• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

klinkers MarluxKlaps

Lid geworden
30 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij gaan binnenkort terras en paadjes aanleggen. De aannemer werkt met klinkers van MarluxKlaps, type Damme. Echter, we zijn der nog nie uit welk kleur we willen. Keuze is tussen "antraciet" en "grijs". Daarom zouden we willen vragen of er mensen zijn die klinkers in 1 van die 2 kleuren hebben liggen en, das het belangrijkste, of ze een fotoke dervan willen plaatsen zodat we ons een idee kunnen vormen. Alvast bedankt. :wink:

wdm

Lid geworden
7 apr 2006
Waarderingsscore
1
Punten
0
Ik heb via de website van MarluxKlaps ooit eens naar referentieadressen gevraagd, en ze verwezen me door naar de lokale verdeler van Marlux Klaps. Voor Sint-Niklaas verwezen ze me door naar Luxabo (de N70 van SN naar Beveren).

Ga daar maar eens kijken, daar vind je ze misschien...

Lid geworden
30 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heb ze al gezien hoor. Ben op de fabriek gaan kijken. Probleem is overal gelijk: ze tonen u 1 m² en daar moet ge het mee doen. Ik wil gewoon eens een totaalproject zien om resultaat te kunnen bekijken. Kan mij moeilijk een idee vormen van iets als kik maar heel klein stukje zie. Stelt u voor dat ze een vinger van een vrouw tonen en ge moet aan de hand daarvan beslissen of ge der mee trouwt of nie. Die vinger kan der heel mooi uitzien, mor da madam die er aan vasthangt kan evengoed dik tegenvallen. Vandaar dak wil zeker spelen.

PS: mijn madam heeft schone vingers.........en is ook schoon. :wink:

wdm

Lid geworden
7 apr 2006
Waarderingsscore
1
Punten
0
Tja, Terca die doet zijn werk daar veel beter: die hebben adressen van huizen die gezet zijn met bepaalde stenen of combinatie van stenen...

Marlux heeft dat dus niet :?

Lid geworden
30 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Idd. Op de site van Terca kan je al die adressen downloaden. Ook andere merken kun je referentielijst op aanvraag krijgen. Jammer dat marlux dit niet doet. :wink:

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan