• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

kinderkamer(s) sneller in gebruik nemen

Lid geworden
7 sep 2006
Berichten
230
Waarderingsscore
0
Punten
0
De vraag is simpel:



Wat zijn de trukken van de foor om ervoor te zorgen dat de kinderkamer(s) sneller in gebruik genomen kunnen worden ?





Voor wie het nog niet begrepen heeft: kennen jullie truukjes opdat de '9 maanden' periode zo spoedig mogelijk kan beginnen ?

Of nog anders: "hoe beter scoren tijdens bedsport?"



PS: niet met de basis-les biologie afkomen hé... die kennen we ook :)
 

Icecoldkillahh

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jul 2006
Berichten
8.192
Waarderingsscore
1
Punten
38
es lief kijken misschien :lol:



* heeft zo een vermoeden dat dit wel eens een vunzig topic kan worden *
 
Lid geworden
24 jan 2007
Berichten
1.753
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heb onlangs eens gelezen dat mannen vruchtbaarder worden als ze meer seks hebben... misschien ook wel logisch...
 
Lid geworden
23 jan 2007
Berichten
7.182
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dit doet me denken aan een Nederlandse film (Antonia) waarbij de vrouw direct na de aflevering van het 'pakket' een handenstand uitvoerde. Ge kunt altijd eens proberen... :lol:
 
Lid geworden
23 jan 2007
Berichten
7.182
Waarderingsscore
0
Punten
0
Liesbethje wrote:
Heb onlangs eens gelezen dat mannen vruchtbaarder worden als ze meer seks hebben... misschien ook wel logisch...



of als ze concurrentie krijgen van andere mannen!
 
G

Guest

Guest
een zeer direct, serieuze methode is ovulatietesten kopen.

Dan kan je heel gericht "werken". maar dan is ook eigenlijk direct de lol eraf, en de druk op de ketel!

nu, ik heb dat allemaal van horen zeggen zenne, ik heb nog nooit in mijn leven met seks geprobeerd voor een kind... direct kliniek en doktoors.
 
Lid geworden
10 aug 2007
Berichten
578
Waarderingsscore
0
Punten
0
Liesbethje wrote:
Heb onlangs eens gelezen dat mannen vruchtbaarder worden als ze meer seks hebben... misschien ook wel logisch...



Volgens mijn gynecoloog klopt dit niet.. Hoe meer sex hoe minder goed het sperma. Het beste is een week voor je begint te sporten een rustpauzeke inlassen..

En het vrouwke met het poepeke hoger liggen.. ook erna...
 
Lid geworden
24 jan 2007
Berichten
1.753
Waarderingsscore
0
Punten
0
hmz, ik hoop dat eens wij er ons gedacht van gemaakt hebben dat het mag gebeuren dat alles toch gewoon kan verlopen. Ik heb geen zin om zo'n hele trucendoos boven te halen, dan is de lol er snel af..
 
G

Guest

Guest
in ons geval is het duidelijlk; trukendoos of geen kindjes :wink:
 
Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
1.757
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hoe meer je je zorgen gaat maken, hoe slechter dat het gewoonlijk gaat.



vraag mij niet hoe dat komt, maar dat is nu eenmaal zo.

Het zal wel ergens de wet van het tegengestelde zijn zekers.



Ooit een ruitewasser gehad, die dezelfde problemen had....

Alles geprobeerd, en heel veel geld uitgegeven aan de dokters.

toen ze het opgaven was zij bijna direct in verwachting.
 

monalisa

Zeer Actief lid
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
7.633
Waarderingsscore
5
Punten
38
Op zappybaby in forum 'preconceptie' staan honderdduizend truukjes en kwakzalfjes... Aan jou om uit te maken wat klopt of wat werkt. :)



http://forum.zappybaby.be
 

Pigjes

Zeer Actief lid
Lid geworden
6 apr 2007
Berichten
3.170
Waarderingsscore
21
Punten
38
Geen spannende jeans en geen te hete baden. Kwestie van de "viskes" niet te gaar te koken :wink:
 
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
6.580
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik kan rudy bijtreden. Alle vier de keren dat wij zwanger geraakten, was dat net op een moment dat we er OF niet bewust mee bezig waren OF eens echt goed uit de bol gegaan waren (en daarmee bedoel ik niks seksueels, lol) OF, zoals nu, op een moment dat we dachten dat we fysiek gezien gewoonweg niet zwanger KONDEN worden (had pas een gynbezoek achter de rug waaruit bleek dat het wel eens heel erg moeilijk zou kunnen worden).



In ieder geval is de meest gehoorde tip toch wel dat je i nde vruchtbare periode om de dag moet 'klussen'. Elke dag zou inderdaad niet bevorderlijk zijn voor de spermakwaliteit.



Maar, nogmaals: de maanden dat wij er zowat bewust mee bezig waren, werd het nikske. Telkens dus spontaan gebeurd zodat ik begot niet zou kunnen zeggen wat we op dat moment voor speciaals zouden gedaan hebben :)



***grappige topic btw, ik betrap mezelf erop dat ik dit berichtje nog eens ga nalezen voor ik het post***
 

andy666

Zeer Actief lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
2.730
Waarderingsscore
4
Punten
38
er bestaat ook een soort pilletjeskuur van een week voor een beter eisprong te krijgen. Mijn vrouw had er naar geïnformeerd bij de dokter omdat ze graag in verwachting zou zijn voordat ik in februari voor 4 maand naar het buitenland ga. (vrees dat we dat doosjes pilletjes wel niet gaan nodig hebben want ze is intussen al 9 dagen overtijd... :oops: ). kan dat misshien nog te koop zetten hier op't forum... :wink:
 

Antje

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
9.313
Waarderingsscore
40
Punten
48
binnekesmam wrote:
ik heb nog nooit in mijn leven met seks geprobeerd voor een kind... direct kliniek en doktoors.



Hoe? Roger zegt toch altijd "wat je zelf doet, doe je meestal beter"?
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
1.377
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bij mijn nonkel hebben ze 2 keer hun toevlucht tot ivf moeten zoeken. Toen was voor hun het gezin compleet. En voilà, ondertussen heb ik er een derde neef bij, zonder ivf. De druk was dus ook van de ketel.

Ovulatietesten kan je kopen bij matcare.nl. Kosten niet veel en je hebt ze snel in huis. Ik had deze gekocht om eens te zien wanneer ik nu juist een eisprong zou hebben, dan wist ik dat voor in het vervolg. De moment dat ik de eerste positieve ovulatietest in mijn handen had, ben ik gestopt. Alles liep normaal, dus zag ik er het nut niet van in. Maar omdat het toen nogal druk was, er verder geen 'werk van gemaakt'. 2 weken later had ik nogthans een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Door te 'klussen' vóór de positieve ovulatietest.

Dus ook net een maand waarin ik dacht: ja se, we hebben nog tijd genoeg...



Nu het volgende probleem: de kleine komt binnen 3 maand, en zijn nog niet verhuisd, en de kinderkamer geraakt niet af!! :lol:
 
Lid geworden
14 apr 2007
Berichten
180
Waarderingsscore
0
Punten
0
-leg iedere avond maar een pakske asperinnekes gereed want vrouwen hebben altijd koppijn.

-laat het bad vollopen da ze kunnen ontstressen of anders gebruiken ze dat ook nog als uitvlucht.

-doe thuis een beke werk zodat ze nie kan afkomen met : "nu nie want ik heb gene tijd, nog veel te veel werk"

-en dan is het maar "gas" geven



:twisted: :twisted: :twisted:
 
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
6.580
Waarderingsscore
0
Punten
0
saartje79 wrote:
Bij mijn nonkel hebben ze 2 keer hun toevlucht tot ivf moeten zoeken. Toen was voor hun het gezin compleet. En voilà, ondertussen heb ik er een derde neef bij, zonder ivf. De druk was dus ook van de ketel.

Ovulatietesten kan je kopen bij matcare.nl. Kosten niet veel en je hebt ze snel in huis. Ik had deze gekocht om eens te zien wanneer ik nu juist een eisprong zou hebben, dan wist ik dat voor in het vervolg. De moment dat ik de eerste positieve ovulatietest in mijn handen had, ben ik gestopt. Alles liep normaal, dus zag ik er het nut niet van in. Maar omdat het toen nogal druk was, er verder geen 'werk van gemaakt'. 2 weken later had ik nogthans een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Door te 'klussen' vóór de positieve ovulatietest.

Dus ook net een maand waarin ik dacht: ja se, we hebben nog tijd genoeg...



Nu het volgende probleem: de kleine komt binnen 3 maand, en zijn nog niet verhuisd, en de kinderkamer geraakt niet af!! :lol:



De kinderkamer van onze oudste was af toen hij 9 maand was. Zulke kleintjes kunnen gerust nog een tijdje in de wieg bij jou op de kamer hoor. (Ik wil het gewoon ook zo, jongste heeft ook 9 maand bij ons gelegen.)
 
Lid geworden
9 aug 2007
Berichten
300
Waarderingsscore
0
Punten
0
wij hebben 7 maand moeten oefenen en het is raak nu



Heb ook vanalles geprobeerd en het beste is nog:



geen stress hierrond kweken en de cyclus van de vrouw leren kennen (als vrouw zijnde dan)



als tip: ik heb net een boek op ebay gezet: de complete raadgever vruchtbaarheid...een heel goed boek waar alle tips gebundeld zijn

ViewItem&rd=1&item=300175882997&ssPageName=STRK:MESE:IT&ih=020

dat is de link :wink:
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan