• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Kleiklinkers in boog gelegd in tuinpad met boord

Lid geworden
21 mei 2019
Berichten
14
Waarderingsscore
2
Punten
1
Hallo,

ik had graag de (professionele) mening gehad of deze bij ons goed gelegd zijn? Ik had gedacht dat er in de twintigste eeuw toch wat betere afboording zou bestaan voor zulke tuinen of is echt alles afgestemd op rechte lijnen.

kleiklinkers-in-boog.jpg


Alvast bedank voor de reacties
 

Bijlagen

  • kleiklinkers-in-boog.jpg
    kleiklinkers-in-boog.jpg
    131,5 KB · Weergaven: 8

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Mail wordt inderdaad meer en meer aanvaard als officieel dokument 

maar, als je hopelijk nooit, dit toch moet uitvechten voor de rechtbank.. 

stuurt dan sieto presto die ingebrekstelling aangetekend op !!!

 

Heb je schrik van zijn reactie dan bel je hem effe op voorhand op, of je stuurt een email, dat je hem aangtekend ga in gebreke stellen want DAT JE JE RECHTEN WIL VRIJWAREN en dat kan alleen met een aangetekend schrijven.

 

Bekke stroop smeren om eigenlijk tegen aannemer te zeggen dat je weet waar de nief patatjes vandaan komen.

 

Luk
 
Lid geworden
21 mei 2019
Berichten
14
Waarderingsscore
2
Punten
1
Uiteindelijk is alles goed gekomen. De lelijke dingen zijn aangepast. Bedankt voor alle info
 

Gilbert01

Nieuw Lid
Lid geworden
13 jun 2020
Berichten
32
Waarderingsscore
6
Punten
8
Nu zijn we wel benieuwd naar het resulaat!

Foto's zeggen meer dan woorden...
 

Patrico

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
7 okt 2019
Berichten
2.036
Waarderingsscore
779
Punten
113
De boog lijkt wat op een fallussymbool :)
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Een betonklinker metsen ???
Goh, tuurlijk kan dat. Als je bereid bent om alles 20 keer proper te wrotten en het is dan nog niet proper.
Ne betonklinker is veel te ruw om proper te krijgen als je een beetje voegsel of mortel er op morst.... of ge moet de tuinslag er naast hebben liggen maar dan spuit je de mortel weg.
 

Jais

Nieuw Lid
Lid geworden
11 jul 2012
Berichten
49
Waarderingsscore
4
Punten
8
Een betonklinker metsen ???
Goh, tuurlijk kan dat. Als je bereid bent om alles 20 keer proper te wrotten en het is dan nog niet proper.
Ne betonklinker is veel te ruw om proper te krijgen als je een beetje voegsel of mortel er op morst.... of ge moet de tuinslag er naast hebben liggen maar dan spuit je de mortel weg.

Duidelijk, indien het betonklinkers wordt voor de rand van mijn terras, zal ik héél proper moeten werken :LOL:

Bedankt!
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan