-
Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kinderkamer
Claudia wrote:
onze 3 kinderkamers zullen ook ongeveer die grote hebben (iets kleiner zelfs 2,58 x 4,11 2,89 x 4,11 2,82 x 4,11) ben er niet echt van overtuigd dat dat groot genoeg is, zal toch wel moeten want de plannen zijn binnen voor de bouwvergunning.
Wij hebben drie kinderkamers van 2,80 x 4,20 (waar 60 cm van afgaat voor een kastenwand) die uitgeven op een gemeenschappelijke zithoek van ongeveer 4,20 x 4,20.
onze 3 kinderkamers zullen ook ongeveer die grote hebben (iets kleiner zelfs 2,58 x 4,11 2,89 x 4,11 2,82 x 4,11) ben er niet echt van overtuigd dat dat groot genoeg is, zal toch wel moeten want de plannen zijn binnen voor de bouwvergunning.
- Lid geworden
- 11 jun 2006
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
1) 4,60*3,30 --> 15,2m²
2) 4,05*3,60 --> 14,6m²
Hopelijk groot genoeg....
2) 4,05*3,60 --> 14,6m²
Hopelijk groot genoeg....
007 wrote:
yep, wel niet in een NB woning...
yep, wel niet in een NB woning...
007 wrote:
Het is niet supergroot, maar mijn zus en mijn man hebben het gedaan met een kamer die nog een stuk kleiner was dan dat. Ik wou ook geen grote studio's in mijn huis en het was drie kleinere kamers met een gemeenschappelijke zithoek en een natte cel of drie grote kamers met enkel een toilet ... we hebben uiteindelijk voor de eerste mogelijkheid gekozen.
Claudia wrote:Wij hebben drie kinderkamers van 2,80 x 4,20 (waar 60 cm van afgaat voor een kastenwand) die uitgeven op een gemeenschappelijke zithoek van ongeveer 4,20 x 4,20.
Het is niet supergroot, maar mijn zus en mijn man hebben het gedaan met een kamer die nog een stuk kleiner was dan dat. Ik wou ook geen grote studio's in mijn huis en het was drie kleinere kamers met een gemeenschappelijke zithoek en een natte cel of drie grote kamers met enkel een toilet ... we hebben uiteindelijk voor de eerste mogelijkheid gekozen.
Wij hebben twee kamers van +/- 13 m² en twee van +/- 19 m². De kinderen krijgen de grootste kamers. Daar moet namelijk ooit een bureau in. Ikzelf ben toch niet meer van plan om nog te studeren (alsof ik dat ooit zou gedaan hebben). :wink:
wij hebben drie kamers van 3,90 x 4,95 (een voor de ouders), en een kamer van 3,00 op 4,95
zelfs als is 2,4m van die 4,95 onder dak (30°), dat zijn erg grote kamers naar ons gevoel.
Maar we gaan niet klagen ;-) Zoals eerder iemand zei, komt later waarschijnlijk bureau op als kinderen gaan studeren enz.
zelfs als is 2,4m van die 4,95 onder dak (30°), dat zijn erg grote kamers naar ons gevoel.
Maar we gaan niet klagen ;-) Zoals eerder iemand zei, komt later waarschijnlijk bureau op als kinderen gaan studeren enz.
- Lid geworden
- 22 jun 2006
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
21m² en 17 m² en dat zijn al zeer ruime kamers
mij lijkt het dat jullie vrij ruime kamers voorzien. Ik heb onze kinderkamer nog niet echt gemeten, maar ik schat ong. 3,5 m op 4m. Deze kamer zal na onze verbouwing blijven bestaan en daar komen dan nog 3 kamers bij van ong. dezelfde grootte voor de kindjes. Onze kamer zal wel een stuk ruimer zijn denk ik Momenteel slapen de 2 kindjes op één kamer, en dat is wel vrij nipt, want daar staan dan ook nog eens 2 kleerkasten en al het speelgoed in. Maar het lukt wel. Dus ik denk dat dat later ook wel ruim genoeg zal zijn.
en als dat niet voldoende is, moeten ze de verdieping onder het dak maar zelf verbouwen :wink:
en als dat niet voldoende is, moeten ze de verdieping onder het dak maar zelf verbouwen :wink:
maak jullie zeker geen zorgen. Jullie kamers zijn meer dan ruim genoeg.
Wij hebben er 3 van 11m². Dit is voor een enkel bed met extra uitschuifbare matras, bureau en kleine kast. Er is een afzonderlijke ruimte voor te spelen met extra kasten... De kamers zijn niet onder het dak voorzien.
Ik heb het vroeger met evenveel ruimte moeten doen en ik had geen speelkamer. Ben redelijk normaal mag ik wel zeggen :lol:
Wij hebben er 3 van 11m². Dit is voor een enkel bed met extra uitschuifbare matras, bureau en kleine kast. Er is een afzonderlijke ruimte voor te spelen met extra kasten... De kamers zijn niet onder het dak voorzien.
Ik heb het vroeger met evenveel ruimte moeten doen en ik had geen speelkamer. Ben redelijk normaal mag ik wel zeggen :lol:
Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.
Subject
Aangemaakt door
Laatste reactie
Comments