• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Knauf gipskarton en metal studs

Lid geworden
24 sep 2009
Berichten
1.165
Waarderingsscore
0
Punten
0
Via een werknemer bij Knauf kan ik aan gereduceerde prijs aan Knauf gispkarton platen en metal studs geraken. Ik zou enkele plafonds ermee maken.

Heeft iemand ervaring met deze platen? Ik veronderstel dat dit analoog is met de meer gekende Gyprocplaten... zijn die beter/slechter? In welk opzicht?

Graag jullie ervaringen :)



met dank
 

ALFIrE

Lid
Lid geworden
8 jun 2006
Berichten
870
Waarderingsscore
15
Punten
18
zijn gelijkwaardig aan de gyprocplaten!
 

albarius

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
6 mrt 2008
Berichten
2.792
Waarderingsscore
1.083
Punten
113
Kwalitatief is er geen verschil. Immers, ze moeten beide aan dezelfde technische normen voldoen om in aanmerking te kunnen komen om te gebruiken in dezelfde toepassingen.



Waar je wel moet op letten is dat je de juiste hoogte van profielen kiest in functie van de overspanning.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan