• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

kliklaminaat en inloopdouche

organisator

Nieuw Lid
Lid geworden
17 mrt 2018
Waarderingsscore
6
Punten
8
in een te verbouwen badkamer, houten ondervloer, komt kliklaminaat. Maar ik ben bang dat de inloopdouche spat op het laminaat. Aan de ingang van de douche best een paar tegels leggen ?

Kaffe

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 jun 2013
Waarderingsscore
1.105
Punten
113
Er is laminaat dat hier tegen kan.

Pinguu

Gewaardeerd lid
Lid geworden
4 jun 2010
Waarderingsscore
266
Punten
63
In onze tijdelijke woonst ligt momenteel heel goedkope laminaat tot tegen de de douchecel en daar is na 2 jaar nog niets aan te zien. Oké, het is geen inloopdouche (dus minder spatten), maar de kinderen staan met regelmaat van de klok met de voeten naast de handdoek zich af te drogen.

Ik zou me er dus niet teveel van aantrekken als je bij je keuze kijkt naar waterbestendige laminaat.

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
7.083
Punten
113
Neem 100% kurk-laminaat ( niet degen met een kurk basis en laminaat afwerking). Is echt super in een badkamer. Aangenaam gevoel .
Of kleefkurk.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan