slot en wat koorden en nog wat . reserve band 1 volledig en 1 enkel nen band ( moet ik ergens hebben liggen)
Aja die golfplaten zen eruit.
Oprijrammen liggen erbij.

TE LAAT IS VERKOCHT

2 gardena computerkes , werking tot 5 jaar geleden oke. NU geen idee , maar je hebt ze voor 4€ ( 2€ per stuk)
Kraantje dat er naast lig mag je zo meehebben met de watercomputerkes
1 € voor de rest : rubberen dingeskes, handvat voor slijpschijf, boutjes en in dat plastiekzakskes zitten draadschoentejs . de plastiekbakjes mag je mee hebben.

Potje zwartdeksel: onbekend verrassing
tube was voor iets onder water maar ben ik kwijt
engelse sleutel die daar al 10 jaar ligt
Dit alle s voor 1 Euro
1 volle, 1 bijna volle doos met nietjes voor een MAXTANG ..... Die maxtangen worden ook nog verkocht maar vond ik niet direct.
1€ per doosje (klein zoals bovenop)
een volle doos zijn 12, nee 14 of 15 doosjes ( moet terug gaan tellen )

Beugel voor over trekhaak van remorque 5€
2 hengsels voor remorque 1€/st
Hamerke, tang voor springveren buis voor boren ( leeg) voor degene die het eerst vraagt. 0€
Die 2 pennen rechts van die rode buis is voor de honda motoculteur. Dus die horen eigenlijk daar bij.
Alles LINKS van den hamer 1€

Tiffor zonder kabels of zonder trekbuis
dacht 5 ton
euh de garantie is al wel verjaart maar voor 5€ trek je je schoonmoeder weg.

2 drukverlagers voor aan te sluiten op druppelslang .
Verlaagt de kraandruk van 3 BAR naar 1 BAR .
3€/st 5 voor de 2 samen

Kistje met T stukken voor druppelslang
Met stoppen voor druppelslang
met elleboogjes voor drubbelslang
een bolkraan voor ??
Slang met rapit aansluiting ... just heb nog slangen ook liggen.
inhoud zonder kist 5€

A , was ik al vergeten
Kistje met vanalles en nogwat voor sproeikopkes , waaiertjes, fonteintjes , knelkoppelingskes ; t stukjes voor alles van vijverpompkes .
Er liggen zelfs 2 klein vijverpompkes in .
gegarandeerd zonder stekker want die kabel steken we door de folie.
Geen idee of die pompkes nog draaien
Maar voor 1 € zonder bak ?
Lage kisten zijn te koop voor 1€
Hoge kisten vraag ik 1.5 € voor.
Omdat ik 5 boxen heb die allemaal eivol staan, zit ik dus met een grote schoonmaak.
Ik begin dus met de eerste box want daar moet dat gerief in van die camionette EN mijne indian scout natuurlijk.
Heb wat uitgemest ( om in het vak te blijven ) en ik zen benieuwd of er iets bij zit waar ge van zegt : dat is na just iets wat ik zoek se.
Minimum BOD is altijd 1 EURO , tenzij anders vermeld.
Je mag ook een totaal bod doen maar dan doe ik een veiling.
Als je komt is het met coronamaatregelen en cash geld.
Op factuur kan maar voor die factuur te maken zen ik al bijna een dik uur bezig dus minimum 35€
alles is inclusief BTW !
Nog iets speciaals ??
Je koopt wat je ziet en je mag op het moment zelf altijd keuren testen of discussiëren of zeveren of kado's geven maar eenmaal mee is het a probleem.
IK STUUR NIETS OP of je betaalt de kosten.
als je het komt afhalen kun je de rest ook zien , vandaar dat ik nieks wil opsturen

remorque : 2500€ 5 meter x2.20 cm 40 cm hoog . Inclusief 2 naftbidons ( leeg maar niet 100% in orde) Ik denk een 6 tal spanbanden van 8 ton , slot en wat koorden en nog wat . reserve band 1 volledig en 1 enkel nen band ( moet ik ergens hebben liggen)
Aja die golfplaten zen eruit.
Oprijrammen liggen erbij.

TE LAAT IS VERKOCHT

2 gardena computerkes , werking tot 5 jaar geleden oke. NU geen idee , maar je hebt ze voor 4€ ( 2€ per stuk)
Kraantje dat er naast lig mag je zo meehebben met de watercomputerkes

1 € voor de rest : rubberen dingeskes, handvat voor slijpschijf, boutjes en in dat plastiekzakskes zitten draadschoentejs . de plastiekbakjes mag je mee hebben.

Potje zwartdeksel: onbekend verrassing
tube was voor iets onder water maar ben ik kwijt
engelse sleutel die daar al 10 jaar ligt
Dit alle s voor 1 Euro
1 volle, 1 bijna volle doos met nietjes voor een MAXTANG ..... Die maxtangen worden ook nog verkocht maar vond ik niet direct.
1€ per doosje (klein zoals bovenop)
een volle doos zijn 12, nee 14 of 15 doosjes ( moet terug gaan tellen )

Beugel voor over trekhaak van remorque 5€
2 hengsels voor remorque 1€/st
Hamerke, tang voor springveren buis voor boren ( leeg) voor degene die het eerst vraagt. 0€
Die 2 pennen rechts van die rode buis is voor de honda motoculteur. Dus die horen eigenlijk daar bij.

Alles LINKS van den hamer 1€

Tiffor zonder kabels of zonder trekbuis
dacht 5 ton
euh de garantie is al wel verjaart maar voor 5€ trek je je schoonmoeder weg.

2 drukverlagers voor aan te sluiten op druppelslang .
Verlaagt de kraandruk van 3 BAR naar 1 BAR .
3€/st 5 voor de 2 samen

Kistje met T stukken voor druppelslang
Met stoppen voor druppelslang
met elleboogjes voor drubbelslang
een bolkraan voor ??
Slang met rapit aansluiting ... just heb nog slangen ook liggen.
inhoud zonder kist 5€

A , was ik al vergeten
Kistje met vanalles en nogwat voor sproeikopkes , waaiertjes, fonteintjes , knelkoppelingskes ; t stukjes voor alles van vijverpompkes .
Er liggen zelfs 2 klein vijverpompkes in .
gegarandeerd zonder stekker want die kabel steken we door de folie.
Geen idee of die pompkes nog draaien
Maar voor 1 € zonder bak ?
Lage kisten zijn te koop voor 1€
Hoge kisten vraag ik 1.5 € voor.